لوله فولادی رده 40 و 80

لوله فولادی رده 80 و 40

با سلام خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت ، مهزیار فولاد با سالها سابقه و تجربه در زمینه تامین انواع لوله مانیسمان ، در سراسر کشور این لوله را عرضه میدارد ، قیمت خرید لوله رده 40 و 80 ، نسبت به کیفیتی که دارد ، مقرون به صرفه بوده و باعث صرفه جویی در هزینه صنعتگران میشود . جهت خرید با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، پاسخگوی شما نیز میباشند . قیمت ها در سایت موجود میباشند ، اما به علت نوسانات شدیدی که در بازار آهن آلات وجود دارد ، قیمت های موجود در سایت بصورت تخمینی بوده و صرفا جهت استفاده کاربران بمنظور براورد هزینه های خرید میباشد ، اما لازم به ذکر است که این قیمت ها دور از قیمت های واقعی نیست ، اما پیشنهاد میشود جهت اطلاع از قیمت دقیق این محصول ، با واحد فروش تماس بگیرید .


 

"<yoastmark

تفاوت بین این دو لوله فولادی :

لوله رده 40 و 80 ، دارای تفاوتهایی میباشند که قصد داریم به شرح آنها بپردازیم.

اگر به دنبال خرید لوله های فولادی بوده اید ، ممکن است اصطلاح رده (schdule) را شنیده باشید. رده لوله فولادی (که در ادبیات مهندسی Sch نوشته میشود) مربوط به ضخامت دیواره های آن است. ممکن است دیده باشید که لوله رده 80 کمی گران تر از لوله با رده 40 است.

اگر چه قطر خارجی یک لوله با رده 80 و یک لوله با رده 40 مشابه است، ولی لوله رده 80 دیواره‌های ضخیم‌تری دارد. تعیین استانداردی برای اندازه گیری لوله ها ناشی از نیاز به داشتن یک سیستم جهانی مرجع برای لوله های فولادی ناشی می شود. از آنجا که ضخامت دیواره متفاوت در موقعیت‌های مختلف سودمند است، ASTM (انجمن آمریکایی برای آزمایش و مواد ) برای طبقه بندی دو نوع معمول رده 40 و 80 ارائه داده است.


تفاوت اصلی :

  • قطر و اندازه
  • میزان فشار آب
  • رنگ
  • کاربرد و موارد مورد استفاده

 

قطر و اندازه :

همانطور که قبلا ذکر شد، هر دو رده لوله های فولادی دقیقا قطر خارجی مشابهی دارند. این امر به این دلیل امکان پذیر است که ضخامت دیواره اضافی رده 80 در داخل لوله قرار دارد. این به این معنی است که لوله رده ۸۰ جریان محدود تری خواهد داشت . حتی اگر قطر لوله مشابه با لوله رده 40 باشد. این به این معنی است که رده بندی 40 و 80 لوله ها متناسب با هم هستند و در صورت نیاز می‌توانند در کنار هم مورد استفاده قرار گیرند.

اگر لوله رده 40 در جایی با فشار بالاتر که متناسب با رده 80 است قرار ‌گیرد می‌تواند باعث آسیب شدید شود. و باعث ترکیدگی جریان سیال میگردد.


مقایسه تحمل فشار آب برای  لوله های مانیسمان :

هر دو رده لوله های فولادی به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام مزایای خود را در کاربرد های مختلف دارند. لوله رده 40 از دیوارهای نازک تری برخوردار است ، بنابراین برای کاربردهایی که فشار آب نسبتاً کمی دارند بهتر است.

لوله رده 80 دارای دیوارهای ضخیم تری است و قادر به تحمل PSI بالاتری است. این امر آن را برای کاربردهای صنعتی و شیمیایی ایده آل می کند.


شرایط ظاهری لوله رده 40 و 80 : 

به طور کلی ، به رنگ سفید است ، در حالی که لوله رده 80 غالباً خاکستری است تا آن را از رده 40 مشخص کند. لوله های فولادی در بسیاری از رنگ ها موجود است ، بنابراین حتماً هنگام خرید برچسب ها را بررسی کنید.


کاربرد و استفاده لوله رده 40 و 80 :

اگر قصد دارید پروژه تعمیر خانه یا آبیاری را انجام دهید ، لوله فولادی رده 40 ممکن است گزینه مناسبی باشد. حتی لوله رده 40 می تواند در برابر فشار بالا مقاومت کند و بیش از هر نوع دیگری کاربرد در تاسیسات ساختمانی دارد.


مشخصات نمونه لوله رده 40 و 80 :

این دو لوله باید از ترکیبات پلی وینیل کلرید کلاس I ، ساخته شده باشند که طبق واحد  ASTM    D1784 طبقه بندی می شوند. تمام ترکیبات مرکب باید با NSF ذکر شده و شرایط NSF / ANSI استاندارد 61-G را برای آب آشامیدنی برآورده کنند و بدون سرب در نظر گرفته شوند. لوله ها دقیقا مطابق با استاندارد ASTM D1784 و D2665 تولید می شوند .

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله رده 40 و 80 ، زمینه فروش انواع لوله های مختلف و مقاطع آلیاژی فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .همچنین میتوانید به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ما را از صورت خرید خود آگاه سازید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 الی ساعت 17:30 ( به غیر از پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 13:30 ) پاسخگوی شما میباشند .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *