ورق روغنی فولادی

خرید ورق روغنی ST12

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان ، مهزیار فولاد صنعت در راستای اهداف خود ، و با تلاش و فراوان و همت بلند پایه خود ، خدمات مربوط به خرید و فروش کلیه آهن آلات و کلیه ورق فولادی و آلیاژی و انواع لوله فولادی را با تجربه و تخصص و دانش خود به بهترین شکل ممکن در سراسر کشور عرضه می دارد . هدف اصلی ما ، جذب رضایت شما خریداران و صنعتگران محترم میباشد . ما ورق روغنی فولادی را در ابعاد و اندازه های مختلف در ، و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار میدهیم ، اصل کیفیت ، یکی از مهمترین اهداف صنعتگران در خرید مقاطع فولادی می باشد ، ما کیفیت را برای شما تضمین خواهیم کرد ، چرا که کیفیت حق شماست . لطفا جهت ارسال سفارش و استعلام قیمت ورق روغنی فولادی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .


ورق روغنی فولادی

ورق های روغنی به نوعی ورق فولادی اطلاق می شود که در بازار مصرف ایران با نام ورق روغنی شناخته شده و قابلیت ویژه ی این ورق ها انجام عملیات نورد سرد فولادی بر روی ورق های مذکور می باشد. ورق هایی که به روش کویل سرد و یا نورد سرد فولادی تولید می گردند، در دسته ی ورق هایی قرار می گیرند که کیفیت سطح بسیار بالایی داشته که می تواند با توجه به کیفیت سطح بالای خود مورد استفاده جهت بدنه ی بسیاری از قطعات صنعتی ساختمانی و سیاری از قطعات مختلف همچون لوازم خانگی و خودرو قرار گیرد .

پس ساخت لوازم خانگی، بدنه ی ماشین لباسشوییی، یخچال ها، فریزر ها، و ساخت بدنه ی انواع خودرو های سواری، با ورق های روغنی انجام می شود، چرا که این ورق ها کیفیت سطح بسیار بالایی داشته و می تواند در فرایند پرس کاری، فرم پذیری و شکل پذیری زیادی را از خود نشان دهد.

ور قهای روغنی که با گریدهای ورق روغنی ST12 تولید می گردد، نوعی آلیاژ پر مصرف در صنایع بوده که بسیاری از سازه های صنعتی با این ورق ها ساخته می شود. از ورق روغنی فولادی جهت درب و پنجره سازی سنتی جهت ساخت لنگه در، جهت ساخت بدنه خودرو ها، جهت ساخت تابلو های برق صنعتی، تابلو های برف ساختمانی، کابین های آسانسور ها و بسیار و بسیار و بسیار مصارف صنعتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که دایره ی موارد مصرف ورق های روغنی ST12 در این مقاله با توجه به گستردگی آن نمی گنجد. 

ورق های روغنی فولادی ST12 که مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرد، معمولا در ضخامت 0.3 میلی متر تا ضخامت 3 میلی متر تولید می گردد و این ورق ها در بازار مصرف ایران توسط شرکت های گوناگونی همچون شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد غرب، شرکت فولادی سمنان، شرکت هفت الماس، و برخی دیگر از شرکت های خصوص داخلی تولید می گردند.

ورق های تولیدی توسط شرکت های داخلی از کیفیت های گوناگونی برخوردار بوده که معمولا برترین و با کییت ترین ورق های روغنی تولیدی در کشور ایران توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می گردد. شما خریداران گرامی جهت خرید ورق های ST12 که برای ساخت سازه های صنعتی خود نیاز به همکاری یا پرس بر روی قطعات ساخته شده ی خود دارید، می توانید این ورق ها را با کیفیتی بسیار بالا از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 استعلام نموده و با مراجعه به وب سایت شرکت مهزیار فولاد صنعت به آدرس mahzyar.net همه روزه از قیمت های روزانه انواع ورق های روغنی بهره مند گردید. 

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های گذشته اقدام به تامین انواع ورق های روغنی در ضخامت های مختلف برای صنعتگران گرامی نموده که این ورق ها در ساخت انواع پکیج های آب گرم، شوفاژ ها و بسیاری از سیستم های تاسیساتی ساختمانی توسط شرکت های سازنده ی این قطعات مورد استفاده قرار گرفته است.

لازم به ذکر است کلیه ورق های روغنی فولادی ST12 عرضه شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت می تواند ددر صورت نیاز خریداران و صنعتگران گرامی به صورت نوار بر شده، شیت بر شده و با کیفیت بسیار بالا برای شرکت های خریدار تامین گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های روغنی ST12 در ایران.


قیمت روزانه ورق روغنی فولادی DC04 , DC03 , DC01 , ST12

فروش انواع ورق های روغنی ST12  مبارکه اصفهان

فروش انواع ورق روغنی وارداتی روسی

فروش انواع ورق های روغنی وارداتی قزاق

فروش انواع ورق های روغنی الماس و فولاد غرب ورق آهن

فروش انواع ورق روغنی فولادی  از ضخامت 0.36 الی 2.5 میل

موجود در انبار تهران ، انبار انزلی ، گمرک بندر امام ، گمرک انزلی فروش ورق سیاه

شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ورق روغنی فولادی  ST12  در ایران. ورق فولادی

جهت کسب اطلاع از قیمت های ورق های روغنی ST 12  ، با ما تماس بگیرید .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در نظر دارد کیفیت فروش و خدمات خود در زمینه تامین انواع  ورق روغنی فولادی ، را  به حداکثر رسانده و صنعتگران را در جهت رسیدن به اهداف خود یاری دهد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ورق روغنی را در ضخامت های مختلف ، و در ابعاد و اندازه های متفاوت ( بر اساس نیاز خریدار ) تامین کرده ، و خدماتی نظیر آنالیز ، برشکاری و ….. از تعهدات خود می داند .

لطفا جهت مشاوره در انتخاب نوع فولاد ، با توجه به نوع کاربرد ، با شماره تماس واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا به  آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و .mahzyar.net97@gmail.com درخواست صورت خرید خود را ارسال نموده ، ما در کمترین مدت زمان ، صورت خرید شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه و تامین خواهیم کرد .


جهت اطلاع از قیمت ورق روغنی فولادی ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت های خرید خود را به ما ارسال کنید ، همچنین از طریق شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳

میتوانید ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، و مطمئن باشید پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش های شما پیگیری های لازم را بعمل آورده ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال کرده و در صورت تایید شما خریداران محترم ، در کوتاه ترین زمان ممکن مقطع فولادی مورد نیاز شما را تامین خواهند کرد ، هدف ما جذب رضایت شما عزیزان می باشد ، و در این راستا تلاش خود را خواهیم کرد تا شما را از خدمات خود راضی نگه داشته ، و این از افتخارات مهزیار فولاد محسوب می شود .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *