فرایند گالوانیزه

فرایند گالوانیزه

سلام و درود بر شما صنعتگران گرامی و علاقه مندان به رشته متالوژی ، مهزیار فولاد صنعت ، دارای سالها تجربه و تخصص در زمینه کلیه مقاطع فولادی و در مجموع کلیه آهن آلات بوده و سعی دارد مطالب مهم و کاربردی در خدمت شما عزیزان ارائه دهد ، همچنین ما در فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی ، همچنین انواع لوله فولادی و لوله آلیاژی دارای تجربه بوده و در تلاشیم تا شما عزیزان از خدمات ما راضی باشید ، اگر به دنبال کیفیتی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه هستید ، ما به شما پیشنهاد میکنیم جهت خرید و استعلام قیمت لوله گالوانیزه ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، ما لوله های گالوانیزه را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ، در این مطلب ، قصد داریم توضیحاتی درباره فرایند گالوانیزه خدمت شما عزیزان ارائه دهیم ، با ما همراه باشید .


فرایند گالوانیزه

فرایند گالوانیزه


فرایند گالوانیزه

برای درک  فرایند گالوانیزه  کردن، ابتدا لازم است بدانید که بیش از یک راه برای رسیدن به فلز گالوانیزه وجود دارد. گالوانیزه یک فرایند شیمیایی، الکتریکی یا مکانیکی است که روی (Zinc)  را به یک فلز متصل می کند که به طور معمول فولاد یا آهن است.


انواع :

نوع  فرایند گالوانیزه ، دوام فلز، مقاومت آن در برابر خوردگی را تعیین می‌کند، و اینکه چگونه فلز در داخل و خارج از آن عمل خواهد کرد و بافت نهایی چگونه به نظر می‌رسد. گالوانیزه گرمایی و الکترو گالاونیزاسیون ؛ دو نوع روش مورد استفاده در محصولات ما هستند .


 گالوانیزه گرم : 

گالوانیزه گرم قدیمی ترین و محبوب ترین نوع فرایند گالوانیزه است. با این حال، همانطور که قبلا گفتیم، فلزات را می توان به بیش از یک روش گالوانیزه کرد. وقتی که فولاد تمیز در روی مذاب فرو می رود ، همانطور که در گالوانیزه داغ فرو می‌رود – یک لایه منحصر به فرد ایجاد می‌شود که  پیوند قوی با فولاد ایجاد می‌کند. این پوشش محافظ نسبت به دیگر پوشش‌ها که تنها به صورت الکتریکی و یا مکانیکی متصل می‌شوند،انعطاف ‌پذیرتر است.

گالوانیزه گرم، پوشش روی اعمال‌شده برای محافظت از فولاد را به خصوص در فضای باز  تضمین می‌کند.

فرایند گالوانیزه

فرایند گالوانیزه


 گالوانیزه الکترولیتی :

پوشش الکتریکی گالوانیزه با استفاده از  روی و ورق های فولادی توسط الکترواستاتیک ساخته می شود. ضخامت پوشش بسیار کم‌تر از فرآیند گالوانیزه گرم است ، اما در پایان یک سطح هموار تر ساخته میشود .

فولاد مورد استفاده در بدنه خودرو با استفاده از الکتروگالوانیزه، گالوانیزه می شود ، زیرا با استفاده از این روش به راحتی میتوان لایه‌های رنگ تزیینی را اعمال کرد. یک روش استفاده از روی(Zinc) برای فولاد از طریق غوطه‌ وری فولادی در الکترولیت ، محلول سولفات روی یا سیانور است. روی خالص ، سطح آهن و فولاد را از طریق عمل الکترولیتی می پوشاند .


مزایا :

  • 1-  ضخامت و سازگاری پوشش را می توان با استفاده از این فرایند با دقت کنترل کرد.
  • 2-  درپایان سطح بسیار صافی دارد.
  • 3-  بهترین چسبندگی رنگ: لایه روی از روش گالوانیزه گرم بیش از حد ضخیم است و باعث بروز مشکلات مربوط به چسبندگی رنگ می‌شود.

مهزیار فولاد صنعت ، با بالاتر بردن سطح کمی و کیفی خدمات خود در زمینه فروش محصولات فولادی ، انواع ورق و لوله فولادی ، سعی دارد رضایت شما خریداران  و صنعتگران محترم را جلب کند ، در این راستا ، خدمات جانبی نظیر ( برشکاری ، سوراخکاری ، آنالیز و بازدید از محصول قبل از خرید ) را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد ، جهت استعلام قیمت و اطلاع دقیق از قیمت لوله گالوانیزه ،  با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا اینکه با ارسال پیامک به واست اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، و همچنین ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، صورت خرید خود را ارسال نمایید . ما در این صفحه فرایند گالوانیزه را به شم عزیزان به اختصار توضیح دادیم ، شایان ذکر است  جهت مقاله های دیگر ، به صفحات وبسایت مهزیار فولاد صنعت  مراجعه نمایید .

پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود ، در صورت خرید به شما عزیزان مشاوره رایگان داده و از انتخاب اشتباه لوله های آلیاژی و فولادی جلوگیری خواهند نمود . با ما ، خریدی آسوده و با اطمینان را تجربه کنید ، بزرگترین هدف مهزیار فولاد صنعت ، اررائه محصولات با کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .


 

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه برلوله گالوانیزه، درزمینه انواع لوله فولادی فعالیت گسترده ای دارد ، که شامل موارد ذیل است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *