لوله های سایز بالا فولادی

خرید و فروش لوله های اسپیرال از سایز 15 اینچ تا 100 اینچ

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران ارجمند . در ای صفحه قصد داریم درباره لوله های سایز بالا فولادی مطالبی به شما عزیزان ارائه دهیم . لوله های سایز بالا در ضخامت ها و اندازه های مختلف در مهزیار فولاد موجود است ، قیمت لوله های سایز بالا ، در مهزیار فولاد بسیار معقول و متعادل بوده و از آنجایی که برای صنعتگران گرامی ، قیمت اصل مهمیست ، قیمت ما برای شما عزیزان بسیار مقرون به صرفه میباشد . جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های سایز بالا فولادی ، میتوانید با شماره تماس واحد فروش شرکت 44449101-021 تماس  حاصل فرمایید و از اطلاعات دقیق قیمت و خرید این محصول بهره مند شوید .  با ما همراه باشید .


شرکت مهزیار فولاد صنعت تولید کننده انواع لوله های سایز بالا فولادی صنعتی و ساختمانی می باشد . این لوله‌ها در برابر دماهای پایین در محیط‌های سرد و همچنین در فشار های بالا جهت پروژه های انتقال آب و گاز به صورت سطحی و در عمق دریا کاربرد دارد .

پیشنهاد ما شامل لوله‌ها در ابعاد زیر است:

لوله‌های جوشکاری شده به روش اسپیرال با قطر خارجی از 508 تا 2540 میلی متر و ضخامت های 4 میلیمتر الی 20 میلی متر قابل تولید می باشد.

مهزیار فولاد محصولات استاندارد و همچنین محصولات خاص را برای بسیاری از کاربردها تولید و عرضه می نماید. به عنوان یک راه ‌حل اقتصادی برای انتقال گاز و نفت، مهزیار فولاد طیف وسیعی از محصولات سفارشی لوله اسپیرال را تامین می نماید: این لوله ها مطابق با استانداردهای ملی یا بین‌المللی (API، EN، ایزو) و مشخصات  (NACE , DNV)یا مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تولید می‌ گردند.

سایز و آلیاژ لوله های تولیدی به نوع کاربرد آن بستگی دارد در این ابعاد و آلیاژ لوله باید به گونه‌ای ارائه شود که بتواند به طور کامل نیاز های مصرف کننده را تامین نماید . برای لوله‌های صنعتی چند مورد حائز اهمیت است : آلیاژ ،قطر خارجی، قطر داخلی و ضخامت دیواره .


مجموعه ابعاد لوله های سایز بالا :

ابعاد لوله های سایز بالا فولادی به صورت تصادفی تولید نمی شوند، بلکه بر اساس مجموعه خواص مورد نیاز پروژه اعم از آلیاژ ، سایز و کاربرد بر اساس سیستم های خاص طبقه بندی می شوند. ابعاد لوله به میلی متر است و در ایالات متحده آمریکا و برخی از کشورهای دیگر ابعاد به اینچ  ارائه میشوند.


مجموعه‌ی ضخامت دیواره لوله های سایز بالا فولادی :

مجموعه‌ی ضخامت دیوارها براساس یک سیستم واحد (اینچ) تعیین می شوند، که برای بیان اندازه‌ها از کسر استفاده می‌کند. ضخامت دیواره در لوله با “رده” (۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۲۰) تعیین می گردد ، که در برخی ابعاد براساس کلاس وزن به (XXS , XS , STD ) تقسیم میشود. این مقادیر به میلی‌متر تبدیل می‌شوند. (توجه: اندازه رده لوله  برای مثال ۴۰ ثابت نیست، بلکه به قطر خارجی لوله بستگی دارد).  به گونه ای که هر قدر سایز بالا می رود ضخامت نیز به نسبت همان رده در سایز کوچکتر افزایش می یابد.


لوله های سایز بالا ، یکی دیگر از انواع لوله فولادی مصرف عمده بسیاری از صنعتگران گرامی کشور میباشد ، مهزیار فولاد صنعت ، با خدمات خود در زمینه تامین ، خرید و فروش لوله های سایز بالا فولادی ، و با هدف پیشرفت رضایت و پیشرفت صنعتگران در اهداف صنعتی خود ، به شما این تضمین را میدهیم که محصولات ما از نظر کیفیت بسیار مطلوب بوده و اعتقاد ما بر این است که کیفیت حق شماست . جهت خرید لوله های سایز بالا ، با شماره واحد فروش شرکت 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . لذا میتوانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ما را از صورت خرید خود آگاه سازید . همچنین جهت اطلاعات بیشتر از قیمت دقیق لوله های سایز بالا ، با ما تماس بگیرید .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

پ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *