خرید و فروش کلیه ورق های اکسین و مبارکه

خرید و فروش کلیه ورق های اکسین و مبارکه

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید و فروش کلیه ورق های اکسین و مبارکه اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


خرید و فروش کلیه ورق های اکسین و مبارکه

خریداران و صنعتگران گرامی در بازار ساخت سازه های صنعتی فولادی در ایران معمولا از محصولات کارخانجات متعددی جهت ساخت سازه های فلزی خود استفاده می نمایند.

مرغوب ترین ورق های فولادی آهنی تولید شده در کشور ایران توسط شرکت های فولاد مبارکه اصفهان و شرکت فولاد اکسین اهواز تولید و عرضه می گردد.

ورق های فولادی آهنی تولید شده در شرکت های فولاد مبارکه و اکسین خوزستان با توجه به کیفیت های بالایی که در شرایط تولید و در روند تولید در این کارخانه جات بر روی اینجور ورق ها اعمال می گردد کیفیت های بسیار بالاتری به نسبت دیگر فولاد ها و ورق های تولید داخل کشور را دارا می باشد.

خریداران گرامی جهت خرید و فروش کلیه ورق های اکسین و مبارکه می توانند با اعلام ضخامت های مصرفی و ابعاد درخواستی جهت خرید ورق های سیاه فولادی تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان اقدام نمایند.

وجه تمایز در خرید ورق های شرکت اکسین خوزستان به نسبت ورق های فولاد مبارکه اصفهان کیفیت بالاتر ورق های تولید شده توسط شرکت اکسین خوزستان به نسبت ورق های تولید شده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد.

شما می توانید جهت خرید ورق های اکسین خوزستان از ضخامت 8 میلی متر به بالا تا زخامت ۲۰۰ میلی متر با واحد پشتیبانی و فروش مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

و فروش کلیه ورق های اکسین فولاد مبارکه 1

خریداران گرامی و فروشندگان ارجمند میبایست در شرایط خرید فولاد برای سازه های خود ابتدا ابعاد را در نظر گرفته چرا که ورق های تولیدی شرکت اکسین خوزستان ابعاد های بلند تری از نظر طول و عرض به نسبت ورق های تولیدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان را دارا می باشند.

ورق های تولیدی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان می تواند از ضخامت ۲ میلی متر الی ضخامت ۱۵ میلی متر به صورت شیت یا رول تولید و عرضه گشته و در بازار فروش محصولات آهنی و فولادی این ورق ها به صورت شیت یا رول (کویل) عرضه می گردد.

برای خرید ورق هایی با کیفیت بالا از ضخامت های ۸ میلی متر الی ضخامت ۲۰۰ میلی متر ورق های تولید شده ی شرکت اکسین خوزستان از کیفیت بسیار بالا تری برخوردار بوده، به این صورت که معمولا خریداران گرامی پس از خرید ورق های اکسین خوزستان معمولا رضایت بسیار زیادی را به نسبت فولاد خریداری شده داشته و معمولا فولاد های تولیدی و ورق های آهنی و فولادی و آلیاژی تولیدی در شرکت اکسین خوزستان در دسته ی با کیفیت ترین ورق های تولیدی در داخل دسته بندی می گردد.

این ورق ها (ورق های سیاه آهنی و فولادی) در مارکت مهزیار فولاد صنعت به فروش می رسد و شما می توانید درخواست خرید ورق آهنی و انواع ورق های سیاه که میبایست با برند فولاد مبارکه اکسین خوزستان باشند را از شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید.

مهزیار فولاد صنعت تعهد می نماید که کلیه ورق های به فروش رسیده توسط این مجموعه دارای آنالایز های مطابق با درخواست های خریداران بوده و همواره تعهد تامین کالای درجه یک در دستور کار شرکت مهزیار فولاد صنعت قرار داشته و خریداران گرامی می توانند کلیه ی ورق ها را با گارانتی تحویل و کیفیت بالا از شرکت مهزیار فولاد خریداری نمایند.


درود بر شما خریداران و صنعتگران عزیز ، مهزیار فولاد صنعت ، با سابقه سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین ورق سیاه اکسین و مبارکه و دیگر کارخانه ها در سایز ها و ابعاد مختلف ، شما را در زمینه خرید ورق سیاه یاری مینماید . پرسنل بخش فروش شرکت مهزیار فولاد ، خدمات خود را در این زمینه به حداکثر رسانده و یکی از اهداف بزرگ این شرکت ، جلب رضایت شما عزیزان می باشد . پرسنل واحد فروش همه روزه از ساعت 9 الی ساعت 17:30 در خدمت شما بوده و شما را در زمینه خرید ورق سیاه یاری خواهند کرد .


ما ورق سیاه اکسین و مبارکه را از سایز ۳ میلیمتر تا ۸۰ میلیمتر ابعاد ۶*۱.۵ و ۶*۲ ، و دیگر ابعاد و سایزهای مختلف ، در اختیار شما قرار می دهیم، لذا از خدمات جانبی آن نظیر ( برشکاری ، جوشکاری ، آنالیز ، و بازدید از محصول ) در صورت درخواست مشتری ، دریغ نخواهیم کرد و این خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. از آنجایی که در بسیاری از صنایع ، از این ورق ها استفاده ویژه ای می شود ، بسیاری از صنعتگران ممکن است در خرید های مقاطع فولادی خود دچار اشتباه شوند و پس از خرید متوجه این اشتباه شوند ، مهزیار فولاد اینجاست تا از اشتباهات جلوگیری کرده و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کند.

ورق سیاه اکسین و مبارکه در مهزیار فولاد از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد ، این ورق های سیاه به روش نورد گرم ساخته می شوند، قیمت ورق سیاه اکسین و مبارکه در سایت موجود است، اما به دلیل نوساناتی که در بازار آهن آلات وجود دارد، پیشنهاد می شود که با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل فرمایید و از قیمت دقیق ورق سیاه، و دیگر ورق های فولادی و آلیاژی مطلع شوید .


جهت خرید و فروش کلیه ورق های اکسین و مبارکه و دیگر محصولات ، با واحد فروش شرکت به شماره  44449101-021  تماس بگیرید ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net   و  mahzyar.net97@gmail.com  میتوانید صورت خرید خود را ارسال کنید ، , از طریق واتس اپ شرکت به شماره  ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ میتوانید صورت خرید خود را ارسال کرده ، و بدون شک پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد ، صورت خرید شما را پیگیری کرده ، و قیمت را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال خواهند کرد و در صورت تایید شما عزیزان ، در کوتاه ترین زمان ممکن ، سفارش شما خریداران عزیز تهیه و تامین خواهند شد .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق سیاه، در زمینه ورق های فولادی و مقاطع دیگر نیز فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل قید شده است :

کیفیت حق شماست


 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *