ورق های ضخامت بالا برشی

خرید ، فروش ورق های ضخامت بالا برشی ، فابریک ( ضخیم بار ) با آلیاژ ( ST37 ، ST52 ، A36 )

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند. ما در راستای نیاز های صنعتی شما عزیزان در تلاشیم تا کلیه مقاطع فولادی مورد نیاز شما را تامین نموده و تجربه ی بسیار عالی از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان اوریم. مهزیار فولاد صنعت در زمینه تامین انواع ورق آهن با ضخامت بالا با تجربه بوده و با دانش خود در زمینه انواع ورق های فولادی شما عزیزان را در این زمینه یاری می -نماید. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های ضخامت بالا برشی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.


خرید ورق های ضخامت بالا برشی

خرید ، فروش ورق های ضخامت بالا برشی ، فابریک ( ضخیم بار ) با آلیاژ ( ST37 ، ST52 ، A36 )

ورق های ضخیم بار از ضخامت 10 میل تا 200 میل بصورت برشی برابر با صورت درخواست مشتری با آلیاژ های ذکر شده همینک در مهزیار فولاد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ضخامتها و ابعاد موجود با 02144449101 تماس بگیرید .


شرکت مهزیار فولاد صنعت، پیشرو در صنعت فولاد بوده و نیاز های شما را در این راستا در کوتاه ترین زمان ممکن تامین نموده و بزرگترین هدفش جلب رضایت شما عزیزان می باشد. ما خدمات خود را در این راستا به بهترین شکل ممکن در اختیار خریداران عزیز قرار خواهیم داد. لطفا جهت اطلاع از قیمت انواع مختلف ورق آهنی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com کارشناسان ما را از صورت های درخواستی خود آگاه سازید. کارشناسان ما پس از دریافت صورت های خرید شما، پیش فاکتور مربوطه را در کوتاه ترین زمان ارسال نموده و پس از تایید توسط شما، مقاطع مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهند رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *