لوله گوشتی

خرید و فروش لوله گوشتی و لوله های گوشتدار (ضخیم بار)

با سلام و عرض احترام خدمت شما خریداران عزیز ، لوله گوشتی ، از جمله لوله هایی هستند که کارآمد بوده و نیاز صنعتگران عزیز کشورمان می باشد . ما در راستای تامین و فروش انواع لوله مانیسمان درز دار و بدون درز ، و دیگر لوله های استیل و غیر استیل ، و انواع ورق های استیل و آلیاژِی ، در تلاشیم تا رضایت شما عزیزان را جلب کرده و از اولین اهداف ما ، ارتقای کیفیت خدمات بوده در این راستا نهایت تلاش خود را خواهیم کرد . شما میتوانید جهت خرید لوله کوشتی ، با شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های تعطیل از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگو خواهند بود .


خلاصه ای از مطالب زیر:


لوله گوشتی

لوله های گوشتی یا اصطلاحا لولههای ضخامت بالا، که در بازار ایران به آنها لوله های گوشتدار نیز می گویند، در حقیقت در دسته ی لوله های صنعتی قرار گرفته که کاربرد مدار سیال نداشته، بلکه کاربرد ساخت سازه های صنعتی دارد.

این لوله ها که معمعولا در بازار ایران با آلیاژ A106 GRB مورد معامله قرار می گیرند، در دسته ی لوله های صنعتی فلزی قرار می گیرد که برای ساخت بسیاری از سازه ها و استراکچر های صنعتی همانند بوش های بزرگ صنعتی، ساخت شفت، بوش سیلندر و دیگر مصارف مورد کاربرد و مورد مصرف قرار می گیرد.

خریداران گرامی برای خرید انواع لوله گوشتی، ضخامت بالا از سایز های قطر خارجی 50 میلی متر تا قطر خارجی 700 میلی متر می توانند اقدام به خرید لوله هایی با سایز های مذکور و ضخامت های بالا نمایند.

از دیگر مصارف لوله های گوشتی ضخامت بالا جهت ساخت سیلندر های صنعتی می باشد. لوله های گوشتی در ضخامت های بالا معمولا به صورت برشی به خریداران تحویل داده شده، چرا که سازه هایی که با این لوله ها ساخته می شود، معمولا طول های کمتری از 6 متر برای مصرف لوله گوشتی یا لوله های فولادی ضخامت بالا مورد مصرف قرار می گیرند.

از دیگر مزایای استفاده از لوله های گوشتی ( لوله فولادی گوشتدار ) مانیسمان بودن لوله های مذکور و داشتن دیواره ی یکپارچه جهت ماشین کاری، تراشکاری و ساخت قطعات صنعتی می باشد.

لوله های گوشتدار صنعتی همچون دیگر لوله های مانیسمان به روش نورد گرم فولادی و به روش مانیسمان تولید می گردد و این لوله ها در بازار ایران فقط از نوع وارداتی موجود می باشد که خریداران گرامی می توانند لوله های فولادی گوشتی و ضخامت بالا را به صورت مانیسمان تهیه نموده تا برای سازه های مورد نظرشان مورد استفاده قرار ددهند.

آلیاژ های پر مصرف لوله گوشتی، آلیاژ های A106 GRB ، آلیاژ ST52 ، آلیاژ ST35.8 و … می باشد. جهت خرید انواع لوله های ضخامت بالا و اطلاع از قیمت روزانه ی لوله ها شما می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 02144449101 تماس حاصل نمایید.

کلیه لوله های تامین شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت از نوع لوله های فولادی گوشتی با کیفیت بالا می باشد که همواره آلیاژ آنها توسط دایره ی فروش شرکت مهزیار فولاد تضمین و تایید می گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی لوله های مانیسمان، درز دار و …. در آلیاژ های گوناگون در ایران.


خرید و فروش لوله های گوشتی ( ضخیم بار ) جهت مصارف صنعتی ساخت خطوط لوله فشار قوی ، ساخت بوش و شفت های متحرک .

مقاله ی لوله api  و مقاله ی فروش ورق اکسین  را نیز بخوانید
لوله های ضخیم از سایز 1 اینچ تا 30 اینچ با ضخامت های مختلف همینک در مهزیار فولاد ( با ما تماس بگیرید )


شما میتوانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین ارسال پیامک به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، بدون شک پرسنل فروش مهزیار فولاد ، پس از دریافت سفارش شما ، در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده ، و پس از تایید شما عزیزان ، صورت شما را نیز تامین خواهند کرد . همچنین مشاوران ما ، شما را در زمینه خرید انواع ورق های آلیاژی و فولادی ( بنا به نوع استفاده ) یاری و راهنمایی خواهند کرد ، و از مرحله مشاوره ، تا مرحله خرید ، همراه شما خواهند بود . همچنین خدمات جانبی ما ، نظیر ( برشکاری ، آنالیز ورق های فولادی ، و و بازدید از محصول قبل از خرید ) به شما خریداران تعلق خواهد گرفت . جهت خرید و استعلام قیمت لوله های گوشتی ، لوله های ضخیم و انواع لوله صنعتی ،  با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر فروش لوله گوشتی ، در زمینه انواع مختلف لوله فولادی و ورق فولادی نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *