فروشنده و خریدار ورق های آلیاژی کم کربن مخصوص ساخت وان گالوانیزه با آلیاژ خاص همینک در مهزیار فولاد

فروشنده، خریدار و قیمت روزانه ورق های مخصوص ساخت وان وان گالوانیزه

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند. در این صفحه قصد داریم اطلاعات مفید و بسیار کاربردی درباره ورق های مخصوص وان گالوانیزه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب این صفحه خواهیم پرداخت:


ورق های مخصوص وان گالوانیزه

ورق های آهنی فولاد و آلیاژی ساخت وان گالوانیزه، در دسته ی فولاد های کم کربن قرار گرفته که می بایست عنصر کربن و سیلیسیوم در بافت این فولاد ها بسیار ناچیز باشد، چرا که مواد گالوانیزه که در شرایط مذاب مورد استفاده قرار می گیرد، در حرارت های بالا می تواند باغفت فولاد هایی که کربن و سیلیس زیادی در خود دارد را تخریب نماید، به همین جهت ورق های مخصوص ساخت وان گالوانیزه می بایست عناصر کربن بسیار ناچیزی در خود داشته باشند.

ورق مخصوص وان گالوانیزه در شرایط کارگاهی حرارت های بالا، حرارت هایی فی ما بین 450 الی 600 درجه سانتی گراد کار می کنند. این ورق ها که در حقیقت عناصر مذاب آلومینیوم، قلع و روی را در خود نگاه می دارند، می بایست دارای خواص خاص آلیاژی و فولادی باشند که بتوانند شرایط سازه ای با حرارت این چنینی را تحمل نمایند.

عناصر فولادی آلومینیوم، قلع و روی که جزء عناصر تشکیل دهنده مواد گالوانیزه می باشد، در حرارت های بالا و در شرایط مذاب می تواند بافت فولاد هایی که عناصر کربن و سیلیسیم آنها بیشتر از حد مجاز می باشد، را تخریب نماید. پس ورق های مخصوص ساخت وان های گالواینزه می بایست در خصوص این دو عنصر فولادی بسیار دقیق آلیاژ ریزی شده باشند، بدین صورت که این عناصر در بافت های مخصوص ساخت وان گالوانیزه بسیار ناچیز و کم می باشد.

ورق های مخصوص ساخت وان گالوانیزه متاسفانه در داخل خاک ایران توسط شرکت های فولاد سازی تولید نمی گردد و این ورق ها در انواع روسی، چینی و کره ای در بازار ایران وارد شده تا به مصرف صنعتگران گرامی در این حوزه برسد.

خریداران و صنعتگران گرامی می توانند ورق های مخصوص وان گالوانیزه را در ضخامت های 30 میلی متر الی 100 میلی متر در ابعاد گوناگون جهت ساخت سازه های کارخالنجات گالوانیزه تهیه نمایند.

این ورق ها در ضخامت های 40 میلی متر، 50 میلی متر، و 60 میلی متر همینک در انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت در ابعاد 9*2 موجود می باشد و شما خریداران گرامی می توانید ورق های مذکور را به شرط تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی همینک از شرکت مهزیار فولاد صنعت خریداری نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در ایران می باشد و کلیه محصولات ارائه شده توسط این شرکت به شرط تاییدیه مراکز متالوژی معتبر ایران به فروش می رسد. شما می توانید جهت خرید ورق مخصوص ساخت گالوانیزه و دیگر مقاطع فولادی و آلیاژی، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا در خصوص خرید، فروش و یا استعلام قیمت روزانه انواع ورق های آلیاژی و آهن آلات خاص صنعتی، از واحد بازرگانی این شرکت استعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع آلیاژی و فولادی در ایران.


 وان گالوانیزه

فروشنده و خریدار ورق های آلیاژی کم کربن مخصوص ساخت وان گالوانیزه با آلیاژ خاص هم اینک در مهزیار فولاد

ورقهای مخصوص ساخت وان گالوانیزه  قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی

ضخامتهای 20 میلیمتر  30 میلیمتر 40 میلیمتر 50 میلیمتر 60 میلیمتر 70 میلیمتر 80 میلیمتر

ابعاد 2 * 7 متر موجود در انبار تهران لوله تست آب , قیمت لوله مانیسمان

ورق های مخصوص ساخت وان گالوانیزه و وان های آبکاری همینک در مهزیار فولاد قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، آماده است خدمات خود در زمینه ی خرید و فروش ورق های آلیاژی کم کربن مخصوص ساخت وان گالوانیزه را در اختیار شما خریداران و فروشندگان محترم قرار دهد .

شما میتوانید جهت ارتباط با پرسنل فروش شرکت با شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید .

و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از درخواست خود اگاه سازید .

همچنین صورت درخواست خود را به واتس اپ و تلگرام شرکت  به شماره 09383940223 ارسال نمایید.

پرسنل فروش شرکت ، در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز شما در خصوص ورق های کم کربن مخصوص ساخت وان گالوانیزه ، و دیگر محصولات و مقاطع فولادی ، پاسخ خواهند داد .

لطفا فراموش نکنید مهزیار فولاد صنعت اینجاست تا خدمات فولادی خود را به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهد .

بارها در ذهنتان سوال شده که از کدام شرکت تامین کننده خرید کنیم تا از همه جوانب مطمئن باشیم .

یا از کدام تامین کننده خرید کنیم تا از نظر کیفیت متفاوت ، و از نظر قیمت دهی منطقی و مناسب و به صرفه ، و از نظر تعهد دهی ،  متعهد باشد !!؟؟

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تعهد را جزء قانون شرکت خود دانسته و آن را در اولویت کار خود قرار میدهد، چون اولویت شرکت مهزیار در درجه ی اول کسب رضایت مشتری می باشد .

اعتماد شما ، سرمایه ماست


جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های مخصوص وان گالوانیزه، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور مربوطه را برای شما عزیزان ارسال خواهند نمود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *