ورق های آلیاژی ضد سایش ck45

فروش ورق فولادی آلیاژی ضد سایش CK 45

یکی از بزرگترین مشکلاتی که صنایع با آن مواجه بوده ، پدیده ی سایش بوده ، و تنها راه مقابله با این پدیده ، داشتن اطلاعات کافی درباره  پدیده ی سایش است . ورق های ضد سایش یا ( ورق CK ) ، با استاندارد های مختلف و متنوعی تولید می شوند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت .  به علت تنوعی که در پدیده ی سایش در صنایع وجود دارد ، این ورق های فولادی آلیاژی به گونه های مختلف تولید می شود ، و داشتن اطلاعات درباره ی بکار بردن خواص هایی که متناسب با نوع سایش باشد ، کاملا بستگی به نوع سایش در صنایع مختلف دارد . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در تامین ورق های آلیاژی بسیار موفق بوده و با سالها تجربه ، در راستای تامین ورق های آلیاژی ضد سایش ck45 در( ابعاد و آلیاژ های مختلف ) ، در خدمت خریداران این ورق آلیاژی است .


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه است


استاندارد CK45 از قدیمی ترین استاندارد آلیاژی برای مقاطع فولادی در جهان می باشد. این استاندارد که مطابق با DIN کشور آلمان از دهه های ابتدایی قرن بیستم تولید و عرضه شد، و این آلیاژ با توجه به استحکام بالایی که کربن وارد شده در این آلیاژ به بافت این آلیاژ داده است، در دسته ی پر مصرف در این فولاد های مصرفی در جهان قرار می گیرد. 

استاندارد CK45 که مطابق استاندارد DIN جمهوری کشور فدرال آلمان می باشد، با همین نام در بسیاری از کشور های جهان شناخته می شود، چرا که این استاندارد در ابتدا توسط مهندس ریخته گر و مهندسین متالوژی کشور آلمان شناسایی و ریخته گری شده است.

ورق های CK45 و میلگرد های CK45 در دسته ی محصولات پر مصرف در صنایع فلزی در جهان قرار دارند و این آلیاژ ( آلیاژ CK45 ) با توجه به میزان کربنی که در بافت خود دارد، می تواند سختی زیادی را در شرایط سازه از خود تحمل نماید.

بسیاری از قطعات خودرو و بسیاری از قطعات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی با استاندارد CK45 تولید می گردد. 

در خصوص خرید انواع ورق های CK45 با ابعاد و ضخامت های مختلف، شما می توانید همین الان با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت جهت خرید انواع ورق های CK45 داخلی و وارداتی داخلی و وارداتی تماس حاصل نموده تا قیمت های قطعی و روزانه انواع ورق های CK45 داخلی و وارداتی از ضخامت های 2 میلی متر تا ضخامت های 110 میلی متر در ابعاد مختلف، از کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید.

ورق های آلیاژی ضد سایش ck45 موجود در بازار ایران تولید شرکت های اکسین خوزستان، شرکت ماشین ساز اراک، و دیگر شرکت ها می باشند و این ورق ها از ضخامت 3 میلی متر تا ضخامت 50 میلی متر در انواع وارداتی تولید کشور های روسیه، چین و کره جنوبی و هند همینک در دسترس خریداران گرامی قرار دارد.

لازم به ذکر است ورق های CK45 وارداتی از نظر کیفیت بافت و کیفیت لمینیشن بافت انواع ورق ها، از کیفیت بالاتری به نسبت موارد مشابه داخلی برخوردار است.

جهت اطلاع از قیمت روزانه و . لحظه ای انواع ورق های آلیاژی ضد سایش ck45 و جهت خرید ورق های ck45 داخلی و وارداتی، همین حالا با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا قیمت لحظه ای و روزانه ورق های ck45 را برای خرید از کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید. 

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی ck45 در ضخامت و ابعاد مختلف در ایران.


 ورق های آلیاژی ضد سایش ck45

ورق فولادی آلیاژی ضد سایش CK 45 : ورق فولادی آلیاژی ضد سایش ck 45 ؛ ساخت کشورهای روسیه ، اوکراین ، کره ی جنوبی و آلمان می باشد ، گونه ای دیگر از این ورق ها نیز از خانواده ی ورق ضد سایش 160  الی 190 برنیل می باشند ، و طبق استاندارد های بین المللی ، از این ورق برای ساخت ابزار ها ، و ماشین آلاتی که مقاومت کمتری نسبت به سایش دارند ، استفاده می شوند . برای مثال از این ورق در میکسر های بتن استفاده می شود ، و همچنین ورق ضد سایش ASTM 1045 که نام دیگر ورق فولادی آلیاژی ضد سایش CK45 ،  یا بهتر است بگوییم ( نام استاندارد اجرایی آمریکا ) این ورق می باشد ، برای استفاده و نگه داری طولانی مدت ، در شرایط سخت ، توسعه یافته است . عناصر استفاده شده در ورق CK45 ، عبارتند از: ( 0.4الی 0.5 درصد کربن ) ، (0.4 درصد سیلیسیم ) ، ( 0.7 درصد منگنز ) ، ( 0.4 درصد کروم ) ، ( 0.1 درصد مولیبدن ) ، ( 0.4 درصد نیکل ) و مقدار ناچیزی از فسفر و گوگرد و بور . همچنین از دیگر ویژگی های این ورق ، میتوان به خاصیت ماشین کاری ، شکل دهی و جوشکاری آن اشاره نمود .


شرکت مهزیار فولاد ، همچنین با سالها تجربه ی کاری در زمینه ی فروش ورق های ضد سایش فولادی آلیاژی ck15 ، ورق ck60 ، ورق فولادی  با استاندارد آلیاژی 1.1191 Din ( که نام استاندارد المانی ورق آلیاژی ck 45 می باشد )، ورق فولادی با استاندارد XC42H1 ، و تامین ورق های آلیاژی دیگر ، در ابعاد و اندازه های مختلف ، و آشنا با بورس ورق های فولادی  ، بعنوان جامع ترین مارکت خرید و فروش ، تمام سعی خود را بکار گرفته تا با کادر مجرب و کارشناسان خود ، کلیه ی خدمات جانبی ( از جمله برش ، در ابعاد مختلف در صورت نیاز خریدار ) و همچنین مشاوره جهت خرید تسمه های فولادی ، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، را در اختیار خریداران قرار دهد . از خریداران محترم ، تقاضا میشود،  جهت خرید ورق فولادی آلیاژی ضد سایش CK45 ، با کارشناسان مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید . جهت اطلاع از قیمت های ورق فولادی آلیاژی ضد سایش CK45 ، به سایت شرکت مهزیار فولاد صنعت مراجعه نمایید ، فهرست قیمت فروش ورق های فولادی ضد سایش  CK45 ، و دیگر ورق های فولادی ، در ابتدای هر روز ، به روز رسانی می شود ، اما با توجه به نوسانات شدیدی که در بازار وجود دارد ، پیشنهاد می شود جهت اطلاع دقیق از قیمت های نهایی کالاها ، به کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .


شما می توانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش شرکت را از ورق های آلیاژی مورد نیاز خود آگاه سازید . ما قیمت ورق های آلیاژی ضد سایش ck45 را به نسبت کیفیتی که دارد ، با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار مشتریان عزیزمان قرار خواهیم داد .


ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل , ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه , نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی , میلگرد ساده , خدمات برش لیزر , خدمات برش cnc , خرید آهن , آهن فروشی , لوله تست آب , قیمت لوله  مانیسمان , قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

5

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *