تسمه های آلیاژی

خرید تسمه های آهن آلیاژی st37 – st52 – st44

با سلام خدمتم صنعتگران و کاربران محترم مهزیار فولادصنعت ، مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه  تسمه های آهن آلیاژی st37 – st52 – st44 دارای تجربه و تخصص بالایی بوده و قادر است در زمینه مقاطع قید شده ، همراه با کادر مجرب خود شما عزیزان را در زمینه خرید راهنمایی نموده و در انتخاب نوع مقطع آلیاژی مورد نظر شما راهنمایی های لازم را ارئه دهد ، از خریداران محترم خواهشمندیم جهت اطلاع دقیق از قیمت تسمه های آلیاژی و سایر فولاد های آلیاژی ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید، قیمت های موجود مربوط به فولادهای آلیاژی صنعتی ، در سایت ، بصورت تخمینی بوده و صرفا جهت برآورد حدودی شما خریداران عزیز بارگذاری شده است ، لذا جهت اطمینان از قیمت ها ، حتما با واحد فروش تماس بگیرید ، پرسنل مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به استثنا روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 )  پاسخگوی شا عیزان خواهند بود .


مقطع فولادی تسمه در دسته ی مقاطع فولادی پر مصرف قرار می گیرد که برای ساخت انواع استراکچر های و انواع سازه های گوناگون صنعتی، ساختمانی و دیگر کاربرد ها بکار گمارده می شود.

تسمه در حقیقت مقطعی مستطیل شکل می باشد که سایز آن به صورت ضخامت و عرض بال تعیین می گردد. تسمه ها می توانند از ضخامت های کمتر از 1 میلی متر و از عرض های کمتر از 1 سانتی متر سایز آنها آغاز شده و و سایز تسمه های صنعتی با آلیاژ های ST52 و ST37 می تواند حداقل از سایز 2 میلی متر الی سایز 250 میلی متر متغیر بوده و تسمه های آهنی و تسمه های آهنی فولادی ST52 و ST44 در دسته ی تسمه هایی قرار می گیرند که مورد مصرف صنایع ساخت قطعات صنعتی و دیگر قطعات خاص فلزی می باشد.

تسمه ها معمولا در سایز های بالا به صورت طول های 6 متری تولید می گردند و در سایز های پایین به صورت کویل تولید و مورد مصرف قرار می یگرند.

تسمه های آهنی می توانند در آلیاژ های ST37 و به طول های 6 متری که معمولا مورد کاربرد صنایع در و پنجره سازی، ساخت فرفورژه، ساخت درب های فلزی، پنجره های فلزی و سازه های فلزی ساختمانی همچون آلاچیق، باربی کیو، و دیگر سازه ها بکار گرفته می شود.

از تسمه های ST52 برای ساخت سازه های فلزی و قطعات فلزی استفاده می شود و این تسمه ها با توجه به مقاومت بالاتری که در سازه از خود نشان می دهند، می توانند مورد مصرف بسیاری از صنایع قرار گیرند.

تسمه های ST52 تسمه های آهنی ST378 و تسمه های فولادی ST44 در دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت می باشد و شما خریداران گرامی و صنعتگران ارجمند می توانید جهت خرید انواع تسمه ی فولادی با آلیاژ های ST37، ST52، ST44 و یا مطابق استاندارد های DIN آلمان، آلیاژ های S235JR، S275JR، S355JR، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از قیمت های لحظه ای انواع تسمه های فولادی مطلع گردید.

تسمه های فولادی و آلیاژی در گرید های مذکور از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 100 میلی متر قابل تامین بوده و خریداران گرامی می توانند جهت خرید انواع تسمه ی فولادی و انواع تسمه ی آهنی با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در ایران.


تسمه های آلیاژی

فروشنده ، خریدار و قیمت روزانه آهن آلات ، انواع تسمه های آلیاژی، فولادی ، st37 ، st52 ، st44 ، انواع تسمه های استیل و کربن استیل ، خرید ، فروش ، قیمت

تسمه های آلیاژی با آلیاژ st52  ، st37  ، st44 در سایز ها و ابعاد مختلف
بصورت سفارش تولید برابر با درخواست شما

همینک در مهزیار فولاد

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


 

 

 

تسمه های آلیاژی

تسمه های آلیاژی


لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه ، ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه ، لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api ,


مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش ورق st52 دارای تجربه بسیار است و این ورق آلیاژی را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد ، جهت اطلاع بیشتر از قیمت فولادهای آلیاژی ، با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، لذا در صورت امکان می توانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و همچنین ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 پرسنل شرکت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، تیم فروش پس از دریافت سفارش های شما ، اقدامات لازم را مبذول ، پیش فاکتور مرتبط با سفارش شما را ارسال ، و در صورت تائید مقطع آلیاژی را مورد نظر شما را در سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند . ما به کیفیت اهمیت ویژه ای میدهیم ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *