لوله فولادی سیاه

لوله فولادی سیاه

با سلام و درود بر شما صنعتگران عزیز و گرامی ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در خدمات خرید و فروش صنایع فولادی بوده و کلیه مقاطع آلیاژی را در با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار میدهد . لوله فولادی سیاه ، از دیگر لوله های فولادی است که مورد استفاده کاربران صنعت قرار می گیرد ، از آنجایی که قیمت برای خریداران ، یک امر مهمی می باشد ، ما سعی داریم قیمت محصولات فولادی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برای شما عزیزان به شما ارائه دهیم . مشاران فروش ما ، با مشاوره و راهنمایی های خوئ ، فرایند خرید را برای شما عزیزان آسوده میکنند . جهت خرید لوله فولادی سیاه و همچنین استعلام قیمت لوله فولادی سیاه ، با شماره تماس واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس خاصل فرمایید .


لوله فولادی سیاه

لوله فولادی سیاه لوله فولادی غیر گالوانیزه است.
از این لوله  در برنامه های کاربردی استفاده می شود که نیازی به گالوانیزه شدن لوله نیست.
این لوله فولادی غیر گالوانیزه نام خود را به دلیل پوشش رنگ اکسید آهن بر روی سطح آن به دست آورد.
به دلیل قدرت لوله فولادی سیاه و سفید، برای حمل و نقل گاز و آب به مناطق روستایی و برای لوله هایی که از سیم کشی برق محافظت می کنند و بخار و هوا را با فشار بالا تامین می کنند استفاده می شود.
در صنعت نفت همچنین از لوله های سیاه برای انتقال مقدار زیادی از نفت برای مناطق دور افتاده استفاده می کند.

لوله های سیاه و سفید می توانند برش داده شده و رشته ای باشد تا متناسب با پروژه شما باشد.
اتصالات برای این نوع لوله از چدن سیاه (نرم) است. آنها پس از اعمال مقدار کمی از ترکیبات لوله بر روی نخ ها، با پیچش بر روی لوله رشته متصل می شوند.
لوله قطر بزرگتر به جای رشته جوش داده میشوند. لوله فولادی سیاه یا با یک تیغه لوله سنگین ، یا یک اره برقی بریده و برش داده می شوند.
شما همچنین می توانید از لوله های فولادی ERW سیاه فولادی که برای استفاده گسترده در انتقال گاز در داخل و خارج از خانه استفاده می شوند و همچنین برای گردش آب داغ در سیستم های دیگ بخار مناسب است، استفاده کنید.
همچنین این لوله ها می توانند برای استفاده در انتقال آب آشامیدنی یا زه کشی یا خطوط تخلیه استفاده شوند.


 قیمت انواع لوله های فولادی در، در وبسایت مهزیار فولاد صنعت موجود است ، اما به دلیل نوساناتی که در بازار آهن آلات وجود دارد ، پیشنهاد میشود با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید . همچنین جهت ارسال سفارش های خود میتوایند با استفاده از ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com اقدام نمایید ، و همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت ، میتوانید پرسنل فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید . ما کیفیت را به شما تضمین میک نیم ، چرا که کیفیت حق شماست .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه انواع لوله فولادی دیگر نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *