ورق استیل براق ، مات

فروش ورق استیل براق ، مات ، رنگی

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، بعنوان فروشنده ورق استیل ، در صدد است تا با تامین انواع ورق استیل براق ، مات ، رنگی در انواع مختلف ورق استیل مات ، ورق استیل براق ، ورق استیل رنگی ، و ورق استیل طلایی ، در آلیاژ ها ، ضخامت ها و ابعاد  مختلف ، خدمات خود را در زمینه ی خرید ورق استیل ضخامت  0.5 میل و فروش ورق استیل ، همچنین ورق استیل رول عرض 1 و 25/1 متر ، در اختیار خریداران و فروشندگان محترم قرار دهد . جهت خرید ورق استیل ، با کارشناسان واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید . کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 الی ساعت 17:30 پاسخگوی خریداران گرامی می باشند .


ورق های استنلس استیل ، در موارد بسیاری مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد متعددی دارند ، از مصارف این ورق ، در مصرف صنایع غذایی ، ماشین سازی و همچنین در صنایع دکوراتیو کارایی و کاربرد دارد .  ورق استنلس استیل ، در آلیاژ های 304 – 316 – 430 – 410 تولید میشود که مورد استفاده ی کاربران صنعت قرار میگیرد، و با توجه به نوع استفاده ، آلیاژ و تشخیص آن نیز حائز اهمیت می باشد  . شرکت مهزیار فولاد همچنین ورق های استیل را بصورت ورق استیل روکش دار ، و ورق استیل طرح دار ، و همچنین ورق استیل نازک و ورق استیل براق ، مات ، رنگی ، در اختیار خریداران و فروشندگان عزیز قرار داده است ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجریه و تخصص در زمینه ی خرید ورق استیل و فروش ورق استیل ، سعی دارد تا خدمات خود را از نظر کمی و کیفی ، هر روز بهتر از دیروز ارتقا دهد . از آنجایی که تنوع در محصولات فولادی بسیار زیاد می باشد ، و همچنین احتمال وقوع اشتباه در انتخاب نوع ورق استیل وجود دارد ، کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت شما را در انتخاب نوع ورق و نوع آلیاژ آن ، با توجه به نیاز شما راهنمایی خواهند کرد و پاسخگوی نیاز شما نیز می باشند . قیمت روزانه ورق استیل براق ، مات ، رنگی ، در سایت مهزیار فولاد در ابتدای هر روز ، به روز می شود و شما خریداران محترم می توانید با مراجعه به سایت www.mahzyar.net ، از قیمت ورق های  استیل ، و همچنین دیگر محصولات فولادی نیز مطلع شوید ، در نظر داشته باشید قیمت هایی که در سایت وجود دارد ، صرفا جهت برآورد هزینه های صنعتگران و خریداران محترم می باشد ، اما با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد ، پیشنهاد می شود جهت اطلاع دقیق از قیمت های قطعی محصولات ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، بی شک کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در امر خرید و فروش ورق استیل و دیگر ورق ها و محصولات فولادی ، همراه شما خواهد بود .


مشاوران و کارشناسان مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود . علاوه بر تماس تلفنی ، میتوانید از طریق ارسال ایمیل به به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، صورت خرید خود را به صورت ایمیل به آدرس های قید شده ارسال نمایید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 صورت خرید ورق استیل براق – مات ، رنگی و دیگر ورق های فولادی و استیل خود را ارسال نمائید ، کارشناسان فروش با دریافت سفارش شما عزیزان ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تائید ، مقطع استیل مورد نیاز شما را در سراسر کشور ارسال نموده و به دستتان خواهد رساند . یکی از اولویت های مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *