ورق دریایی A131 Grade A

خرید ورق دریایی A131

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، بعنوان جامع ترین مارکت تخصصی ، در زمینه ی خرید ، فروش ، و تامین ورق فولادی آلیاژی و ورق دریایی A131 Grade A می باشد ، رسالت ما ، رساندن کیفیت خدمات خود به بالاترین درجه ی ممکن است تا خریداران و فروشندگان محترم ، و همچنین کاربران صنعت های مختلف که انواع ورق فولادی و لوله های فولادی و انواع آهن آلات دریایی  با آلیاژ های مختلف و در ابعاد متفاوت را سفارش می دهند ، از ما راضی بوده و کاربران را در صنایع مختلف به اهدافشان برساند .جهت سفارش انواع ورق دریایی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه انواع فولاد های آلیاژی و ورق دریایی A131 Grade A ، در خدمت شما عزیزان خواند بود .


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه است


ورق دریایی A131

ورق های آلیاژی فولادی کربن استیل مورد استفاده در صنایع دریایی که در دهه های گذشته در دسته ی آلیاژ های منتخب تایید کننده ی لویدز ( lloyd,s ) مورد تایید لویدز رجیستر ( lloyd,s register ) قرار گرفته است، آلیاژ A131 می باشد. 

آلیاژ A131 که در گرید های A – B – C و D تولید می گردند، در دسته ی ورق های مصرفی در صنایع دریایی می باشد که در دهه های گذشته مورد مصرف صنایع کشتی سازی جهت ساخت بدنه ی کشتی های تجاری، ساخت انواع شناور های تفریحی، ساخت اسکله های تجاری و تفریحی و ساخت بسیاری دیگر از سازه های دریایی همچون باج ها و یدک کش ها، سکوهای نفتی و بسیاری از سازه های در تماس با آب شور دریا اشاره نمود.

ورق های دریایی A131 گرید A در ضخامت های مختلف همینک در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد و شما خریداران گرامی می توانید ورق های A131 تولیدی کمپانی های مختلف دنیا را همینک از شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید. 

ورق A131 گرید A مورد مصرف صنایع کشتی سازی می باشد و در ضخامت های مختلف از ضخامت 6 میلی متر تا ضخامت 50 میلی متر در ابعاد مختلف موجود می باشد. 

ورق های A131 گرید A در بازار ایران معمولا موجود می باشد و این ورق ها تولید کشور های روسیه، کره جنوبی، چین، قزاقستان، و شرکت اکسین خوزستان می باشد. 

از ورق های A131 گرید A جهت ساخت سازه های دریایی استفاده می شود و این ورق ها می بایست تماما مورد تایید شرکت های بازرسی صنایع دریایی قبل از مصرف به عنوان سازه فلزی در صنایع دریایی قرار گیرند. 

ورق های A131 گرید A می بایست مقاومت کششی مطابق با جدول ASTM امریکا داشته باشد، چرا که گرید A131 امریکا و گرید های دیگر استاندارد A131 آلیاژ مطرح شده در استاندارد ASTM ایالات متحده امریکا می باشد. 

خریداران گرامی و فعالین عرصه تولید شناور در صنایع دریایی و صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع ساحلی می توانند انواع ورق های A131 گرید A را در ضخامت های مختلف و ابعاد مختلف همین حالا از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایند. 

شرکت مهزیار فولاد صنعت پس از درخواست خرید صنعتگران گرامی در خصوص ورق های A131 اقدام به صدور پیش فاکتور برای شما خریداران گرامی می نماید و در صورت تامین اعتبار از سوی شما خریداران گرامی، ورق های مذکور در کمتر از 7 روز کاری برای شما صنعتگران گرامی و کشتی سازان و فعالین عرصه ساخت صنایع دریایی ارسال می گردد. 

ورق های دریایی A131 گرید A در ضخامت های 8 – 10 – 12 و 15 به صورت ابعاد عریض و بلند ( 12*2.5 ) موجود می باشد و شما خریداران گرامی جهت خرید ورق های مذکور همین حالا می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره  44449101-021 تماس حاصل نمایید.


شرکت مهزیار فولاد ، با سالها تجربه در زمینه تامین ورق دریایی گرید A ، ورق GL-A، ورق LR-A، و ورق A36  ، در صدد است تا کلیه ی خدمات خود را در زمینه ی فروش ورق های آلیاژی دریایی قید شده ، در ابعاد و اندازه های مختلف و با توجه به درخواست مشتریان ، در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهد . لذا شرکت مهزیار فولاد صنعت ، آماده است تا خدمات خود را در زمینه ی ورق مخصوص کشتی سازی ، و همچنین  ورق جهت شناور سازی را در اختیار خریداران محترم قرار دهد . از خریداران و فروشندگان محترم تقاضا میشود ، جهت خرید و فروش ورق دریایی A131 Grade A ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با شماره 4449101-021 تماس حاصل نمایید . کارشناسان واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 الی 17:30 در خدمت شما خریداران و فروشندگان محترم می باشد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های دریایی مخصوص ساخت شناور و دیگر صنایع دریایی، در ایران. 


"<yoastmark


کاربرد های ورق آلیاژی گرید A  :

از این ورق ها ، در صنعت کشتی سازی ، ساخت بارج و یدک کش ، و همچنین ساخت فندر و اسکله های صنعتی دریایی، و به طور کل در ساخت استراکچر های دریایی کاربرد فراوانی داشته و مورد استفاده ی صنعتگران قرار می گیرد .

لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه

ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه

فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api ,

فروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه

خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی ,

ورق مبارکه , لوله درزدار ,

 آهن آلات ساختمانی


همانطور که میدانید ، در صنعت فولاد های آلیاژی ، تنوع و تفاوت های بسیاری وجود دارد ، و صنایع فولادی آلیاژی ، چه به صورت لوله های فولادی، و یا چه به صورت ورق های آلیاژی ، باتوجه به مکان استفاده و شرایط استفاده از نظر ترکیبات عناصری دچار تغییر و تحول خواهد شد ، پس قطعا احتمال خطا در انتخاب نوع لوله و نوع ورق برای خریدران گرامی وجود دارد، اما دیگر نگران نباشید، کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت آماده ی پاسخگویی به خریداران می باشند  و شما مشتریان عزیز را در انتخاب محصول مرتبط راهنمایی می کنند. همچنین از دیگر خدمات شرکت مهزیار فولاد صنعت، این است که طبق درخواست مشتریان، امکان نمونه برداری از کلیه ی فولاد های خریداری شده، ( قبل از عقد قرار داد ) و مطابقت آن با استاندارد درخواستی خریدار را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد و این را از تعهدات خود دانسته و به آن پایبند می باشد. جهت اطلاع از قیمت فروش ورق دریایی A131 Grade A ، با ما تماس حاصل نمایید. قیمت روزانه ورق دریایی A131 Grade A ، و دیگر ورق های آلیاژی فولادی، در سایت مهزیار فولاد ابتدای هر روز به روز رسانی میشود ، اما با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد ، قیمت های موجود در سایت ، بصورت تقریبی بوده و صرفا جهت برآورد هزینه های خریداران و فروشندگان می باشد ، لذا جهت اطلاع دقیق از ورق های الیاژی قید شده و دیگر محصولات فولادی آلیاژی ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تمااس بگیرید ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره  ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از سفارش ها خود آگاه سازید ، پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت در خدمت شما عزیزان خواهند بود .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *