لوله API5L X60 و X70

فروش لوله API5L X60 و X70 و X52

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران محترم ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه کلیه مقاطع فولادی ، کلیه لوله های فولادی فعالیت داشته و خدمات خود را به صورت سراسری ، به تمام نقاط کشور عرضه می دارد ، ما با هدف رضایت کاربران صنعت ، خدمات خود را به نحو احسن به شما عزیزان ارائه خواهیم داد ، ما در زمینه فروش و تامین لوله API5L X60 و X70  با تجربه عمل نموده و با سالها سابقه در این زمینه ، کلیه نیاز های صنعتی شما کاربران صنعت را تامین خواهیم نمود ، جهت اطلاع از قیمت لوله API  , و مختلف لوله مانیسمان در رده های مختلف ،  ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود ، جهت اطلاعات بیشتر ، با ما تماس بگیرید .

در این صفحه ، توضیحاتی درباره لوله x60 , x70 , x52 ارائه خواهیم داد . با ما همراه باشید .


ویدیو زیر خلاصه ای از مطالب زیر است:


لوله API5L X60 و X70

لوله های استاندارد API که در دسته ی لوله های آهنی فلزی و فولادی قرار می گیرد، در حقیقت همان لوله های کربن استیل بوده که با آلیاژ هایی همچون کربن، منگنز و سیلیسیوم آلیاژ ریزی می گردد.

مرجع استاندارد API کشور ایالات متحده امریکا بوده و کد های آلیاژی X52 – X60 – X70 در حقیقت کد های آلیاژی شناخته شده برابر با استاندارد ASTM کشور امریکا می باشد.

لوله های API5L گرید های X52 و X60 و X70 در دسته ی لوله های آهنی و فلزی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع آب رسانی و گاز رسانی قرار می گیرد.

لوله های API5L گرید های X52 و X60 و X70 می توانند به روش های درز مستقیم، اسپیرال و مانیسمان تولید شوند و خریداران و صنعتگران گرامی با توجه به شکل کاربرد لوله های مصرفی در سازه های خود، می بایست کد آلیاژی مورد نظر خود را و شکل تولیدی لوله های خود را که لوله های درخواستی آنها درزدار بوده و یا مانیسمان می باشد، مشخص نموده تا بتوانند بهترین کیفیت متریال را از فروشنده های مذکور دریافت نمایند.

استاندارد های سری X که با نام های گوناگونی همچون X42 و X52 و X60 و X65 و X70 طبقه بندی می گردند، جهت استفاده در مدار های سیال با فشار بالا در صنایع گوناگون بکار گرفته می شوند.

جهت خرید انواع لوله های API شما می توانید با دایره فروش و بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

با توجه به شناوری بالای قیمت انواع لوله های فولادی، لوله های درخواستی شما خریداران گرامی به صورت لحظه ای و روزانه قیمت آنها مشخص گردیده و شما می توانید جهت اطلاع از قیمت لحظه ای و روزانه ی انواع لوله های آلیاژی و فولادی با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

لوله های سری X  که در دسته ی لوله های کربن استیل قرار می گیرند، از سایز 1 اینچ الی سایز 100 اینچ در ضخامت های مختلف همینک در انبار استوک شرکت موجود می باشد و شما خریداران گرامی می توانید کالای درخواستی خود را با توجه به ضخامت و سایز بر پایه ی اینچ جهت خرید به واحد بازرگانی شرکت اعلام نموده تا بهترین کیفیت و بهترین قیمت را از مجموعه مهزیار فولاد صنعت جهت فولادهای درخواستی خود دریافت نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های آلیاژی و لوله های سیاه فولادی و تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی در ایران بوده و شما خریداران گرامی می توانید جهت خرید و اطلاع از قیمت روزانه انواع لوله های فولادی و آلیاژی، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های فولادی و آلیاژی در ایران.


فروش لوله API5L X60 و X70  و X52

خرید ، فروش و قیمت روزانه اهن آلات ، لوله 26 اینچ 9ِ.5 اهوازی تعداد17 شاخه x60 بدون مارک 12متری

فروش انواع لوله های x52

فروش انواع لوله های x60

فروش انواع لوله های x70

در ضخامت ها و سایز های مختلف همینک در مهزیار فولاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

, قیمت ورق گالوانیزه , نبشی آهن , ناودانی آهن , میلگرد آهن ، خدمات برش لیزر , خدمات برش cnc ، خرید آهن , آهن فروشی


مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در خدمات صنایع فولادی بوده ، و شما عزیزان را در این زمینه ، به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند نمود ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه بالای خود ، این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در انتخاب نوع لوله ( با توجه به نوع و شرایط استفاده ) یاری نموده و  و این اطمینان را می دهد تا خریدی مطمئن و آسوده ای را با ما به ارمغان آورید . جهت اطلاع از قیمت لوله API5L X60 و X70 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  ، ما را از درخواست و سفارش های خود آگاه سازید . همچنین مهزیار فولاد صنعت ، در راستای ارتقای خدمات خود ، خدمات جانبی نظیر ( خدمات گالوانیزاسیون ، خدمات برش ، سوراخ کاری ، آنالیز محصولات فولادی و بازدید محصولات فولادی قبل از خرید ) را در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد داد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *