ورق آلیاژی با استاندارد 1.7218

ورق فولادی آلیاژی با آلیاژ 1.7218 در ضخامتهای مختلف

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند. در این نوشته قصد داریم درباره ورق آلیاژی با استاندارد 1.7218 اطلاعاتی مختصر و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب این صفحه می باشد:


ورق آلیاژی با استاندارد 1.7218

ورق های آلیاژی معمولا کاربرد های گوناگونی در صنایع فلزی مختلف داشته که ورق 1.7218 برابر با استاندارد DIN جمهوری فدرال آلمان در دسته ی فولاد های پر مصرف صنایع نظامی در جهان قرار می گیرد.

این آلیاژ با دارا بودن مقادیر زیادی از آلیاژ های کربن، کروم و منگنز در دسته ی فولاد هایی قرار می گیرد که استحکام و مقاومت بالایی داشته که این ورق ها می تواند در ساخت کلیه ادوات نظامی مورد کاربرد قرار گیرد.

آلیاژ 1.7218 که در دسته ی فولاد های نظامی قرار می گیرد میبایست دارای 0.22 الی 0.29 درصد وزنی عنصر کربن و میبایست دارای 0.9 الی 1.2 درصد وزنی کروم باشد، این فولاد میبایست دامنه ی آلیاژ منگنز موجود در خود را بین 0.6 الی 0.9 درصد وزنی داشته باشد.

از آلیاژ های مخربی که در بافت این فولاد میبایست کنترل گردد و میزان آن نباید از حدی بالاتر رود عناصر فوسفورد و گوگرد بوده که میبایست کمتر از 0.035 درصد در بافت این فولاد از این عناصر وجود داشته باشد.

ورق های 1.7218 در ضخامت های 2 میلی متر الی ضخامت 100 میلی متر تولید می گردد که بیشترین کاربرد این ورق ها جهت ساخت ماشین آلات نظامی همچون تانک ها و نفربر ها و دیگر ادوات نظامی همچون زره توپ ها و خمپاره انداز ها به کار گرفته می شود.

دلیل استفاده از این آلیاژ در سازه های نظامی مقاومت بالای این فولاد و مقاومت بالا و تنش تسلیم بالای این فولاد می باشد، ورق های 1.7218 مقاومت بالایی داشته، به اینگونه که گلوله ی مستقیم سلاح های گرم پس از برخورد به سطح اینن ورق کمانه کرده و نمی تواند بافت این فولاد را تخریب نموده و از آن عبور نماید.

دلیل اصلی استفاده از ورق های آلیاژی 1.7218 در صنایع نظامی نفوذ ناپذیری این فولاد در مواجهه با برخورد گلوله و تیر های ادوات نظامی می باشد.

از دیگر کاربرد های ورق های 1.7218 در صنایع می توان به ساخت شاسی خودرو های سنگین با این آلیاژ اشاره نمود، از ورق های 1.7218 در صنایع خودروسازی برای ساخت شاسی خودرو های سنگین و فوق سنگین (خودرو های خاکبرداری معدن و…) استفاده می شود.

یکی از اصلی ترین آلیاژ های کاربردی در صنایع خودروسازی که قطعات خودرویی که تحت تنش بالای مکانیکی قرار دارند را با آلیاژ 1.7218 می سازند، این فولاد می تواند کاربرد های دیگری نیز در صنایع گوناگون داشته باشد که در مقاله های بعدی به دیگر کاربرد های آلیاژ 7218 اشاره خواهیم نمود.

ورق های 7218 به روش نورد گرم فولادی تولید می شوند و این ورق ها نمونه ی داخلی در داخل خاک ایران نداشته و کلیه ورق های 1.7218 که در خاک ایران به فروش می رسد از انواع وارداتی این ورق ها می باشد.

شما می توانید جهت خرید ورق های 1.7218 از ضخامت 5 میلی متر تا ضخامت 80 میلی متر با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق های آلیاژی 1.7218 جهت صنایع فلزی سنگین در ایران می باشد)

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند. مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص خویش در زمینه سایر ورق های آلیاژی  و دیگر مقاطع فولادی، بهترین راهنما برای شما عزیزان می باشد. ورق آلیاژی با استاندارد 1.7218 در ضخامت های مختلف در انبار مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت این ورق آلیاژی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و ما را از صورت های خرید خود آکاه نمایید. پرسنل فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود. با ما در تماس باشید.


ورق آلیاژی  با استاندارد 1.7218 وارداتی در ضخامتهای مختلف و ابعاد مختلف همینک در مهزیار فولاد (02144449101)


مقاله ی نبشی آهن  ,  ناودانی آهن را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد آهن و میلگرد فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد ساده و خدمات برش لیزر را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت، پیش رو در خدمات تامین و فروش کلیه مقاطع آلیاژی اعم از ورق آلیاژی ، لوله های آلیاژی و فولاد های آلیاژی بوده و کلیه مقاطع مورد نیاز شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نمی نماید. ما انواع مختلف ورق آهنی را در ضخامت ها و آلیاژ های مختلف برای شما عزیزان تامین نموده و با کادر مجرب خود، شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع آلیاژ ( با توجه به نوع استفاده شرایط کاربرد ) راهنمایی نموده و مشاوره های لازم را ارائه می دهند. لطفا جهت کسب اطلاع از قیمت ورق آلیاژی با استاندارد 1.7218 با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش شرکت را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. پرسنل فروش شرکت پس از دریافت سفارش شما عزیزان پیش فاکتور مربوطه را در کوتاه ترین زمان ارسال نموده و پس از تایید، مقطع مورد نیاز شما را در سراسر کشور به دستتان خواهد رساند. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *