فروش ناودانی های صنعتی

خریدار و فروشنده انواع ناودانی های صنعتی

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم فروش ناودانی های صنعتی را به شما عزیزان توضیح داده و شرح دهیم. با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب این صفحه خواهیم پرداخت:


ناودانی که در اصطلاح بین المللی به آن UPN یو پی ان می گویند، به مقطع فولادی گفته می شود که شکل سطح مقطع آن U یو شکل بوده و بسیار جهت ساخت کلیه سازه های ساختمانی و صنعتی مورد کاربرد قرار می گیرد.

ناودانی ها در دو نوع استاندارد و سبک تولید می شوند، ناودانی های استاندارد به ناودانی هایی گفته می شود که برابر جدول استاندارد وزنی اشتال تولید گردند.

ناودانی آهن که برابر با جدول وزنی استاندارد اشتال تولید می گردند را اصطلاحا در بازار فروش آهن آلات در ایران به نام ناودانی سنگین می شناسند، چرا که شرکت ها و کارخانجات داخلی در سال های گذشته برای پایین آمدن هرینه های تولید سازه ها و ساخت سازه ها، از ناودانی هایی با ضخامت جان و بال کمتر جهت ساخت ناودانی های سبک استفاده می کنند.

ناودانی هایی که اصطلاحا بعنوان ناودانی های سبک در بازار شناخته می شوند، ناودانی هایی هستند که ضخامت های آنها به نسبت جدول استاندارد اشتال کمتر بوده و در نهایت خریدار وزن کمتری کالا تحویل گرفته، پس در نتیجه مبلغ کمتری نیز پرداخت می نماید.

پیدایش ناودانی های سبک و ناودانی های نازک غیر استاندارد از آنجایی بوجود آمد که صنعتگران برای پایین آمدن هزینه های ساخت سازه های خود نیازمند به فولاد هایی باوزن کمتر بودند، در چنین شرایطی ناودانی های غیر استاندارد و یا اصطلاحا سبک وزن به بازار فروش محصولات فولادی راه یافتند.

برای خرید و فروش ناودانی های صنعتی برابر با استاندارد اشتال یا اصطلاحا وزن دقیق، می بایست از نوع ناودانی های وارداتی که تولید کشورهای اکراین، کره ی جنوبی، چین، ترکیه و دیگر کشور ها می باشند استفاده نمود.

ناودانی های وارداتی معمولا دارای استاندارد های S275JR بوده و وزن آنها مطابق با وزن جدول استاندارد اشتال می باشد. از ناودانی های وزن دقیق جهت ساخت کلیه سازه ها و استراکچر های مهندسی خاص در صنایع مختلف استفاده می شود.

شما می توانید جهت تهیه انواع ناودانی های صنعتی، با وزن سنگین با واحد فروش و بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید. جهت خرید و فروش ناودانی های صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت روزانه انئاع ناودانی های صنعتی، سختمان و سبک و سنگین می توانید با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و در خواست های خود را به این واحد ارسال نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع صنعتی و فولادی خاص در ایران.


لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه

خرید ، فروش ، و قیمت روزانه انواع ناودانی های اروپایی موجود در انبار تهران
ناودانی 10 ، 12  اکراین
ناودانی 25 و 30 اروپا

ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه

ناودانی 8 ، 10 ، 12 ، 14 ، 16 ، 18 ، 20 کره ای موجود در انبار تهران
اقلام موجود همینک در مهزیار فولاد

فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api
جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایز ها و اقلام موجود با ما تماس بگیرید


مهزیار فولاد صنعت با تجریه و سابقه بسیار زیاد خود، شما عزیزان را در زمینه خرید و فروش ناودانی های صنعتی مورد نظر یاری نموده و به همراه کارد مجرب خود، سعی دارد تا شما عزیزان را در این راستا یاری نماید. جهت خرید انواع مقاطع فولادی و استعلام قیمت نبشی و ناودانی و در همچنین کلیه آهن آلات ساختمانی و صنعتی می توانید با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا صورت خرید خود را به شماره واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور مقاطع درخواستی شما عزیزان را ارسال نموده و در کمترین زمان ممکن توسط باربری های معتبر ایران مقاطع شما مشتریان عزیز را به سراسر کشور به دستتان خواهد رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *