میلگرد آجدار A3 و A4

خرید و فروش میلگرد آجدار A3 و A4

با عرض سلام خدمت شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت، در این مقاله قصد داریم مطالب مفید و کاربردی درباره خرید و فروش میلگرد آجدار A3 و A4 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید.


خرید و فروش میلگرد آجدار A3 و A4

میلگرد های آجدار فولادی پر مصرف ترین مقطع فولادی در جهان می باشد، با توجه به اینکه در دهه های گذشته طراحان کلیه سازه های عمرانی و سازه های ساختمانی روی به تولید سازه های اینچنینی با لوله های آجدار به صورت بتنی می نمایند مصرف جهانی این مقطع فولادی در (میلگرد آجدار) به نسبت دیگر مقاطع فولادی در جهان بیشتر می باشد.

خرید و فروش میلگرد آجدار A3 و A4 فقط در بازار ایران توسط بیش از ۵۰ شرکت انجام می شود، این میلگرد ها که در حقیقت به روش نورد گرم فولادی از شمش اسلب های ابعاد ۱۰۰*۱۰۰، ۱۲۵*۱۲۵ و ۱۵۰*۱۵۰ تولید می گردند، در سایز های گوناگون از سایز ۶ میلی متر الی سایز ۵۰ میلی متر جهت مصارف مختلف در پروژه های صنعتی گوناگون تولید می گردند.

میلگرد های آجدار بصورت آلیاژ بندی در آلیاژ های گوناگون تولید می گردد که این آلیاژ ها با نام های a2، a3، a4 که در حقیقت آلیاژ های شناخته شده جهت میلگرد های آجدار فولادی می باشند، تولید و عرضه می گردند.

صنعتگران گرامی با توجه به نوع سازه و میزان مقاومت سازه، نوع میلگرد درخواستی خود را در گرید های a2، a3 و a4 انتخاب نموده و ضخامت مصرفی خود را پس از نتیجه گیری نهایی می بایست جهت خرید و برآورد قیمت اعلام نمایند.

میلگرد آجدار A3 و A4 معمولا در طول های ۱۲ متری تولید می گردد که این میلگرد ها در سایز های پائین بعضا به صورت کلاف برای مصرف کنندگان گرامی تولید و عرضه می گردد.

میلگرد آجدار A3 و A4 در دسته ی میلگرد های آلیاژی قرار گرفته که قیمت بالاتری به نسبت انواع میلگردهای آجدار دیگر داشته و میبایست با QC و بازرسی دقیق آلیاژی تولید گردد چرا که مصرف کنندگانی که از این ۲ نوع آلیاژ در سازه های خود استفاده می نمایند در حقیقت در حال ساخت سازه و استراکچر های خاص صنعتی بوده که بازرسی های سخت گیرانه ای بر روی سازه های آنها اعمال می گردد.

میلگرد آجدار A3 و A4  در دسته ی میلگرد های آلیاژی آجدار قرار گرفته که در دسته ی فروش محصولات فولادی شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد.

قیمت روزانه و قیمت لحظه ای میلگرد های آجدار همواره از شناوری بالایی برخوردار بوده و خریداران گرامی میبایست قیمت ها را در لحظه ی معامله مجدد مورد تایید قرار دهند.


مقاله ی نبشی آهن  ,  ناودانی آهن را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد آهن و میلگرد فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی میلگرد ساده و خدمات برش لیزر را نیز بخوانید


(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع میلگرد های آلیازی در نوع a3 و a4 و آهن آلات ساختمانی در ایران)

خرید فروش و تامین انواع میلگرد های آجدار جهت آلماتور بندی از سایز 6 تا 60 میلیمتر تولید کلیه شرکت های داخلی . نیشابور . یزد . هیربد . پرشین . میانه . اصفهان . اهواز ، میلگرد های آجدار وارداتی همینک در مهزیار فولاد (02144449101)


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *