قوطی و پروفیل های فولادی ضد زنگ

قوطی و پروفیل های فولادی ضد زنگ

قوطی و پروفیل های فولادی ضد زنگ استفاده فراوانی در بخش های صنعتی و ساختمانی دارد. با کنترل تمام فرآیند تولید، و مواد اولیه قابل اطمینان می توان پروفیل های مناسب با تضمین کیفیت ارائه دارد.

معمولا بخش قوطی و پروفیل شرکت های فولادی، سهم عمده ای از فعالیت این شرکت ها را در محدوده گسترده ای به خود اختصاص می دهد.. این بخش امکاناتی برای نورد، صاف کردن، انحلال ریخته گری و امکانات آزمایشگاهی مناسب برای اطمینان از کیفیت عالی محصول را باید در اختیار داشته باشد. این بخش از طریق ارائه محصولات با کیفیت برتر و همچنین بر اساس زمان تحویل مورد نیاز، با توجه به نیاز بازار می تواند بار اصلی فرآیند تولید را در شرکت های تولیدی فولادی بر عهده داشته باشد.

قوطی و پروفیل های فولادی ضد زنگ با دقت بالا ساخته می شوند و تحت بررسی چندین مرحله ای کنترل کیفیت قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که چیزی جز محصولات با کیفیت بالا به مشتریان عرضه نمی شود. کارخانه های تولید پروفیل باید دارای امکانات مختلف آزمایشگاهی نظیر:

– تست کششی

– تست ضربه

– تست سختی

– امکانات تست IGC

– تستر PMI

– میکروسکوپ متالورژی با آنالایزر تصویر

باشند.

 

قوطی و پروفیل های فولادی ضد زنگ به طور گسترده ای در معماری و ساخت و ساز ساختمان ها، تابلوهای تبلیغاتی، برج های انتقال و ارتباطات، صنایع برق، صنایع ساخت و ساز کشتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

 

جهت اطلاع از مشخصات و نوع قوطی و پروفیل های ما و مشاوره در مورد سازگاری با پروژه شما و انتخاب این محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *