مخازن صنعتی

ساخت سازه های فلزی ، سازه های فلزی سنگین و سبک جهت صنایع غذایی ،خودرو سازی ، صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی ، ساخت سازه های فلزی جهت تجهیز کارخانه جات

با سلام و درود بر شما کاربرن عزیز و ارجمند. در این نوشته قصد داریم اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره ساخت سازه فلزی و سازه های فلزی سنگین در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.


برای ساخت کلیه استراکچر ها و سازه های فلزی همواره فولاد ها و آلیاژ های فولادی مد نظر قرار می گیرد. مثلا برای ساخت ستون یم ساختمان 4 طبقه از فولاد هایی با آلیاژ ST37-2 استفاده می گردد. این در حالی است که برای ساخت مخازنی مثلا مخزن ذخیره گاز با فشار بالا، می بایست ورق آلیاژی A516 GR 70 مورد استفاده و کاربرد قرار گیرد.

آلیاژ ها در ساخت سازه ها همواره مهمترین نقش را ایفا نموده و کلیه مقاطع فولای و آلیاژی که مورد نیاز ساخت سازه های گوناگون فلزی می باشد، می بایست قبل از ساخت سازه ها در محل پروژه ساخت سازه تامین گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه در زمینه تامین فولاد های آلیاژی صنایع مختلف، توانایی تامین کلیه آلیاژ های پروژه های ساخت سازه های فلزی جهت انواع صنایع اعم از صنایع فلزی سنگین، صنایع خودرو سازی، صنایع نفت، کاز، و پتروشیمی و کلیه صنایع وابسته را تامین می نماید.

شما می توانید جهت مشاوره در خصوص ساخت سازه های فلزی سنگین و آلیاژ های بکار رفته در فولاد و آهن آلاتی که در ساخت این سازه ها بکار می رود، با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را در خصوص ساخت سازه هی فلزی و خرید انواع متریال های فولادی ساخت انواع سازه های فلزی برای این شرکت ارسال نمایید.

مخازن صنعتی

مخازن صنعتی

شرکت مهزیار فولاد صنعت در راستای تامین کلیه ی مقاطع فولادی اخیرا اقدام به ساخت برخی سازه های فولادی که نیاز به ساخت در محل پروژه ندارند را نموده و ساخت سازه های فلزی فولادی مورد نظر را در کارخانجات دارای وندور با بالاترین کیفیت به شرط بازرسی و کیوسی سازمان های تایید کننده سازه های مذکور تولید و عرضه می نماید.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ساخت سازه های فلزی با دایره و واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت با بخش مهندسی ساخت سازه تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت سازنده و تامین کننده انواع فولاد ها و سازنده انواع مخازن و سازه های قلزی در گرید ها و آلیاژ های گوناپون در ایران می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت های تمام شده و براورد قیمت ساخت انواع سازه های فلزی سنگین، نیمه سنگین و غول پیکر می توانید بال دایره فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه متریال های فولادی جهت کلیه صنایع در ایران.


فروش ورق اکسین  ساخت سازه های فلزی ، سازه های فلزی سنگین و سبک جهت صنایع غذایی ،خودرو سازی ، صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی

فروش لوله صنعتی

ساخت سازه های فلزی خاص صنعتی

ساخت سازه های فلزی جهت صنایع فلزی سنگین قوطی آهنی , فولاد صنعتی

ساخت سازه های فلزی سنگین جهت پروژه های راه سازی

ساخت سازه های فلزی سنگین جهت صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی خرید ورق گالوانیزه

ساخت سازه های فلزی سنگین جهت صنایع دریایی

ساخت صنایع فلزی سنگین جهت صنایع خودرو سازی و صنایع غذایی ورق اکسین , ورق گالوانیزه

ساخت سازه های فلزی سنگین جهت تجهیز کارخانه جات

همینک در مهزیار فولاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید لوله فولادی , لوله api


مهزیا فولاد صنعت در جهت کسب رضایت مشتریان گرامی و ارجمند در تلاش است تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان گرامی و ارجمند قرار دهد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید صورت های درخواستی خود را به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما پس دریافت صورت های شما، پیش فاکتور مربوطه را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما عزیزان خواهند رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *