مانیسمان

لوله مانیسمان

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، دارای تجربه و تخصص در زمینه فروش انواع لوله های مانیسمان و یا همان لوله های سیملس میباشد که بنا به درخواست شما عزیزان ، در ضخامت ها و اندازه هایی مختلف تهیه و تامین خواهد شد . مهزیار فولاد صنعت، تامین کننده لوله مانیسمان با نازلترین قیمت است.

مهزیار فولاد صنعت قصد دارد در این مطلب ، توضیحاتی درباره لوله مانیسمان و یا لوله های سیملس درزدار خدمت شما صنعتگران محترم تشریح کند . با مهزیار فولاد همراه باشید .

مانیسمان - لوله های سیملس

مانیسمان – لوله های سیملس


لوله مانیسمان چیست : 

لوله ها بر اساس روش ساخت نیز تقسیم بندی میشوند.

لوله به دو روش ساخته می شود. با برداشتن صفحه ای مسطح به نام Skelp و لوله کردن آن و جوش دادن لبه ها لوله درست می شود که به آن لولۀ جوش داده شده اطلاق می شود (ERW)

روش دیگر سوراخ کردن قطعه استوانه ای جامد (شمش آهن) در تمام طول آن می باشد که به لوله ساخته شده Seamless و یا بدون درز گفته می شود.

مانیسمان یک برند می باشد که چون اولین لوله بدون درز و یا همان سیم لس وارد شده در بازار ایران می باشد ، این اسم بر روی این مدل لوله ها مانده است و اصطلاحی بازاری برای آنها شده است.

لوله های بدون درز توسط سوراخ کردن یک شمش استوانه ای ایجاد میشوند و بنا براین معمولا در بازار ایران نهایتا تا سایز ۲۴ اینچ پیدا میشوند و برای سایزهای بالاتر از آن از لوله های درز مخفی استفاده می شود.

لوله های درز مخفی لوله هایی هستند که از خم کردن ورق ساخته میشوند و سپس درز آنها بصورت تمیز جوش داده و پوشیده میشود.

اما در حال حاضر تکنولوژی تولید لوله های بدون درز و یا مانیسمان واقعی تا سایز ۴۲ اینچ در آمریکا موجود می باشد و فقط در یک کارخانه در چین نیز این لوله ها تحت لایسنس آمریکا تولید میشوند.

مهزیار فولاد صنعت ، در اولین درجه کیفیت لوله مانیسمان را در قبال فروش به شما خریداران محترم تضمین میکند ، و این اطمینان را به شما میدهد که قیمت های تمام شده محصولات مهزیار فولاد صنعت ، منطقی تر از قیمت های بازار میباشد .


شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله فولادی مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com  صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *