لوله های فولادی

فروش انواع لوله

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران مهزیار فولاد صنعت . مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی بوده که در زمینه فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی ، ورق های فولادی ، ورق های آلیاژی و انواع لوله های آلیاژی و در مجموع کلیه آهن آلات تجربه بالایی دارد و خدمات خود را در سراسر کشور عرضه می دارد ، ما فروش آنواع لوله ، از جمله لوله گالوانیزه ، لوله استیل ، لوله مانیسمان ، لوله اسپیرال ، لوله سیاه و دیگر لوله های فولادی و آلیاژی موجود در بازار را با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهند ، جهت استعلام قیمت لوله و خرید ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل بگیرید ، پرسنل شرکت از ساعت 9 صبح الی 17:30( بخ غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 در خدمت شما عزیزان خواهند بود .

فروش انواع لوله


فروش انواع لوله های فولادی ، توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت

موجودی ما از لوله های فولادی کربن به طور معمول بیش از چندین تن است. محدوده اندازه لوله فولادی ما از قطر داخلی 2 تا 60 اینچ و ضخامت دیواره از 1.8 تا 2 اینچ متغیر است. لوله های فولادی مهزیار فولاد صنعت به روش های ERW , DSAW , SEAMLESS تولید شده اند. ما همچنین با افتخار لوله های دارای گواهی API را ارائه می کنیم. مهزیار فولاد سعی دارد با فروش انواع لوله در سطح کشور ، این افتخاررا داشته باشد تا خدمات خود را در زمینه فروش محصولات فولادی و آهن آلات به حداکثر رسانده و رضایت شما صنعتگران و خریداران عزیز را جذب کند .

لوله های فولادی به طور گسترده ای در بندرگاه ها (پیست ها، ساحل ها و موج شکن ها)، مهندسی عمران شهری (دیوارهای نگهدارنده زمینی )، پل ها (پایه های بتونی لوله های فولادی) و سایر صنایع، همچنین استفاده در مورد افزایش مقیاس سازه ها، افزایش عمق آب و افزایش کار در زمینه ساخت و ساز در مناطقی که در آن عمق حمایت کننده های زیر زمین نرم و ضخیم هستند.


لوله های فولادی برای حفاری و تولید :

برای حفاری و تولید دریایی، ما لوله های از 20 تا 48 اینچ و دیواره ضخیم تا 2 اینچ که با روش E.R.W. ،D.S.A.W تولید شده و. یا لوله های بدون درز ارائه می دهیم. استانداردهای بالایی از کیفیت نیز در لوله‌های فولادی ما و دیگر صفحات فولادی اعمال می‌شوند.


 برنامه های ساختاری :

برای برنامه های کاربردی ساختمانی از قبیل لوله کشی، پوشش جاده و …، ما لوله های ASTM A252 Gr 2 و Gr 3 را تایید می کنیم.همچنین کالاهای فولادی ما کیفیت بالایی دارند و امکان حمل و نقل و ارسال سریع وجود دارد .


تصفیه آب :

برای تصفیه آب یا انتقال آب، لوله اسپیرال را با استاندارد AWWA ارائه می کنیم. اغلب ما لوله های خم کاری شده را به طور دقیق، عرضه می کنیم و با سفارش مشتریان هماهنگ شده و با علامت های شناسایی مشخص می شوند. به عنوان یکی از معتبر ترین توزیع کنندگان لوله انتقال آب، لوله های ما دارای استاندارد ASTM ، API ، AWWA هستند و مطابق با گزارش های آزمایشگاه، ارائه می شوند.


 

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . 

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *