ورق آلیاژی جهت ساخت وان گالوانیزه

خرید و فروش ورق آلیاژی مخصوص ساخت وان گالوانیزه کم کربن

گالوانیزه نمودن سطوح فولاد های کربن استیل از اواسط قرن بیستم میلادی در امریکا و اروپا و متقابل آن اسیای شرقی در میان صنعتگران و آهنگران مرسوم گردید گالوانیزه نمودن سطح کلیه ی فولاد های کربن استیل در حقیقت از خوردگی و اکسیداسیون این فولاد ها که در مجاورت هوا و رطوبت قرار دارند جلوگیری می کند. تماس حاصل

برای گالوانیزه کردن کلیه مقاطع و قطعات صنعتی میبایست قطعه ی مذکور را داخل وانی از مواد مذاب گالوانیزه که ترکیبی از عناصر قلع، آلمینیوم و روی میباشد قوطه ور می کنند و پس از جذب مواد گالوانیزه به سطح فولاد آن را از وان مذکور خارج کرده تا فولاد گالوانیزه گردد.

این وان های گالوانیزه با آلیاز های خاصی میبایست تولید گردند چرا که مواد گالوانیزه (آلمینیوم، قلع، روی) در دمای بالا و در دمای مذاب خاصیت خوردگی از خود ایجاد کرده و می تواند بر بافت فولاد هایی که میزان کزبن و سیلیسیوم آنها بالا می باشد نفوذ کرده و عناصر کربن و سیلیسیوم را در دماهای بالا در خود حل نماید.

ورق مخصوص ساخت وان گالوانیزه ورق هایی است که عناصر کربن و سیلیسیوم آن ها بسیار ناچیز بوده یه اینصورت که این ورق ها نمی توانند بخاطر نداشتن کربن و سیلیس در بافتشان سوراخ ایجاد شود و یا در فرآیند عملیاتی قرار گرفتن به عنوان دیواره ی وان گالوانیزه ورق هایی که از کربن و سیلیسیوم کمتری برخوردار هستند می توانند تا سال های متمادی جهت استفاده به عنوان نگهدارنده مواد مذاب در وان های گالوانیزه به کار گرفته شود.

در بازار ایران ورق هایی که مخصوص ساخت وان گالوانیزه می باشد از نوع وارداتی همواره موجود بوده و خریداران گرامی می توانند این ورق هارا در ضخامت های بیش از ۴۰ میلی متر از واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد تهیه نمایند.

ورق های مخصوص وان گالوانیزه دارای ابعادی بلند تر از ۶ متر بوده که بتوان پس از ساخت وان گالوانیزه این وان هارا به طول ۶ متر و بصورت استاندارد تولید نمود.

ورق هایی که مخصوص ساخت وان گالوانیزه می باشند متاسفانه در داخل خاک ایران تولید نمی گردد و خریداران گرامی می توانند این ورق ها را در ۲ نوع چینی و روسی از نوع وارداتی برای سازه های خود تهیه نمایند.

شما می توانید جهت خرید، فروش و اطلاع از قیمت لحظه ای و قیمت روزانه انواع ورق های مخصوص وان گالوانیزه با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت فروشنده انحصاری و اختصاصی ورق های مخصوص ساخت وان گالوانیزه جهت صنایع گالوانیزاسیون در ایران)

با سلام و درود و عرض ادب خدمت کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با بیش از سالها سابقه و تجربه در زمینه آهن آلات، مخصوصا آلیاژ های مختلف در حالت ورق و لوله در خدمت شماست تا کلیه ورق های آلیاژی شما عزیزان را تامین نموده و بهترین تجربه ی خرید را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. ما با هدف پیشرفت شما عزیزان در پروژه های صنعتی تان پیش رفته و یکی از مهمترین اهداف ما رضایت شما عزیزان می باشد. ما انواع ورق آلیاژی جهت ساخت وان گالوانیزه شما را تامین نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهیم رساند. از شما تقاضا می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های آلیاژی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. پرسنل فروش این شرکت آمادگی کامل را برای پاسخگویی به شما عزیزان را دارند.


خرید و فروش ورق آلیاژی جهت ساخت وان گالوانیزه کم کربن

فروش انواع ورق آلیاژی جهت ساخت وان گالوانیزه ضخامتهای 30 میل 35 میل 40 میل 50 میل 60 میل 70 میلیمتر

ورق مخصوص ساخت وان گالوانیزه با آلیاژ خاص همینک در مهزیار فولاد.


مقاله ی آهن الات ساختمانی و مقاله ی آهن آلات صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق فولاد مبارکه و مقاله ی لوله مانیسمان api  را نیز بخوانید
مقاله ی لوله استیل ۳۱۶ و مقاله ی لوله استیل ۳۰۴ را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که فعالیت خود را در زمینه تامین و تهیه کلیه ورق آهنی و انواع ورق های فولادی و لوله های فولادی و آلیاژی به صورت سراسری گسترش داده و کلیه مقاطع مورد نیاز شما عزیزان را تامین می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع مقاطع فولادی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما عزیزان رسیدگی نموده و پیش فاکتور مربوطه را ارسال و در صورت تایید، در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهیم رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *