ورق برشی و ساختمانی

خرید و فروش ورق های برشی ساختمانی و صنعتی ضخامت و ابعاد مختلف

در ساختمان سازی امروزی همواره هروقت اسکلت ساختمان های ساخته شده از جنس فولاد باشند میبایست از ورق های فولادی جهت برخی از اتصالات و ساخت برخی از ستون ها، پل ها و دیگر اجزای اسکلت ساختمان استفاده نمود.

ورق های سیاه فولادی که در بازار بصورت شیت به فروش می رسند بعضا برای خریداران بصورت برش خورده با گیوتین یا هوا برش و یا برش لیزر، برش خورده تا به ابعاد مورد نیاز صنعتگر مورد نظر و ابعاد مورد نیاز استراکچر مذکور برسد.

ورق های برشی سیاه ساختمانی و صنعتی می توانند از گرید های آلیاژ های گوناگون بریده شده تا در صنعت و ساختمان مورد کاربرد قرار گیرد.

ورق های برشی ساختمانی و صنعتی از ضخامت ۵ میلی متر تا ضخامت ۱۵۰ میلی متر بسته به آلیاژ مختلف همینک در دسترس کلیه شما خریداران گرامی می باشد.

قیمت ورق های برشی سیاه ساختمانی معمولا با توجه به قیمت روز ورق های سیاه صنعتی تایین می گردد و شما خریداران می توانید جهت اطلاع از قیمت روزانه انواع ورق های برشی ساختمانی و صنعتی با واحد فروش شرکت معزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

ورق های برشی موجود در انبار شرکت مهزیار فولاد از گرید های شرکت های کاویان اهواز، اکسین خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد گیلان فولاد هرمزگان در ابعاد درخواستی خریداران ارسال گردیده و به مقاصد آن ها و به کلیه شهرستان های سراسر ایران ارسال می گردد.

لطفا جهت خرید انواع ورق برشی آلیاژی نیز شما می توانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل نموده تا پس از مشاوره با کارشناسان شرکت مهزیار فولاد بهترین گذینه را جهت آلیاژ های مصرفی جهت ورق های سیاه برشی انتخاب نموده تا بالا ترین کاربرد ها را از استراکچر ها و سازه های خاص صنعتی خود بتوان دریافت نمود.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی متریال های فولادی، آهنی و فلزی در ایران)

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با هدف تامین کلیه ورق های فولادی و آلیاژی شما عزیزان، به صورت سراسری فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده و بهمراه تیم فروش خود، شما عزیزان را در این زمینه یاری می نماید. تیم فروش مهزیار فولاد صنعت با تجربه کاری و علمی که در زمینه آلیاژ های مختلف و کاربرد آنها در صنایع مختلف دارد، شما عزیزان را در انتخاب نوع ورق های فولادی یاری نموده و مشاوره های لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند داد و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود. به شما پیشنهاد می شود جهت اطلاع از قیمت انواع ورق های برشی ساختمانی و صنعتی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما آماده ی مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.


خرید و فروش ورق های برشی ساختمانی و صنعتی ضخامت و ابعاد مختلف

ورق برشی ساختمانی و صنعتی در ضخامت های :
2، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 15 ، 20  ابعاد مختلف با استاندارد st37 st52

ورق های برشی ضخیم بار  ضخامتهای  20 میلیمتر تا 150 میلیمتر  با استاندارد   st37 – st52

کلیه ورقهای برشی ساختمانی و صنعتی جهت صنعت و ساختمان همینک در مهزیار فولاد . ( جهت کسب اطلاعات  در خصوص ضخامتها و ابعاد درخواستی با ما تماس بگیرید )


مقاله ی خرید ورق گالوانیزه و مقاله ی قوطی آهنی را نیز بخوانید
مقاله ی ورق مبارکه  و مقاله ی لوله درزدار  را نیز بخوانید
مقاله ی آهن صنعتی و مقاله ی فولاد صنعتی  را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه در زمینه انواع ورق آهنی و فولادی در خدمت شماست تا کلیه مقاطع مورد نیاز شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن تامین نموده و بزرگترین هدفش این است که شما عزیزان از خدمات ارائه شده توسط این شرکت راضی باشید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های برشی ساختمانی و صنعتی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021  تماس حاصل نموده و یا جهت ارسال صورت های درخواستی خود، از طریق  ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com اقدام نمایید. پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9صبح الی 13:30 ) پاسخگو به تمامی درخواست ها و سوالات شما عزیزان خواهند بود. مهمترین هدف مهزیار فولاد صنعت، رضایت شما از خدمات ما می باشد.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *