فولاد ضدزنگ و گالوانیزه

فولاد ضد زنگ در مقابل گالوانیزه

با نام یاد خدا و عرض ادب خدمت کاربران  عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت . همانگونه که میدانید . همانطور که میدانید ، محصولات فولادی دارای پیچیدگی خاصی میباشند و خرید این نوع محصولات ، از جمله لوله های فولادی و ورق های فولادی ، اگر بدون آگاهی از نوع استفاده باشد ، ممکن است پس از خرید مشکل ساز باشد . فولاد ضد زنگ و گالوانیزه از جمله فولادهایی میباشد که کاربرد فراوانی در صنعت دارد و کاربران صنعت به این دو فولاد نیازمند خواهند شد .

پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت جهت راهنمایی و مشاوره به خریداران عزیز ، (جهت اگاهی از خرید چه نوع ورق و یا چه نوع لوله آلیاژِی ) خدمات خود را در زمینه مشاوره و راهنمایی در خدمت صنعتگران عزیز قرار داده و جهت اطمینان از خرید شما ، تمام تلاش خود را میکند تا خرید شما ، نه تنها کاربردی بوده ، بلکه بتوانید از کیفیت محصولات بهره برده و در هزینه های خود کاهش دهید .

مهزیار فولاد صنعت قصد دارد در این مطلب ، توضیخات مختصر و مفیدی درباره فولاد ضد زنگ و گالوانیزه ارائه دهد . با ما همراه باشید .


فولاد ضد زنگ و گالوانیزه

فولاد ضد زنگ و گالوانیزه

فولاد ضد زنگ و گالوانیزه

هرچند هر دو از نظر ظاهری قوی و با دوام هستند، فولاد ضدزنگ و گالوانیزه هر کدام دارای آسیب پذیری هایی هستند که مصرف کنندگان باید بسته به کاربردشان در صنعت گزینه ی مناسب را انتخاب کنند.

فولاد گالوانیزه با لایه نازکی از روی پوشیده شده‌است که به محافظت از خوردگی کمک می‌کند. معمولا درناخن‌ها، پیچ‌ها، مهره‌ها و انواع دیگر اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولاد گالوانیزه معمولا در تماس با آب قرار دارد البته تا زمانی که آب شور نباشد.

از سوی دیگر، فولاد ضد زنگ با افزودن کروم به فولاد مذاب ساخته شده است. به علت مقاومت و مقاومت آن به زنگ زدگی، فولاد ضد زنگ جز اولین فلز ها برای استفاده در ساخت و ساز است. از جنس استیل است، در برابر آب مقاومت دارد، حتی اگر آب دارای  نمک باشد، بنابراین برای محیطهای دریایی مناسب است. اگر دو قطعه استفاده شده در تماس با یکدیگر باشند نباید از فولاد ضد زنگ استفاده کرد چون اصطکاک میتواند باعث از بین رفتن پوشش سطح فولاد شود و این دو قطعه را به هم متصل کند . از فولاد ضد زنگ در اطراف استخر و یا مکان های دیگر که ممکن است در معرض کلر قرار گیرد استفاده نکنید. کلر پوشش روی فلز را کاهش می دهد و باعث زنگ زدگی می شود.

استفاده از گالوانیزه بسیار به صرفه تر از فولادهای ضد زنگ می باشد . این فولاد با توجه به پوشش های سطحی می تواند تا 30 سال از بافت فولاد محافظت نماید .

در ساخت سازه های صنعتی مه در تماس با فلزات دیگر هستند و مقاومت به خوردگی و پوسیدگی حائز اهمیت است از فولاد های استنلس استیل که فولاد های نیکل کروم دار هستند نیز میبایست استفاده شود .

عناصر نیکل و کروم ، مولیبدن جز عناصری هستند که مقاومت بافت فولاد را در برابر شرایط محیطی همچون رطوبت ، اسید و حرارت محافظت می نماید .


 

 

از صنعتگران عزیز خواهشمندیم از طریق تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ ، ما را به سرعت  از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . شما میتوانید صورت  خرید خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .

قابل توجه شما عزیزان ، شرکت مهزیار فولاد صنعت،  علاوه بر  فروش انواع فولاد ضد زنگ و گالوانیزه ، در زمینه ورق های دیگر فولادی نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده :

پیشنهاد میشود جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *