لوله مانیسمان

خط تولیدی لوله بدون درز (مانیسمان)

لوله بدون درز - مانیسمان

لوله بدون درز – مانیسمان

 

روند تولیدی لوله بدون درز (مانیسمان) رو در تولید لوله HFI و لوله فولادی جوش داده شده در طیف گسترده ای از ابعاد و نمرات است.

استفاده از این محصولات با کیفیت در:

  • دسترسی به آب آشامیدنی تمیز برای خانوارهای بی شماری در قاره های مختلف
  • خطوط لوله برای جامعه مدرن به عنوان حامل انرژی
  • عناصر باربری براق و شیک در پل ها، ساختمان ها، سالن ها، استادیوم ها و سکوهای دریایی و غیره
  • سیستم های تامین انرژی به عنوان لوله های حرارتی مناطق شهری یا صنعتی یا لوله های ساختمانی کاربرد دارند.

 

از مزایای مهم لوله بدون درز (مانیسمان)

 

  • حداکثر کیفیت و ایمنی :

لوله های فولادی و استیل و مانیسمان در بسیاری از برنامه های کاربردی زیرساخت های حیاتی در سراسر جهان استفاده می شوند. تجربه ما در تولید و تامین لوله و همچنین توسعه مداوم تکنولوژی تولید به مشتریان اطمینان می دهد که لوله فولادی ما مطابق با سخت ترین شرایط و مشخصات مربوط به کیفیت و ایمنی است.

 

 

  • انعطاف پذیر و قابل استفاده در هر شرایطی :

تولید بهینه شده لوله های بدون درز (مانیسمان) و دیگر لوله های فلزی در شرکت های تولیدی، و شبکه فروش جهانی تولیدات فولادی، امکان دسترسی و استفاده در هر نقطه از دنیا و در هر شرایطی را به استفاده کنندگان می دهد. انعطاف پذیری محصولات فولادی و امکان تطابق با شرایط محیطی از مزایای مهم لوله های مانیسمان و لوله های استیل یا فولادی می باشد.

 

  • تکنولوژی به روز شده مداوم و ارائه محصولات جدیدتر و باکیفیت تر :

با توجه به خواص مکانیکی و تکنیکی خاص فولاد، لوله بدون درز (مانیسمان) ولوله فولادی به طور جدی در بخش های مختلف و توسط شرکت های مختلف تولید کننده به روز و باکیفیت تر می شوند. به عنوان متخصص تولید و تامین این محصولات، ما فرصت های جدید کاربردی و توسعه ای محصولات فولادی مدرن را در اختیار شما قرار می دهیم. لوله های فولادی و لوله های مانیسمان در آینده همچنان شاهد پیشرفت فنی خواهند بود.

 

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکتمهزیار فولاد صنعت، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *