انواع لوله گالوانیزه

خرید انواع لوله ی گالوانیزه

لوله های گالوانیزه در دسته ی لوله های پر مصرف در انواع صنایع گوناگون قرار می گیرد، این لوله ها با توجه به کاربرد ها و کارایی های خاص خود می تواند گذینه ی بسیار مناسبی جهت ساخت بسیاری از مدار های سیال و سازه های گوناگون باشد.

لوله های گالوانیزه چگونه تولید می گردند؟

لوله های گالوانیزه به روش نورد سرد فولادی ابتدا به شکل لوله های درز دار سیاه تولید گشته و پس از عبور از خط تولید لوله های درز دار فولادی و رسیدن به سایز مذکور، درز آنها توسط دستگاه مخصوص جوش داده می شود و لوله ی سیاه درز دار حاصل می گردد.

لوله های سیاه درز دار را پس از تولید به کارخانجات گالونیزاسیون منتقل نموده و لوله ها را وارد مواد مذاب گالوانیزه می نمایند تا سطح و داخل لوله های گالوانیزه پوششی کامل از مواد گالوانیزه که ترکیبی از عناصر (آلمینیوم، قلع و روی ) می باشد قرار میدهند.

لوله ها پس از مدت زمان اندکی از وان گالوانیزه خارج شده و با توجه به اینگه درجه دمای مواد مذاب گالوانیزه چیزی حدود 450 تا 600 درجه سانتی گراد می باشد و درجه ی دمای ذوب لوله های سیاه درز دار فولادی چیزی بیش از 1450 درجه سانتی گراد می باشد، لوله ها پس از ورود به وان گالوانیزه کاملا سطح و داخل آن ها پوشیده از مواد گالوانیزه گردیده و این اقدام می تواند بازده لوله های گالوانیزه را به نسبت لوله های فولادی سال های بسیار زیادی افزایش دهد.

از دیگر مزایای استفاده از لوله های گالوانیزه امکان استفاده از این لوله ها در مناطق مرطوب با توجه به اینکه رطوبت هوا، سطح لوله های سیاه فولادی را تخریب می نماید، لوله های گالوانیزه می تواند در چنین شرایطی نقشی بسیار حیاتی ایفا نموده تا در سازه های خاص صنعتی در مناطق مرطوب به کار گرفته شود و سال های بسیار بیشتری در خدمت سازه ی مورد نظر در مناطق استوایی یا مرطوب باشند.

از دیگر مزایای استفاده از لوله های گالوانیزه، طول عمر بیشتر لوله های ساخته شده با این لوله ها بوده و خریداران گرامی که لوله های گالوانیزه را به کار می برند در ابتدا هزینه ی بیشتری به نسبت لوله های سیاه فولادی پرداخت می نمایند اما سازه ی آن ها مدت زمان بسیار بیشتری عمر نموده پس خرید لوله های گالوانیزه می تواند بسیار برای همه ی سازندگان سازه هایی که شرایط خاص قید شده در این مقاله را دارد پوشش دهد.

لوله های گالوانیزه از سایز 1/4 اینچ الی سایز 12 اینچ هم اینک در ضخامت های مختلف در دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت قرار داشته و شما خریداران گرامی و صنعتگران ارجمند جهت خرید انواع لوله های گالوانیزه جهت مصارف تاسیسات ساختمانی، تاسیسات گاخانه ای، ساخت انواع گلخانه ی صنعتی و انتقال آب و گاز این لوله ها را از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های درز دار، مانیسمان، درز ماهیچه ای، اسپیرال، خطی و انواع لوله های آلیاژی در آلیاژ های مختلف در ایران بوده و بصورت تخصصی لوله های گالوانیزه را صنعتگران گرامی جهت سازه های مورد نظر می تواند تامین نماید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت و دایره فروش شرکت مهزیار فولاد نسبت به کوتینگ و ضخامت لوله های گالوانیزه فروخته شده متعهد بوده و لوله های فروخته شده توسط این شرکت بیشترین میزان کوتینگ (ضخامت سطحی پوشش گالوانیزه در سطح فولاد را کوتینگ گویند) مورد نظر خریداران به آن ها تحویل نماید .

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع خاص فولادی و آلیاژی و صنعتی در ایران.

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شرکتی است بازرگانی و فعالیت آن در زمینه فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی و انواع لوله فولادی در آلیاژ های مختلف است . انواع لوله گالوانیزه ، در قطر و ضخامت های مختلف از 1.2 الی 10 اینچ با قیمتی مطلوب و کیفیتی عالی در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهد گرفت ، ما در راستای اهداف صنعتی شما صنعتگران پیش رو بوده و و رسیدن به اهداف عالی شما ، افتخاری است برای ما ، جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع لوله گالوانیزه ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، مهزیار فولاد صنعت ، با کادر مجرب و مشاوران خود ، شما را در زمینه انتخابی درست در نوع لوله یاری نموده و در صورت انجام خرید ، از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود .


فروشنده ، خریدار و قیمت روزانه آهن آلات انواع لوله های گالوانیزه جهت لوله کشی تاسیسات ساختمانی و صنعتی از 1/2 اینچ تا 10 اینچ ، لوله ، گالوانیزه ، لوله گالوانیزه ، خرید ، فروش

فروش لوله گالوانیزه جهت لوله کشی های ساختمانی

فروش لوله های گالوانیزه جهت خطوط انتقال آب

فروش لوله های گالوانیزه جهت آب و گاز

همینک در مهزیار فولاد

جهت دریافت قیمت لوله گالوانیزه با واحد فروش شرکت تماس بگیرید .


جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع لوله گالوانیزه ، و خرید آن ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین با میتوایند با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت را از خرید خود اگاه کرده و صورت خرید خود را ارسال نمایید . مهزیار فولاد صنعت ، با کادر مجرب خود ، شما خریداران عزیز را در زمینه خرید نوع مقاطع آلیاژی و فولادی ( با توجه به شرایط استفاده ) راهنمایی نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما خواهند بود .


ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه ، میلگرد ساده , خدمات برش لیزر ، نبشی آهن , ناودانی آهن ، میلگرد آهن


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *