سوپر آلیاژها

خرید ، فروش و قیمت انواع سوپر آلیاژ ها ، فولاد های دابلکس ، مونل ، اینکنل ، هستلوی ، نای هارد ، تیتانیوم

با سلام و درود بر شما کاربران مهزیار فولاد صنعت. شرکت مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص در زمینه تامین و تهیه سوپر آلیاژها سعی دارد کلیه مقاطع مربوط به سوپر آلیاژ های مختلف را برای شما عزیزان تامین نموده و خدمات خود را در این راستا به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهد. لطفا جهت اطلاع دقیق از قیمت سوپر آلیاژها با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و ما را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. کارشناسان مهزیار فولاد صنعت آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند..


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب زیر اشاره شده است:


سوپر آلیاژها در دنیای صنعتی امروزی نقش های بسیار کلیدی و کاربردی در صنایع خاص صنعتی را ایفا می نمایند. سوپر آلیاژها معمولا در قاعده ی آلیاژ ریزی به فولاد هایی گفته می شود که مقادیر بسیار زیادی از عناصر نیکل و کروم را در بافت خود دارد. عناصر گران قیمت نیکل و کروم در بافت سوپر آلیاژها بعضا تا بیش از 80% وزنی، ریخته می شود و این عناصر کاربرد های بسیار خاصی می تواند در صنایع فولاد سازی، صنایع سیمان، صنایع هوافضا و موشک سازی و دیگر صنایع ایفا نماید.

سوپر آلیاژ ها از تکنولوژی ساخت پیچیده ای برخوردار بوده و آلیاژ های گرید های سوپر آلیاژ اعم از مونل، اینکونل، هستلوی، ناز هارد، تیتانیوم در دسته ی سوپر آلیاژ های گران قیمت قرار می گیرند و این فولاد ها مورد مصرف صنایع بسیار خاص صنعتی می باشند.

از سوپر آلیاژها جهت ساخت موتور های جت ها و هواپیماها نیز استفاده می شوند. سوپر آلیاژ ها قابلیت تحمل دماهای بسیار بالا و قابلیت تحمل دماهای بسیار پایین و حفظ شرایط مکانیکی در دماهای بسیار پایین را دارا می باشند.

شما می توانید جهت خرید انواع سوپر آلیاژ در مقاطع میلگرد و ورق ابا واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. شرکت مهزیار فولاد صنعت سوپر آلیاژهای مونل و اینکونل را در انواع ورق در ضخامت های مختلف و مونل و اینکونل در مقطع میلگرد ساده ی صنعتی در ابعاد و ضخامت های مختلف در انبار خود موجود داشته و شما می توانید جهت خرید اقلام مذکور، با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی سوپر هاآلیاژی خاص صنعتی در ایران.


خرید ، فروش و قیمت انواع سوپر آلیاژ ها ، فولاد های دابلکس ، مونل ، اینکنل ، هستلوی ، نای هارد ، تیتانیوم

فروش انواع ورق ها و میلگرد های (مونل ، اینکنل ، نای هارد ، هستلوی ، تیتانیوم )


مقاله ی خرید ورق گالوانیزه و مقاله ی قوطی آهنی را نیز بخوانید
مقاله ی ورق مبارکه  و مقاله ی لوله درزدار  را نیز بخوانید
مقاله ی آهن صنعتی و مقاله ی فولاد صنعتی  را نیز بخوانید
مقاله ی آهن الات ساختمانی و مقاله ی آهن آلات صنعتی  را نیز بخوانید


همینک در مهزیار فولاد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از سایز ها و آلیاژ های موجود با 02144449101 تماس بگیرید .


مهزیار فولاد صنعت با تخصص خود در این زمینه، شما عزیزان را در زمینه خرید انواع مقاطع فولادی و آلیاژی یاری نموده و با مشاوره خود، شما عزیزان را از انتخاب نادرست و غلط منع می نماید. لطفا جهت اطلاع از قیمت دقیق سوپر آلیاژها با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و  یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com تیم فروش شرکت را از صورت های خرید خود آگاه نمایید. تیم فروش شرکت در وتاه ترین زمان ممکن، پاسخگوی کلیه نیاز های صنعتی شما عزیزان خواهند بود. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *