فروش کلیه ورق های آلیاژی

فروش کلیه ورق های آلیاژی

با سلام و درود خدمت شما کاربران صنعت، به استحضار میرساند شرکت مهزیار فولاد صعت، با سالها تجربه و تخصصی که در زمینه فروش و تامین کلیه ورق های آلیاژی ورق های آلیاژی دارد ، به راحتی میتواند شما عزیزان را در امر خرید هرگونه ورق های آلیاژی یاری نموده و با قیمتی متعادل تر از قیمت بازار ، و با کیفیتی مناسب و تضمینی ، انواع ورق های آلیاژی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. فروش ورق های آلیاژی، در مهزیار فولاد صنعت، با وجود مشاوران متخصص بسیار آسوده و مطمئن تر برای شما می شود، لذا شما با تماس با مشاوران و کارشناسان مهزیار فولاد صنعت، در صورت خرید میتوانید از کلیه مشاوره های ما استفاده نموده و مشاوران ما شما خریاران عزیز را در زمینه انتخاب نوع لوله با توحه به شرایط استفاده و مکان آن، راهنمایی نموده ، و از آنجایی که در ورق های آلیاژی تنوع بسیاری وجود دارند ، به همین دلیل بهترین کار این است که قبل از خرید این نوع ورق های فولادی، مشاوره ای انجام شود تا از خرید ها و انتخابات اشتباه جلوگیری شود، زیرا خرید اشتباه جهت پروژه های مختلف ، هم هزینه در پی خواهد داشت، و هم باعث اتلاف وقت میشود ، زیرا اگر انتخاب ورق های آلیاژی مورد استفاده در صنایع و پروژه ها استباه باشد، یه ناچار خرید شما بازگشت خورده و این خود شاکل هزینه های بسیاری میشود ، فروش ورق های آلیاژی بصورت کاملا تخصصی توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت صورت گرفته و تضمین می کند که محصول قابل ارائه ، محصولی با انتخاب درست و دقیق باشد، همچنین ضمانت کیفیت، از دیگر مواردی است که شامل اهداف مهزیار فولاد بوده و از اولویت ها است ، چرا که کیفیت حق شماست.

مقاله ای جهت ارائه اطلاعات مفید در خصوص تهیه و فروش کلیه ورق های آلیاژی برای شما عزیزان آماده کردیم و امیدواریم که برای شما سروران مفید واقع شود.


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب این صفحه خواهیم پرداخت:


در دنیای ساخت سازه های صنعتی امروزه پس از طراحی این سازه ها، طراحان گرامی مجبور به مشاوره با مهندسین متالوژی جهت استفاده از بهترین آلیاژ ها در استراکچر های خاص صنعتی هستند.

ورق های آلیاژی که به روش های گوناگونی در صنعت فولاد تولید می گردند می توانند در آلیاژ های گوناگونی با توجه به مصارف در صنایع گوناگون تولید و عرضه گردند، مثلا ورق آهنی هایی که در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند با ورق هایی که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند دارای آلیاژ های گوناگونی بوده که کلیه صنعتگران گرامی که در کار ساخت سازه های فلزی جهت استراکچر های صنعتی می باشند می توانند ورق های آلیاژی خود را پس از مشخص نمودن نوع آلیاژ مصرفی جهت برآورد قیمت سازه به دایره فروش شرکت مهزیار فولاد ارسال نمایند.

با توجه به گستردگی آلیاژ های موجود در ورق های آلیاژی در صنایع فلزی این ورق ها میبایست دارای تاییدیه های گوناگون باشد که شرکت مهزیار فولاد کلیه تعهدات لازم را جهت بازرسی و تست های مربوطه به خریداران گرامی ارائه می نماید.

ورق های آلیاژی که به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند از ضخامت 4 میلی متر الی 250 میلی متر در ابعاد و آلیاژ های گوناگون قابل دسترسی و تهیه می  باشد.

شما می توانید جهت خرید و فروش کلیه ورق های آلیاژی فولادی با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد تعهد می نماید کلیه ورق های آلیاژی فولادی خود را ددر اسرع وقت وبابر با درخواست کارفرمایان گرامی به آنها تحویل نماید.

کلیه آلیاژ های مصرفی دایره کربن استیل و استنلس استیل در گرید های مختلف برابر با استاندارد های DIN کشور جمهوری فدرال آلمان و استاندارد های ASTM کشور ایالات متحده امریکا که در دسته و جزء ورق های آلیاژی فولادی پر مصرف باشند در لیست فروش روزانه ی شرکت مهزیار فولاد موجود می باشند مانند ورق A516.

شما می توانید در صورتی که قیمت و موجودی کالای مورد نظر خود را در قسمت فروشگاه سایت پیدا نکردید با دایره فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و ورق آلیاژی مورد نظر خود را جهت استعلام قیمت از واحد فروش استعلام نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی آهنی، فولادی و صنعتی در ایران)


فروش کلیه ورق های آلیاژی 

انواع ورق های آلیاژی مهزیار فولاد ، جهت فروش عبارتند از : 

  • ورق ST52 ، ورق ST44 ، ورق ST37 
  • ورق A516 
  • ورق CK45 ، CK10 ، CK22 ، CK15 ، CK60 ، CK75
  • ورق های ضد سایش 
  • ورق HII-H2
  • ورق P265 و P295
  • ورق های دریایی 
  • ورق های A283 و A285 
  • و دیگر ورق های آلیاژی ……………….

فروش کلیه ورق های آلیاژی با آلیاژ های مختلف جهت صنایع نفت ، گاز وپتروشیمی در آلیاژ ها و گرید های مختلف همینک در مهزیار فولاد.


مهزیار فولاد صنعت ، با در نظر گرفتن نیاز شما مشتریان عزیز ، در صدد است تا خدمات خود را به بهترین شکل ممن در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، لذا جهت بالا بردین کیفیت خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، ( خمات برش کاری ، خدمات سوراخ کاری ، خدمات آنالیز ورق های فولادی ، خدمات گالوانیزه ؛ و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد . از آنجایی که قیمت فروش ورق های آلیاژی دچار نوسانات شدیدی می شود ، پیشنهاد میشود جهت اطلاع دقیق از انواع ورق های آلیاژی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تاس بگیرید ، همچنین از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت را از صورت خرید خود آگاه سازید ، ما کیفیت را در اولویت قرار میدهیم ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانالتلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *