انواع ورقهای فولادی

روند پردازش ورق فولاد روغنی

تراشیدن و تمیز کردن فولاد یک روش پردازش سطح فلز است که برای حذف ناخالصی های سطح مانند زنگ زدگی و کربن باقیمانده از کربن داغ شده روی سطح استفاده می شود. ورق های فولادی در وان های سیال از اسید هیدروژن کلرید، برای حذف ناخالصی ها از سطح فولاد، غرق می شود.
تکه تکه کردن و روغنی کردن محصولات فولادی نورد گرم را از روش های مختلفی انجام می دهند. ورق های تخت، زاویه دار، لوله و مواد ابزار صنعتی همه از این روش به انواع ورقهای فولادی روغنی تبدیل میشوند .


 مرور کلی از فرآیند روغنی کردن انواع ورقهای فولادی:

1.بارگیری و بارگذاری: 

ابتدا با جدا کردن انواع ورق فولادی از روی هم، مواد در هر ردیف به صورت ورق  به ورق به دقت روی ورق های دیگر مالیده می شوند. همه ی ورق ها از یکدیگر جدا میشوند تا اطمینان حاصل شود که سیال اسیدی به همه ی قسمت های این ورق ها می رسد.

2.تمیز کردن:

در مرحله بعد ، انواع ورقهای فولادی ، در یک تمیز کننده بسیار قلیایی (هیدروکسید سدیم) قرار می گیرند تا خاک و روغن از سطح فلز حذف شود.بعد از شستشو ، ورق های فولادی در دو تانک به طور کامل شستشو داده می شوند تا پاک کننده را از مواد جدا کرده و  P-H  را قبل از تراکم کاهش دهد.

3.سیکل:

پس از آنکه رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی از سطح محصول جدا شد، مدت زمانی طول می کشد تا انواع ورقهای فولادی در اسید هیدروکلریک (HCI) غوطه ور شود.  ورق استیل 430

4.شستشو:

پس از آن، قفسه ها در دو مخزن شستشو داده می شود تا اسید هیدروکلریک را از سطح ماده حذف کند.

5.تمیز کردن:

ورق ها به پاک کننده قلیایی بازگردانده می شوند تا کاملا باقی مانده هر گونه مخلوط اسیدی که ممکن است روی سطح فولاد باشد از بین برود.

6.شستشوی نهایی:

مخزن نهایی شستشو همه ی مواد اضافی باقیمانده را از سطح ورق های فولادی پاک می کند.

7.روغنی کردن:

پس از آن در یک محلول روغن خاص قرار می گیرد تا سطح انواع ورقهای فولادی کاملا پوشش داده شوند.سپس مجدد رول و بسته بندی می گردند . و در نتیجه ورق روغنی در ضخامت ها و ابعاد مختلف حاصل میشود .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده کلیه ورق های روغنی در سایز و ضخامت های مختلف در ایران .


مهزیار فولاد صنعت ، با دانش و تخصص خود در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و انواع ورق های آلیاژی ، در صدد است انواع ورقهای فولادی را در ضخامت های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دهد . با تماس با واحد فروش شرکت و واحد مشاور های ما ، با شماره تماس 44449101-021 از خدمات ما بهره مند شوید .

ارسال ایمیل از طریق آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و  mahzyar.net97@gmail.com امکان پذیر است ، جهت ارسال سفارشات میتوانید از این طریق اقدام کنید ، و یا از طریق واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ صور خرید خود را ارسال کنید .

با مهزیار فولاد ، کیفیت را تجربه کنید ، زیرا کیفیت حق شماست .


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *