قوطی های صنعتی

قوطی های صنعتی ، فولادی ضخامت بالا

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز ، مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه خرید ، فروش و تامین قوطی صنعتی ضخامت بالا بسیار با تجریه بوده ، و قصد دارد در این راستا تمام تلاش خود را بکار بگیرد تا شما عزیزان به بهترین شکل ممکن به اهداف صنعتی خود برساند . قوطی های صنعتی ، یکی دیگر از مقاطع فولادی است که مهزیار فولاد صنعت در آن تجربه داشته و این مقطع را به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد . لطفا جهت اطلاع از قیمت این انواع مختلف لوله های فولادی و انواع قوطی های صنعتی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .


خرید ، فروش ، قیمت روزانه انواع قوطی های صنعتی ضخامت بالا از سایز 40×40 الی 400×400 ضخامت های 3 میل الی 15 میل طول های 6 الی 12 متر

قوطی صنعتی چیست؟

قوطی های صنعتی اصولا با ضخامت های بیش از 3 میل تولید می گردند و با توجه به وزن سازه های طراحی شده و میزان بار موجود در سازه در ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

لوله فولادی  قوطی ها با ضخامت بالا در حقیقت از ورق های سیاه با عرض های استاندارد به روش   تولید می گردند .

این پروفیل ها در فرایند نورد به شکل مربع درآمده و به صورت درز جوش تولید می گردند.  کاربرد اصلی این پروفیل ها در ساخت سازه های صنعتی بوده و با توجه به وزن کم و مقاومت بالا گزینه مناسبی جهت ساخت استراکچرهای صنعتی می باشد.

بازرگانی مهریار فولاد تامین کننده کلیه قوطی و پروفیل های صنعتی در ایران.


جهت خرید ، اطلاعات بیشتر از قیمت قوطی های صنعتی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل مهزیار فولاد صنعت ، با تخصص و تجربه خود در زمینه قوطی و پروفیل ، شما عزیزان را در زمینه انتخاب مقاطع فولادی جهت استفاده های مختلف در شرایط مختلف، راهنمایی خواهند کرد ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از خرید خود آگاه سازید ، مهزیار فولاد صنعت ، به منظور ارتقا سطح خدمات خود ،خدمات ( برشکاری ، سوراخکاری ، خدمات گالوانیزه ، آنالیز ورق های فولادی ، بازدید از محصول ) را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .


لوله استیل ، ورق آجدار ، ورق رنگی ، ورق آهن ، ورق فولادی ، فروش لوله صنعتی ، ورق سیاه ، فروش ورق سیاه


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *