فولاد گالوانیزه

روند تولید و مزایای فولادهای گالوانیزه

باسلام و عرض ادب خدمت صنعتگران محترم و خریداران عزیز که در پیشرفت صنعتی روز افزون کشور عزیزمان یاری میکنند . امید است که از خدمات شرکت مهزیار فولاد صنعت راضی بوده و اهداف صنعتی خود را از طریق ما با اطمینان خاطر به سمت موفقیت پیش برده باشید . شرکت مهزیار فولاد صنعت در راستای فروش و تامین ورق های فولادی ، انواع لوله های فولادی و دیگر مقاطع فعالیت دارد و خدمات جانبی خود را در این زمینه برای خریداران و صنعتگران عزیز به ارمغان می اورد . در این مطلب قصد داریم درباره فولادهای گالوانیزه توضیحات مختصری برای شما صنعتگران عزیز شرح دهیم . با ما همراه باشید .


فولادهای گالوانیزه

فولادهای گالوانیزه

همانطور که زندگی همچنان به طور فزاینده پیچیده می شود، روش هایی که ما برای ایجاد محصولات استفاده می کنیم نیز باید بهبود یابد. روزهایی قبل و سالیان گذشته بسیاری در خانه های ساده، کوچک، آجری و ساختمان هایی که تنها چند طبقه داشتند زندگی می کردند . در حال حاضر، ما خودمان را در یک سناریویی قرار می دهیم که همه چیز پیچیده است، خانه هایی با اندازه بلند، پل های کششی بر روی رودخانه های خشن و ساختمان هایی که در ابرها قرار دارند. با پیشرفت هایی مانند این، روش های ساخت چوب و آجر ساده دیگر نمیتوانند آن را برآورده سازند. بنابراین ما به فلزات قوی و با دوام نیاز داریم، در نتیجه یکی از آنها که می تواند مفید باشد، فولادهای گالوانیزه است.

ورق گالوانیزه فولادی است که به منظور مقاومت در برابر خوردگی، تحت پردازش شیمیایی قرار گرفته است. این پوشش با لایه های اکسید روی و آلومینیوم است که آن را با یک سطح محافظ که می تواند از زنگ زدگی فلز محافظت کند کاور می کنند . چند روش برای تولید این محصول استفاده می شود. محبوب ترین روش استفاده از طریق گالوانیزاسیون داغ است. در این روش، ورق گالوانیزه با فرو رفتن در روی یا آلومینیوم یا هر دو  ذوب شده تولید می شود. این فرآیند اجازه می دهد که مواد محافظ به طور دائم با ایجاد یک پیوند امن و کامل به فلز، نه تنها در سطح، بلکه در داخل بافت سطحی فولاد نفوذ می کند

روشهای دیگر عبارتند از گالوانیزه ورقه ورقه شدن، نقاشی یا اسپری روی و آبکاری.

پردازش گالوانیزه می تواند فوق العاده برای فولاد سودمند باشد. پس از اتمام کار، لایه روی قادر به محافظت از فلز در دو روش اصلی می باشد. اول، از طریق جلوگیری از زنگ زده شدن فولاد، و دوم با ارائه یک لایه اضافی، از آلودگی فولاد جلوگیری می کند. لوله فولادی

زنگ زدن فولاد به راحتی توسط واکنش با اکسیژن و آب ایجاد می شود که منجر به تضعیف بافت فولاد می گردد. با پوشش مواد گالوانیزه می توان از فرسایش فولاد جلوگیری نمود و عمر فولاد را تا چندین برابر افزایش داد .

اشکال دیگر گالوانیزاسیون می تواند در چنین مواردی مورد استفاده قرار گیرد، اما آنها نمی توانند همان سطح حفاظت را تامین کنند یا به اندازه کافی زمانی برای پوشش ایجاد کنند، و این باعث می شود که آن روش ها به نسبت روش گالوانیزاسیون داغ نامطلوب باشند. یک نگرانی دیگر که می تواند رخ دهد در زمان پردازش است، اگر به درستی پوشش روی ایجاد نشود، به عنوان مثال اگر به سرعت شستشو داده شود، پوشش روی امکان تراشیده شدن و لایه برداری در هنگام مصرف را دارد.

روی ، آلومینیوم یا هر دو در نهایت  به صورت پوشش سطحی قرار داده می شود، در هنگام استفاده در شرایطی مانندآب و هوای مرطوب یا در تماس با آب شور دریا به طور منظم باید بررسی صورت پذیرد. هنگامی که عملیات پوشش روی به درستی انجام شود و به درستی اعمال گردد، فولاد گالوانیزه گزینه ای عالی در صنایع بی شماری است. که می تواند در صنایع ساختمانی، صنعتی، دریایی و سایر صنایع استفاده شود ، و یک فلز قوی و قابل اعتماد را برای مصارف گوناگون فراهم نماید .


 

شما خریداران عزیز ، از طریق تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . شما میتوانید صورت  خرید خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .

شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر فروش انواع فولادهای گالوانیزه ، در زمینه ورق های فولادی مختلف دیگر فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده :

از شما صنعتگران عزیز و خریداران محترم  خواهش میشود جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *