قوطی و پروفیل­ های صنعتی

فروش قوطی و پروفیل های صنعتی

ابعاد و کاربرد قوطی صنعتی:

قوطی و پروفیل­ های صنعتی در مقایسه با قوطی­ هایی که در مصارف ساختمانی بکار برده می­شوند دارای ضخامت بالاتری هستند و در شکل­ های مربع یا مستطیل وجود دارند ابعاد قوطی­ های مستطیل شکل 500*300 و ابعاد نوع مربع شکل آن 50*30 می باشد.  قوطی و پروفیل­ های صنعتی بسته به اینکه برای چه مصارفی ساخته می ­شوند ضخامت و ابعاد متفاوتی دارند. با توجه به نوع باری که روی سازه قرار گرفته ضخامت پروفیل و قوطی­ های صنعتی متفاوت است حداکثر ضخامت آن­ها 15 میل و حداقل آن 2 میل می­باشد. کاربرد پروفیل های ضخامت بالا در ساخت و ساز اسکلت ساختمان و ساخت استراکچر های صنایع نفت و گاز می باشد. همچنین این قوطی­ ها در ساخت پل­ های عابر پیاده، اسکلت ماشین آلات صنعتی، ستون­ های نگهدارنده ساز­­های صنعتی، سازهای فضایی مورد استفاده قرار می­گیرند.

این شرکت انواع مختلف قوطی و پروفیل­ های صنعتی به شکل شاخه های 6 متری و 12 متری در سایز و اندازه­ های مختلف را برای صاحبان صنایع تامین می­کند.


قوطی صنعتی:

با رشد ساختمان سازی و گسترش ساخت و ساز ها تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی نیز پیشرفت کردند.که یکی از این موارد پروفیل صنعتی می­باشد. یک از انواع پروفیل­ های موجود در بازار که مصارف مختلفی دارد قوطی صنعتی می­باشد. این قوطی­ ها از با جنس ها و اشکال مختلفی تولید می شوند فلزات زیادی در تولید قوطی های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد اما بیشترین قوطی­ هایی که در بازار استفاده می شوند.شامل : قوطی­ های استیلی، قوطی­ های آهنی و قوطی­ های آلومینیومی می­باشند. اشکال قوطی­ های صنعتی معمولا به صورت جعبه ای و چهارگوش می­باشد. با توجه به مصرف و کاربردی که این قوطی­ ها دارند ابعاد آن ها متفاوت است اما بیشتر در شاخه­ های 6 متری و 12 متری موجود می­باشند.

باکس (box) یا قوطی که در جنس های مختلفی مانند: آهنی، استیلی و آلومنیومی وجود دارد در واقع پروفیلی است که به صورت جعبه ­های مربع شکل ساخته شده است. پر کاربرد ترین قوطی­ هایی که در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می­گیرد. قوطی­ های صنعتی آهنی هستند قوطی­ های آهنی بسته به اینکه برای چه کاری استفاده می شوند در دو اندازه ی 12 متری و 6 متری ساخته می­شوند.


مشخصات قوطی و پروفیل آهنی :

طول و عرض قوطی­ های صنعتی می­تواند شامل طیف بسیار گسترده­ای باشد.که بیشترین حد آن 500*500 است که به صورت مربع نیم متری است . و کمترین طولی که یک قوطی صنعتی می­تواند داشته باشد مربعی 1*1 سانتی متری است.

یکی از ویژگی های بارز قوطی­ های آهنی که اصطلاحا به آن گوشت پروفیل گفته می ­شود ضخامت آن ها است. قوطی­ های آهنی که ضخامت های 5.1 میل تا 6.0 میل دارند را قوطی مبلی یا قوطی آهنی سبک می­ گویند. اما قوطی-های آهنی در ضخامت­ های بسیار گسترده ای وجود دارند. وزن پروفیل­ ها بستگی به ضخامت آن ها دارد هر چه ضخامت پروفیل­ ها بیشتر باشد وزن آن­ها نیز افزایش می ­یابد و به همان میزان نیز قیمت بالاتری پیدا می­ کنند. قوطی­ های صنعتی دارای ضخامت 6 میلی هستند. اما ضخامت قوطی هایی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می­­گیرند 2 تا 3 میل است.

اما  قوطی­ هایی با ضخامت بین 0/6 میل تا 1/5 میل را قوطی سبک یا قوطی مبلی می­ نامند. قوطی ­های ساختمانی به نسبت ضخامتی برابر با  2تا 3 میل دارند . قوطی­ های صنعتی نیز دارای ضخامت بیشتر از 4 میل هستند. وزن پروفیل به ضخامت پروفیل بسیار وابسته بوده و هر چقدر ضخامت قوطی بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر می شود. و متناسب با آن هزینه آن نیز افزایش می­یابد.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *