Untitled 1 3

خرید، تامین لوله آتشخوار ST45.8

لوله های آتشخوار ، از دیگر لوله هایی میباشد که مهزیار فولاد صنعت در تامین و فروش آن دارای تجربه بالا بوده و تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان بکار میگیرد . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در ارائه ی خدمات خود در زمینه خرید و فروش محصولات فولادی ، اعم از ورق های آلیاژی ، لوله های فولادی آلیاژی و دیگر محصولات فولادی در ابعاد و اندازه های مختلف و بر اساس نیاز مشتریان ، آماده است تا خدمات خود را در اختیار خریداران و فروشندگان عزیز قرار دهد . در این راستا ، شرکت مهزیار فولاد صنعت با هدف توسعه و بهبود خدمات خود از نظر کمی و کیفی ، و با هدف جذب رضایت خریداران و فروشندگان محترم ، قصد دارد جهت خرید و قروش لوله های خاص آلیاژی و لوله های آتشخوار ST45.8 ، در ابعاد و اندازه های مختلف ، خدمات خود را عرضه کند .


 ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب این صفحه است


لوله های آتشخوار ST45.8

لوله های مانیسمان در دسته ی لوله هایی با مقاومت بالا قرار می گیرند که با توجه به فرایند تولید خود، از کیفیت بالاتری به نسبت دیگر لوله های صنعتی و فولادی که در صنایع تولیدمی گردند، قرار می گیرند.

لوله های آتشخوار صنعتی در دسته ی لوله های مانیسمان قرار می گیرد که با توجه به آلیاژ خود، که مطابق با استاندارد DIN آلمان آلیاژ آتشخوار که برای لوله های آتشخوار بکار گرفته می شود، استاندارد DIN ST45.8 در دسته ی فولادهای آتشخوار که توانایی انتقال حرارت بالایی را برای ساخت دیگ های بخار و مبدل های حرارتی می تواند ایفا نماید، قرار می گیرد. 

لوله های آتشخوار مانیسمان که معمولا در طول های 12 متر و 6 متر تولید می گردند، در سایز های مختلف جهت استفاده در دستگاه های مبدل های حرارتی، دیگ های بخار، و دیگر استراکچر هایی که در صنایع برای مبدل ها و تبدیل حرارت و انتقال حرارت بکار گرفته می شود، بسیار مناسب می باشد. 

خریداران گرامی و صنعتگران ارجمند که نیاز به خرید و تامین لوله های آتشخوار با استاندارد و متریال ST45.8 برای سازه های خود دارند، می بایست سازه های مذکور را با لوله های مانیسمان با آلیاژ آتشخوار و با گرید ST45.8 و یا ST35.8 تامین نمایند تا سازه ی ساخته شده توسط آنها بتواند بالاترین بازدهی را در شرایط مبدل حرارتی از خود نشان دهد. 

لوله های آتشخوار که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا بر پایه ی استاندارد اینچ تولید می گردند که در نازکترین ضخامت از ضخامت 3.8 اینچ تا ضخامت 8 اینچ با گرید ST45.8 همینک در اختیار خریداران گرامی می تواند قرار گیرد. 

شما می توانید جهت خرید انواع لوله های آتشخوار با آلیاژ ST45.8 همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعاتی جامع در خصوص سایز ها و ضخامت های مختلف لوله های مانیسمان آلیاژی فولادی با گرید st45.8 از کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت دریافت نمایید. 

لازه به ذکر است کلیه لوله های آتشخوار فولادی که توسط دایره ی فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین می گردد، به شرط تاییدیه ی بنیاد علوم کاربردی رازی برای خریداران تامین می گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی ورق ها و لوله های آلیاژی در ایران.


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه ی خرید و فروش ، و همچنین تامین محصولات فولادی آلیاژی ، از جمله تامین لوله های بویلر ، لوله ST45.8 ، قصد دارد لوله های فولادی صنعتی قید شده را در ابعاد و اندازه های متفاوت در اختیار خریداران عزیز قرار دهد . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، لوله های آتشخوار چینی ، لوله های آتشخوار اروپایی ، لوله آتشخوار کره ایی و ژاپنی را به صورت تضمین شده در اختیار خریداران عزیز قرار میدهد . موارد استفاده ی لوله آتشخوار بدین صورت میباشد که از این دسته از لوله ها ، جهت لوله صنعتی مبدل های حرارتی ، لوله مدار دیگ بخار ، و همچنین لوله سیالات بخار ،  در صنایع مورد استفاده ی کاربران صنعتی قرار میگیرد  . جهت خرید و قیمت لوله های آتشخوار ST35.8 ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید ، کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9:00 الی 17:30 در خدمت شما خریداران و فروشندگان محترم می باشند و آماده ی پاسخگویی هستند .

لوله آتشخوار

لوله آتشخوار

همانطور که در بازار صنایع فولادی پیداست ، این صنعت دارای پیچیدگی خاص خود بوده ، و آلیاژ های بسیار مختلف و متفاوتی دارد ، و بنا به استفاده ی کاربران مختلف صنعت ، ( با توجه به مکان و شرایط استفاده از محصولات ) ، قطعا نوع ترکیبات عناصر در فولاد های الیاژی تغییر پیدا خواهد کرد ، پس به مراتب احتمال وقوع اشتباه در خرید توسط خریداران و کاربران صنعت وجود دارد ، شرکت مهزیار فولاد صنعت با کارشناسان واحد فروش خود ، این درصد خطا را به حداقل رسانده و خریداران را در امر خرید درست محصولات با توجه به آلیاژ بندی آن محصول فولادی ، یاری میدهد ، و به مشتریان امکان نمونه برداری از کلیه ی فولاد های خریداری شده را ( قبل از عقد قرار داد ) میدهد ، و مطابقت آن محصول با استاندارد های درخواستی مشتری را ، از تعهدات خدمات خود میداند و به آن پایبند است . همچنین شرکت مهزیار فولاد صنعت در جهت تامین لوله های مبدل های حرارتی ، و تامین لوله های مدار های بخار ، سعی بر آن دارد تا نیاز خریداران محترم را برآورده سازد . جهت اطلاع از قیمت روزانه  لوله صنعتی ، و همچنین محصولات فولادی و آلیاژی قید شده ، میتوانید به سایت شرکت مهزیار فولاد صنعت ، به نشانی mahzyar.net مراجعه کرده و از قیمت های محصولات مطلع شوید و شایان ذکر است ، قیمت های درج شده در سایت مهزیار فولاد صنعت ، به دلیل وجود نوساناتی که در بازار وجود دارد ، مقطوع نبوده و بصورت تقریبی میباشد و صرفا جهت برآورد هزینه های خریداران میباشد و پیشنهاد میشود جهت اطلاع دقیق از قیمت های محصولات فولادی ، از جمله قیمت فروش انواع لوله مانیسمان ،از لوله های آتشخوار ST45.8 ، و دیگر لوله های فولادی صنعتی ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت  تماس بگیرید .


شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *