ورق فولادی شادولاین

خرید و فروش و قیمت روزانه ورق های رنگی کرکره، سینوسی، شادولاین با نقشه ها و ضخامت های مختلف

با سلام و درود بی کران بر شما کاربران گرامی مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت در زمینه تامین و فروش کلیه مقاطع فولادی و ورق های آهنی با تجربه بوده و با سالها تجربه در این زمینه در خدمت شماست تا کلیه مقاطع فولادی مورد نیاز شما را تامین نماید. خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت ورق فولادی شادولاین با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت با تمام تجارب خود سعی داردخدمات خود را به بهرین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهد.


ورق فولادی شادولاین

در صنعت ساختمان سازی در سال های گذشته و در چند دهه ی گذشته، نوعی مقطع فولادی بسیار محبوب برای صنعتگران عرصه ی ساختمان شده است که این ورق ها اصطلاحا در بازار ایران با نامن ورق های گالوانیزه رنگی یا ورق های کرکره ی رنگی شناخته می شوند. ورق های کرکره ی رنگی در حقیقت همان ورق های گالوانیزه ضخامت پایین هستند که پس از گالوانیزاسیون، وارد حوضچه های رنگ شده، پس از حوضچه ی رنگ در شرایط دمای بالا، رنگ سطحی آن را در کوره های موجود در کارخانجات تولید این ورق ها می پزند تا ورق نهایی استحصال شده بالاترین کیفیت ررا جهت استفاده در ساخت انواع ورق فولادی شادولاین ، ذوذنقه، کرکره و دیگر ورق های فولادی رنگی پوشش سقف بکار گرفته شوند.

ورق های کرکره ی رنگی، در رنگ های گوناگون با توجه به رنگ سازههای مختلف، در مناطق بارانی مورد استفاده قرار می گیرد و سقف های شیب دار را در مناطق مرطوب با ورق های رنگی سینوسی، وورق فولادی شادولاین یا کرکره ای می پوشانند تا جریان بارش های بسیار زیاد در مناطق مرطوب، آسیبی به سازه ی ساختمانی نزند و این ورق ها در چنین شرایطی می تواند مورد استفاده جهت سقف کلیه سوله ها و انبار های صنعتی و دیگر سازه های ساختمانی نیز قرار گیرند.

ورق های رنگی در بازار ایران بسیار پر طرفدار بوده و بازار خرید و فروش این ورق ها در بازار آهن و فولاد ایران بسیار پر رونق می باشند. ورق های گالوانیزه رنگی، از ضخامت 0.25 الی ضخامت 1 میلی متر توسط شرکت شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تنوع رنگی بیش از 12 رنگ تولید می گردد که بالاترین کیفیت تولیدی ورق رنگی تولیدی در خاک ایران کالاهای تولیدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد.

دیگر کارخانجات تولید ورق های رنگی نیز در بازار ایران فعال بوده که از این کارخانجات می توان به شرکت فولاد غرب، شرکت هفت الماس، و شرکت ورق سازی سمنان اشاره نمود.

در بازار ایران کارخانجات ذکر شده توانایی تولید ورق ها ی رنگی مورد نیاز کشور را نداشته و خریداران گرامی مجبور به خرید ورق های وارداتی رنگی که بعضا از کشور های چین، تایوان و حتی کشور امارات متحده عربی وارد ایران می شود، می باشند.

ورق فولادی شادولاین – سینوسی – کرکره که در سازه های ساختمانی و صنعتی مورد کاربرد قرار می گیرد، معمولا ضخامتی معادل 0.50 میلی متر دارند. این ورق ها با توجه به شرایط گالوانیزاسیون و شرایط رنگ کوره ای که در کارخانه بر روی آنها صورت می پذیرد، تا بیش از 30 سال گارانتی داشته و خریداران گرامی می توانند این ورق ها را با گارانتی رنگ و پوشش بالای 20 سال با توجه به نوع ورق مصرفی از شرکت مهزیار فولاد صنعت خریداری نمایند.

ورق های رنگی، ورق گالوانیزه و ورق فولادی شادولاین موجود در انبار شرکت مهزیار فولاد دارای تنوع رنگی و قیمت های گوناگون بوده و نقشه های تولید ورق های پوشش سقف سینوسی، کرکره و شادولاین انبار شرکت مهزیار فولاد صنعت، مطابق با کلیه نقشه های صنعتی سازه های فوق می باشد.

ورق های کرکره شادولاین رنگی، در رنگ های مختلف عرضه می گردد که رنگ های صنعتی آن، رنگ های سفید، آبی و خاکستری و برای سقف ویلاها و سقف سازه هایی که در مناطق پر بارش و مرطوب ساخته می شوند، از موارد رنگی به رنگ های نارنجی، صورتی، سبز، بنفش، قرمز و … استفاده می شود.  شما می توانید انوا ع ورق های گالوانیزه رنگی از ضخامت 0.25 میلی متر الی ضخامت 1 ملی متر در رنگ های مختلف، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های رنگی پوشش سقف جهت استفاده در پروژه های صنعتی و ساختمانی در کشور.


انواع ورق فولادی شادولاین

خرید و فروش و قیمت روزانه کلیه ورق های کرکره و ورق فولادی شادولاین ، ورق کرکره گالوانیزه  ، ورق کرکره رنگی ، ورق شادولاین رنگی جهت شیروانی  و ورق شادولاین با نقشه ها و ابعاد و در رنگ های مختلف همینک در مهزیار فولاد.

قیمت نبشی و ناودانی و قیمت قوطی آهنی و قیمت ورق گالوانیزه رنگی
(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورقهای  کرکره و ورق های شادولاین با 02144449101 تماس بگیرید )


مهزیار فولاد صنعت پیشرو در خدمات تامین و فروش فولاد بوده و سعی دارد خریدی مطمئن و خوبی را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق فولادی شادولاین، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتزاَپ شرکت به شماره 09383940223 و یا ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های درخواستی خود آگاه سازید. مهزیار فولاد صنعت به همراه تیم فروش آلیاژ شناس خود ، شما عزیزان را در زمینه خرید انواع ورق های آلیاژی و ورق های فولادی یاری نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود . جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *