لوله های اسپیرال

لوله های اسپیرال

لوله اسپیرال چیست و چگونه ساخته میشود ؟

لوله اسپیرال ، یا لوله های سایز بالا ، بطور کلی به لوله های فولادی گفته میشود که بصورت مارپیچ بوده و به روش اسپیرال تولید میشود ، این لوله از ورق هایی ساخته میشود که دارای ضخامت های متفاوت بوده ، و پس از فرآیند تولید مورد استفاده کاربران و صنعتگران قرار میگیرد ، شرکت مهزیار فولاد صنعت  یکی از بزرگترین ارائه کننده لوله های اسپیرال میباشد و کلیه نیاز کاربران را تامین نموده ودر تعهد خود به وظایف تهیه و تامین ، بسیار پایبند میباشد.

 

لوله های سایز بالا  در چه مواردی کاربرد دارند ؟

این لوله بیشتر در صنعت و مدارهای پایپینگ جهت خطوط انتقال آب و ساخت سازه های فلزی  کاربرد دارد و از مزایای مهم لوله اسپیرال ، میتوان به یکنواختی سطح و کیفیت مطلوب جهت ساخت سازه های فضایی و خطوط انتقال میعانات اشاره کرد . این لوله میتواند با توجه به آلیاژ ورق بکار رفته ، از خواص مکانیکی بالایی برخوردار باشد .

 

 

نکته ای درباره نحوه ساخت لوله های سایز بالا

لوله های سایز بالا با استفاده از نورد ورق ها به صورت کویل و گذراندن از بین غلتک ها به شکل اسپیرال در می آیند به همین دلیل این لوله ها را میتوان با قطر های مختلف و هزینه تولید کمتری به نسبت لوله های درز مستقیم عرضه کرد.قیمت لوله مانیسمان

روش تولید لوله های سایز بالا بسیار ساده می باشد بدین صورت که ورق فولادی در ابعاد مختلف با توجه به قطر دهانه ی لوله به صورت رول از دستگاه نورد به صورت مارپیچ خاج میگردد. لوله تست آب

خدمات برش لیزر

از دیگر موارد استفاده لوله های اسپیرال

لوله های فولادی اسپیرال عمدتا در سایز های بالا جهت استفاده در صنعت پایپینگ استفاده می شود ، همچنین از عمده مصارف این لوله میتوان استفاده در خطوط آبرسانی یا گاز رسانی با توجه به استاندارد های مختص به آن نام برد.

آهن فروشی

انواع ضخامت لوله های سایز بالا:

لوله اسپیرال فولادی از سایز 8 الی 120 اینچ قابل تولید می باشد .در هنگام تولید این لوله ها ممکن است در مواردی ، قسمتی از لوله دچار نشتی یا خرابی گردد که در اصطلاح به آن ها لوله های غیر تست می گویند که می توان از آن ها به عنوان ساپورت (کیسینگ) و یا پایه ساز ها و یا موارد دیگر استفاده کرد. خرید آهن

انواع گرید های لوله های اسپیرال

گرید های قابل تولید برای لوله های اسپیرال می تواند از گرید A تا گرید X70 باشد.  خدمات برش cnc

 

spiral welded pipe 500x500 1

فروش لوله های سایز بالا توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه فروش و تامین لوله های اسپیرال  بسیار توانمند بوده و تمام تلاش خود را در راستای برطرف نمودن نیاز کاربران و صنعتگران محترم بکار میگیرد ، با توجه به نوسانات موجود در بازار فروش مقاطع فولادی ، شرکت مهزیار فولاد صنعت سعی میکند مشتریان و خریداران عزیز را هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت راضی نگه داشته و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

 

خدمات شرکت مهزیار فولاد صنعت

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در راستای رضایت خریداران و مشتریان عزیز ، درصدد آن است که خدمات جانبی خود در زمینه صنعت فولاد ، مانند (برشکاری،آنالیز و …..) را در اختیار مشتریان و خریداران محترم قرار دهد ، همچنین مشاوران فروش شرکت ، شما را در امر خرید لوله های سایز بالا، و انتخاب نوع لوله ( با توجه به نوع استفاده و کاربرد آن در موقعیت های مکانی مختلف ) با دقیق ترین دانش و اطلاعات یاری خواهند کرد و از صفر تا صد مراحل انتخاب و خرید درخدمت شما عزیزان خواهند بود . 

 

ارتباط با ما

جهت ارتباط با ما و جهت خرید و فروش لوله های اسپیرال و یا دیگر مقاطع فولادی ، شما میتوانید با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده ، و یا اینکه صورت خرید خود را به آدرس ایمیل pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ارسال کنید ، همچنین میتوانید صورت خرید خود را  به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ارسال کنید ، پرسنل بخش فروش ما ، صورت خرید شما را در کمترین زمان ، با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه و تامین خواهند کرد .

 

ما را در اینستاگرام فالو کنید

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *