خرید و فروش ویژه کلیه فولاد های آلیاژی با آلیاژ SPK میلگرد SPK تسمه SPK ورق SPK

با سلام و درود بر شما صنعتگران عزیز و کاربران مهزیار فولاد صنعت. شرکت مهزیار فولاد صنعت به منظور تامین و فروش مقاطع فولادی و آلیاژی، کلیه مقاطع مورد نیاز شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت فولادهای آلیاژی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش شرکت آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. مهزیار فولاد صنعت فولاد های آلیاژی spk اعم از تسمه spk، میلگرد های spk و ورق های spk را در کوتاه ترین زمان و با رقابتی ترین قیمت در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد. جهت کسب اطلاع از قیمت فولاد های spk با واحد فروش شرکتم تماس حاصل نمایید.


خرید و فروش ویژه کلیه فولاد های آلیاژی SPK

خرید فروش و تامین کلیه فولاد های آلیاژی با آلیاژ SPK ساخت کشور های آلمان ، رومانی ، چک ، چین ، روسیه ، اکراین ، فولاد SPK تولید فولاد آلیاژی ایران و فولاد آلیاژی یزد ( همینک در مهزیار فولاد ) (02144449101)


مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار و مقاله ی فروش ورق سیاه را نیز بخوانید
مقاله ی ورق سیاه  و مقاله ی فروش لوله صنعتی  را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه و تخصص در زمینه فولادی های آلیاژی صنعتی شما عزیزان را در این راستا یاری نموده و به همراه تیم فروش آلیاژ شناس خود، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت فولاد های آلیاژی spk با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید. همچنین می توانید از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 پرسنل شرکت را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخگوی شما عزیزان می باشند. در صورت مشاوره می توانید با شماره درج شده تماس حاصل نموده و مشاوره فرمایید. پس از ارسال صورت های درخواستی خود، تیم فروش شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتر مربوطه را ارسال نموده و و در صورت تایید شما خریداران عزیز، مقطع فولادی مورد نظر شما در کمترین زمان در سراسر کشور به دستتان خواهد رسید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *