لوله شمع کوبی

خرید ، فروش لوله های شمع کوبی

با سلام درود خدمت شما صنعتکران و خریداران عزیز ، به اطلاع می رساند مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه انواع لوله تجربه بسیار زیادی دارد ، ما لوله های فولادی را در ضخامت ها ، اندازه ها و ابعاد مختلف ، برای شما عزیزان تامین خواهیم نمود ، لوله های شمع کوبی ، یکی دیگر از لوله های کاربردی صنعتگران است ، مهزیار فولاد صنعت در زمینه انواع آهن آلات دریایی نیز دارای تجربه ی بسیاری است ، جهت خرید  و قیمت انواع آهن آلات دریایی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . پرسنل مهزیار فولاد صنعت ف پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود .


در دنیای سازه های دریاییامروزه این سازه ها به روش گوناگونی ساخته می شود که اصلی ترین روش ساخت سازه های دریایی استفاده از لوله های فولادی آهنی شمع کوبی در بستر دریاها می باشد.

لوله های شمع کوبی به لوله هایی گفته می شود که همچون میخ فولادی به صورت عمودی در بستر دریاها توسط چکش های غول پیکر کوبیده شده و پس از این بر روی این لوله ها که وارد بافت بستر دریا شده اند، استراکچر ها و سازه های ساحلی را بنا می کنند.

این لوله ها برای ساخت اسکله های تفریحی و تجاری، ساخت سکو های نفتی، ساخت پایه های حمال جهت لوله های انتقال نفت ها از چاه های عمیق درون دریاها استفاده شده و از این لوله های در سایز های بالا جهت شمع کوبی اسکله های تجاری بزرگ استفاده می شود.

لوله های شمع کوبی که در دسته ی لوله های کربن استیل قرار می گیرد، و به صورت درز دار یا اسپیرال می باشد، از سایز های 14 اینچ به بالا برای ساخت سازه های دریایی مورد استفاده قرار می گیرد.

شکل کاربرد لوله های شمع کوبی به این صورت می باشد که این لوله ها را به صورت عمودی وارد آب دریا کرده و پس از نشستن بر بستر دریا، چکش مذکور اقدام به ویبریشن ( چکش ویبره دار ) لوله را همچون میخی فولادی وارد بستر دریا نموده و این لوله ها پس از کوبیده شدن در بستر دریا روی آن استراکچر و سازه دریایی ساخته می شود.

از سازه های دریایی که بر روی لوله های شمع کوبی بننا نهاده می شوند، می توان به سکو های نفتی که بر روی آنها تجهیزات نفتی، باند هلیکوپتر، و خوابگاه پرسنل وسط دریا می باشد، اشاره نمود.

از دیگر کاربرد های لوله های شمع کوبی می توان به ساخت پایه های حمال جهت احداث خطوط انتقال لوله های بزرگتر بر روی این لوله های حمال شمع کوبی شده اشاره نمود.

این لوله ها که از نوع لوله های کربن استیل فولادی می باشد، می توانند در آلیاژ های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و ضخامت دیواره همیشه برای وزن سازه ای که قرار است روی لوله حمال قرار گیرد، حائز اهمیت می باشد.

این لوله ها معمولا به روش درز مستقیم و در ماهیچه فولادی تولید می گردند و در بازار ایران تولید شرکت های داخلی و در انواع وارداتی همینک در جهت صنعتگران صنایع دریایی موجود بوده و صنعتگران گرامی جهت خرید لوله های فولادی آهنی شمع کوبی جهت ساخت سازه های دریایی می توانند با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص لوله های شمع کوبی، قیمت لوله های شمع کوبی، شرایط خرید لوله های شمع کوبی و آلیاژ های کاربردی لوله های شمع کوبی کسب نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت لوله های فولادی آلیاژی شمع کوبی را از سایز 14 اینچ، ضخامت 5 میل تا سایز 56 اینچ با ضخامت های بیشتر از 30 میلی متر توانایی تامین داشته و صنعتگران گرامی و خریداران گرامی و شرکت های توسعه بنادر و صنایع دریایی می توانند جهت خرید لوله های شمع کوبی جهت ساخت استراکچر ها و سازه های دریایی خود همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت راهنمایی های لازم در خصوص آلیاژ ها، سایز ها و کیفیت این  لوله ها برای خریداران مشاوره دهند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های آلیاژی و صنعتی.


تهیه، واردات و تامین کننده کلیه لوله شمع کوبی با آلیاژ استاندارد سازه های دریایی A36

بازرگانی مهزیار فولاد مفتخر است با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تامین آهن آلات دریایی جهت مصارف (کشتی سازی، ساخت انواع اسکله، ساخت سکوهای نفتی) اکنون کلیه سایزهای مورد نیاز لوله شمع کوبی از سایز 14 اینچ الی 56 اینچ بصورت وارداتی و داخلی را برای پیمانکاران محترم صنایع دریایی تامین نماید.
با توجه به امکانات جاری این مجموعه توانایی انجام کلیه خدمات شمع کوبی از تامین لوله مورد نیاز پروژه ها تا اجرای صد در صدی شمع گذاری را دارا می باشد.

لوله شمع کوبی

لوله شمع کوبی


ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو , ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه , نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن , میلگرد فولادی , میلگرد ساده


مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه انواع آهن آلات دریایی ، همچنین لوله های شمع کوبی ، در صدد است تا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهد ، و یکی از مهمترین اهداف ما ، چلب رضایت شما است ،جهت خرید و اطلاع دقیق از قیمت روز لوله شمع کوبی  ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، لذا در صورت امکان می توانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 سفارش های خود را به ما ارسال کنید ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *