تیر بلوک و تیر هاش های پیش ساخته

ساخت تیر بلوک و تیر هاش های پیش ساخته ساختمانی و صنعتی ( اتصال پیچ و مهره ای )

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت در خدمات صنعتی دارای تجارب بسیاری بوده و در ساخت تیرهاش های صنعتی و همچنین تامین آن شما عزیزان را یاری خواهد نمود. در این مقاله قصد داریم به تیر بلوک و تیر هاش های پیش ساخته بپردازیم. با ما همراه باشید.


تیر بلوک و تیر هاش های پیش ساخته

امروزه با توجه به ساخت انواع سازه های ساختمانی و صنعتی و فلزی که ظاهر نا متعارف و نا متقارنی نسبت به دیگر سازه هایی که در گذشته ساخته می شدند دارند، نیاز به ساخت پروفایل هایی مخصوص همین سازه ها که در حقیقت سازه های خاص ساختمانی و صنعتی هستند، احساس می شود.

مثلا استاندارد هاش یا تیر آهن ها برابر با استاندارد اشتال تا مقطعی می باشند که بعضا برای ساخت برخی استراکر ها و سازه های غول پیکر صنعتی و ساختمانی نیاز به ساخت مقاطعی با ابعاد و اندازه هایی بسیار بالا تر از مقاطع تعریف شده در استاندارد اشتال می باشد، به همین دلیل تیر آهن ها و هاش ها با سایز های خیلی بالا و با ابعاد و اندازه های خاص می توانند در فرآیند طراحی سازه های غول پیکر و بزرگ صنعتی مورد طراحی طراحان و مهندسان قرار گرفته و نهایت این سازه های فولادی که از طریق پیچ و مهره ای به هم متصل می شوند، جهت برپایی سازه به محل ساخت سازه منتقل می شوند.

تیر بلوک و تیر هاش های پیش ساخته ساختمانی و صنعتی به نوعی تیر آهن و هاش گفته می شوند که از ورق های سیاه تولید می گردند. این مقاطع فولادی از طریق اتصال پیچ و مهره ای درمحل نصب به هم متصل شده و یکی از ویژگی ها و مزایای تیر هاش ها امکان اتصال آنها به وسیله ی پیچ و مهره در محل سازه می باشد. 

جهت ساخت و خرید انواع تیر هاش های صنعتی شما می توانید با دایره ی فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت مشاوره نموده تا بهترین گزینه را از میان هاش ها و تیر آهن های فابریک تولیدی که بر پایه ی استاندارد های larsen لارسن، اشتال، JIS و …. تولید می گردند را برآورد نموده و تیرهاش های خاص ساختمانی و صنعتی خود را جهت ساخت و تامین، به واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه تیر آهن، هاش، بال پهن و کلیه مقاطع H Profie اچ پروفایل های ساختمانی و صنعتی در ایران بوده و شما عزیزان را در ساخت سازه ی مورد نظر خود و در تامین نوع تیر آهن، هاش، بال پهن و یا ستون های پیش ساخته ( تیر هاش های پیش ساخته ) راهنمایی می نماید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع صنعتی خاص در ایران.


ساخت تیر بلوک و تیر هاش های پیش ساخته ساختمانی و صنعتی ، اسکلت پیش ساخته فولادی ، پیچ و مهره

ساخت تیر بلوک و تیر هاش های پیش ساخته ساختمانی و صنعتی آهن صنعتی

ساخت تیر بلوک های پیش ساخته و نصب در محل

ورق مبارکه

تیر هاش های صنعتی و ساختمانی جهت پروژه های صنعت و ساختمان آهن آلات ساختمانی

ساخت تیر بلوک های پیش ساخته  لوله درزدار

ساخت تیر آهن های پیش ساخته آهن آلات صنعتی

ساخت تیر هاش های پیش ساخته

جهت صنعت و ساختمان همینک در مهزیار فولاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایز ها و ضخامت های موجود با ما تماس بگیرید


مهزیار فولاد صنعت پیش در خدمات تامین کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی بوده و کلیه مقاطع مورد نیاز شما عزیزان را در ساخت سازه ها و پروژه های صنعتی تامین خواهد نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت مقاطع فولادی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تایید، توسط باربری های معتبر کشور مقطع مورد نیاز شما را به سراسر کشور ارسال نموده و به دستتان خواهند رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *