ورق های آلیاژی A285

ورق های آلیاژی A285

شرکت مهزیار فولاد صنعت، بعنوان جامع ترین مارکت در زمینه ی خرید و فروش و تامین انواع محصولات فولادی آلیاژی ، قصد دارد با خریداران و فروشندگان صنعت فولاد ، نهایت همکاری خود را بعمل آورد ، بدین جهت ، خریداران گرامی جهت خرید ورق های آلیاژی A285 و ورق آلیاژی فولادی A285.C  با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید ، کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 الی 17:30 پاسخگوی شما خریداران و فروشندگان محترم می باشند .


ورق های آلیاژی A285

خرید و فروش ورق های آلیاژی A285 با توجه به گستردگی مصارف این نوع آلیاژ در صنایع فولادی و فلزی در سراسر جهان در سال های گذشته بسیار رشد داشته و در این مقاله که توسط تیم تحقیقی شرکت مهزیار فولاد صنعت تنظیم می گردد، به کاربرد ها، شکل آلیاژ، ضخامت ها و فرایند تولید و بازار مارکتینگ خرید و فروش ورق های A285 در بازار ایران خواهیم پرداخت. 

استاندارد آلیاژی A285 گرید C در دسته ی استاندارد های تعیین شده مطابق با ASTM کشور ایالات متحده امریکا می باشد که در سال های گذشته از آلیاژ مذکور جهت ساخت سازه های صنایع نفت و گاز استفاده می شود.

استاندارد A285 گرید C دارای عناصر آلیاژی کربن، سیلیسیوم، و منگنز می باشد و در بافت این فولاد می بایست عناصر مخرب فسفر و گوگرد کنترل شده باشد و از حد مجازی بالاتر نرود. 

استاندارد ورق های A285 گرید C مطابق با استاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا جهت کاربرد های خاصی در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت. 

ورق های A285 گرید C در دسته ی ورق های ساخت مخازین دپو و انبار نفت در شرکت ها و پالایشگاه های نفتی می باشد. این ورق ها جهت مصارف گوناگونی همچون ساخت مخازن سوخت در بسیاری از خودرو های سواری، و یا در بسیاری از خودرو های سنگین، و ساخت مخازن انتقال نقت که بر روی واگن های قطار ها نصب می شود نیز استفاده می شود. 

ورق A285 گرید C در دسته ی ورق های فولادی آلیاژی کربن استیل قرار می گیرد که اصطلاحا در این دسته ی ورق هبه این ورق ها، ورق های ( Low alloy ) گفته می شود.

در بازار ایران، خرید و فروش ورق های A285 گرید C در سال های گذشته، بسیار رایج گشته و از این ورق ها جهت استفاده در سازه های صنایع نفت، صنایع خودرو سازی، صنایع سازه های فلزی و دیگر کاربرد های صنعتی بکار گرفته می شود. 

از استاندارد A285 گرید C برای ساخت سازه نیز استفاده می شود که این استاندارد در طراحی مهندسان ساخت سازه های فلزی در سال های گذشته نیز مورد کاربرد قرار گرفته و بسیاری از مهندسان از این آلیاژ جهت ساخت سازه های فلزی نیز بهره می برند. 

شما می توانید جهت خرید انواع ورق های A285 گرید C در ضخامت های مختلف، همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا قیمت لحظه ای و روزانه انواع ورق های آلیاژی A285 گرید C را از کارشناسان فروش این شرکت استعلام نمایید.


ورق های آلیاژی A285

ورق های آلیاژی A285

فرایند تولید 

ورق های A285 گرید C در دسته ی ورق های کربن استیل فولادی قرار می گیرد که به روش نورد گرم فولادی تولید می گردد. این ورق ها می توانند به روش نورد گرم فولادی به صورت کویل ( رول ) و یا به صورت شیت ( فابریک ) برای خریداران عرضه گردند. 

ورق های A285 گرید C از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 250 میلی متر توسط شرکت های فولاد سازی در سراسر جهان تولید می گردند و خریداران گرامی در بازار ایران می توانند این ورق ها را از ضخامت 2 میلی متر الی 250 میلی متر به دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت سفارش دهند. 

جهت خرید انواع ورق های آلیاژی و فولادی و جهت خرید انواع ورق های آلیاژی A285 گرید C همین حالا با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص ورق های آلیاژی و فولادی و قیمت روزانه انواع ورق های A285 گرید C از کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید.


انواع ورق های آلیاژی A285

این ورق های فولادی آلیاژی ، در3  گرید ( پلیت فولاد آلیاژی A285 گرید C  ) ، ( A285.A) و ( ورق آلیاژی فولادی A285.B) می باشد ، و موارد کاربردی ورق های آلیاژی A285 ، در ساخت مخازن انبار نفت ، ساخت ورق های مخازن نفتی ، ورق های ساخت بویلر نفت ، و صنایع پتروشیمی ، و بطور کل  در صنعت نفت استفاده می شود و می توان گفت به گونه ایی بعنوان ورق صنعت نفت کاربرد فراوانی دارد ، و  بعنوان صفحه های مخصوص ساخت مخازن نیز می باشند ، که بصورت ورق وارداتی A285 اکراینی و ورق های آلیاژی A285 اروپایی ، کره ایی ، چینی ، و داخلی ،  برای شما خریداران عزیز تهیه و تامین می شود . از آنجایی که تنوع بسیار زیادی در محصولات فولادی ، در صنعت فولاد وجود دارد ، لذا با توجه به نوع فعالیت های صنایع مختلف ، موارد استفاده از این ورق های فولادی متفاوت بوده ، و نوع ساختار آنها و ترکیب عناصری که در این ورق های فولادی استفاده میشود ، تغییر خواهد یافت ، پس احتمال وقوع خطا و اشتباه در مرحله ی انتخاب نوع ورق و خرید آن در این صنعت توسط کاربران صنعت بسیار امکان پذیر میباشد .  لذا شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه ی تامین ورق های آلیاژی کربن استیل ، و فروش ورق A285 Gr c ، در صدد آن است که خریداران و فروشندگان این ورق آلیاژی فولادی را در زمینه ی انتخاب درست و صحیح راهنمایی کرده و شما را در امر خرید و تهیه ی ورق آلیاژی فولادی A285.CوA285.B و A285.A  دیگر ورق های فولادی صنعتی ، راهنمایی کند . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با توجه به نیاز مشتریان ، امکان نمونه برداری از کلیه ی ورق های فولادی توسط مشتری ( قبل از عقد قرارداد ) را برای خریداران عزیز مهیا کرده است و مطابقت دادن آن با استاندارد مورد نظر خریدار ، را از تعهدات خود می داند . همچنین امکان ( برشکاری ، سوراخکاری ، آنالیز ) و … را برای خریداران عزیز امکان پذیز ساخته است .


 جهت اطلاع از قیمت روزانه ورق های آلیاژی A285  در گرید های A و B ، و همچنین دیگر ورق فولادی، می توانید به آدرس mahzyar.net مراجعه کرده و یا با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021  تماس حاصل نموده و از قیمت روز این ورق های آلیاژی مطلع شوید ، شایان ذکر است به دلیل نوساناتی که در بازار  وجود دارد ، قیمت های درج شده در سایت مهزیار فولاد ، به صورت تقریبی می باشد و به جهت تخمین هزینه های خریداران عزیز می باشد ، همچنین جهت خرید ، میتوانید از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را آگاه سازید ، کارشناسان فروش شرکت ، پس از دریافت صورت خرید ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تائید شما عزیزان ، مقطع فولادی مورد نظر ، در سراسر کشور به دستتان خواهد رسید .


لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاهورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاهفروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api ,فروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتیورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتیآهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *