خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع آهن آلات ، نبشی ساختمانی و صنعتی ، داخلی و وارداتی ، نبشی ، خریدار و فروشنده

خریدف فروش، قیمت روزانه نبشی ساختمانی و نبشی صنعتی

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه نبشی ها اعم از نبشی های صنعتی و ساختمانی بوده و فروش نبشی ساختمانی و صنعتی در سایز های مختلف را با قیمتی مناسب و کیفیتی معقول برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مختصر و مفید درباره انواع نبشی های در اختیار شما کاربران عزیز و ارجمند قرار دهیم. با ما همراه باشید.


در این ویدیو به خلاصه ی مطالب این صفحه خواهیم پرداخت


نبشی فولادی به نوعی مقطع فولادی گفته می شود که در دایره مقاطع خاص فولادی پر مصرف در صنایع گوناگون در جهان قرار می گیرد.

مقطع فولادی نبشی با نام بین المللی ANGLE که برابر با استاندارد های جداول اشتال و لارسن توسط مهندسین اروپایی در قرن گذشته طراحی گشته اند، جهت ساخت کلیه سازه ها و استراکچر های ساختمانی و صنعتی مورد کاربرد قرار می گیرد.

نبشی ها در دو دسته ی ساختمانی و صنعتی طبقه بندی شده به اینصورت که نبشی هایی که جهت مصارف ساختمانی در کشور ایران مورد کاربرد قرار می گیرد، نبشی هایی با وزنی سبک تر از وزن جداول استاندارد اشتال و لارسن می باشد به اینصورت که در سال های گذشته با تحلیل رفتن ضخامت در سایز های نبشی ها، نبشی ها به دو دسته ی سبک و سنگین طبقه بندی می گردند که اصطلاحا به نبشی های غیر استاندارد، نبشی های سبک و به نبشی های استاندارد که وزن آن ها مطابق با جدول استاندارد اشتال می باشد، نبشی های سنگین گفته می شود.

در بازار ایران نبشی ها با نام های گوناگونی شناخته شده که از این نام ها می توان به نبشی های سبک یا همان نبشی های بی کیفیت، نبشی های سنگین، نبشی های هم وزن و نبشی های وارداتی اروپایی که دقیقا مطابق با جدول های استاندارد بین المللی مقاطع آهنی و فولادی هستند اشاره کرد.

در بازار ایران مقطع فولادی نبشی توسط بسیاری از کارخانجات و شرکت ها تولید می گردند که از دسته تولید کنندگان نبشی و ناودانی در بازار ایران می توان به شرکت هایی همچون ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد فایکو، شرکت ظهوریان خراسان و شرکت شکفته ی خراسان اشاره نمود.

نبشی هایی که در استراکچر ها و سازه های خاص صنعتی میبایست مورد کاربرد قرار گیرد، از نبشی های وارداتی به ایران استفاده می شود چرا که این نبشی آهنی مورد تایید بازرسان ساخت سازه های صنعتی خاص قرار می گیرد و نبشی های داخلی نمی توانند پروسه ی بازرسی را با تاییدیه های لازم پشت سر گذارند.

به همین جهت کلیه صنعتگران و مهندسین ساخت سازه، در هنگام ساخت سازه های خود اقدام به خرید نبشی های وارداتی که معمولا در بازار ایران در انواع وارداتی ترک و اکراینی شناخته می شود مورد مصرف قرار می دهند.

نبشی های فولادی می توانند با آلیاژ های گوناگونی تولید گردند که معمولا انواع نبشی های وارداتی به ایران با آلیاژ های S275 GR آلیاژ ریزی شده و نبشی های تولید داخل با آلیاژ S235 GR ساخنه می شوند.

شما میتوانید جهت خرید انواع نبشی های ساختمانی و صنعتی با واحد فروش و بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

نبشی های ارائه شده و موجود در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت از سایز 30*30*3 تا سایز 500*500*50 می باشد که شما می توانید مقاطع مذکور را بصورت موردی از واحد فروش شرکت استعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه نبشی های ساختمانی و صنعتی در آلیاژ های گوناگون می باشد و شما می توانید جهت خرید نبشی هایی با آلیاژ های دیگر همچون آلیاژ S355 GR و آلیاژ ST52 در سایز های مختلف نیز از شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی مقاطع فولادی مورد نیاز جهت سازه ها و استراکچر های ساختمانی و صنعتی در ایران بوده و به قیمت روزانه انواع نبشی در دسته ی داخلی و در دسته ی وارداتی همه روزه بر روی سایت شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد.

صنعتگران گرامی جهت اطلاع از قیمت روزانه و لحظه ای نبشی های صنعتی و ساختمانی می توانند با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایند.

( شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی مقاطع خاص صنعتی، فولادی و آلیاژی در ایران)

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد از خود صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه کلیه مقاطع فولادی، آلیاژی و کلیه آهن آلات فعال بوده و نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن تامین می نماید. یکی از مقاطع قابل تامین توسط این شرکت ، نبشی ساختمانی می باشد. تیم مهزیار فولاد صنعت فروش نبشی ساختمانی را با رقابتی ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده و سعی تیم مهزیار فولاد بر این است تا شما عزیزان خریدی مطمئن و درست داشته و رضایت شما عزیزان از مهمترین اهداف شرکت می باشد. لطفا جهت خرید و یا اطلاع از قیمت اناع نبشی آهن با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان تیم فروش، شما عزیزان را راهنمایی خواهند نمود.


خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع آهن آلات ، نبشی ساختمانی و صنعتی ، داخلی و وارداتی ، نبشی ، خریدار و فروشنده

خریدار و فروشنده نبشی های ساختمانی

فروش نبشی ساختمانی سایز 8

فروش نبشی ساختمانی سایز 10

فروش نبشی خرد شده

فروش نبشی ساختمانی سایز 12

فروش نبشی ساختمانی سایز 15

فروش انواع نبشی های صنعتی

فروش نبشی صنعتی سایز 20 به بالا

همینک در مهزیار فولاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید


آهن فروشی , لوله تست آب , قیمت لوله مانیسمان ، قیمت قوطی آهنی , قیمت ورق گالوانیزه رنگی ، قیمت ورق آهن , قیمت نبشی و ناودانی


مهزیار فولاد صنعت با ارائه خدمات خود در زمینه تهیه و تامین انواع مقاطع فولادی از جمله آهن آلات ساختمانی در خدمت شما مشتریان گرامی است تا فرایند خرید را برای شما عزیزان آسوده تر نمایند. جهت اطلاع از قیمت نبشی و ناودانی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. همچنین جهت ارسال سفارش های خود می توانید واتز آپ شرکت به شماره 09383940223 مراجعه نموده و صورت های درخواستی خود را ارسال نمایید، همچنین می توانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش را از درخواست خود آگاه نمایید. تیم مهزیار فولاد صنعت با تمام توانایی و قوای خود شما عزیزان را در این زمینه یاری خواهند نمود. کارشناسان ما پس از دریافت سفارش های شما عزیزان، اقدامات لازم را به عمل آورده و پیش فاکتور مربوطه را در کمترین زمان ارسال نموده و پس از تایید توسط شما عزیزان، مقاطع مورد نیاز را در سراسر کشور به دستتان خواهند رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *