لوله سایز بالا

فروش آهن آلات لوله 20 اینچ به بالا

با سلام و درود بر شما خریداران و صنعتگران ارجمند ، امید بر آن است که با همت و تلاش فراوان شما عزیزان ، توسعه صنعتی کشور عزیزمان ، مسیر پیشرفت را طی کند . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با هدف پیشرفت روز افزون صنعتگران ، خدمات خود را در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی و آلیاژی به حداکثر رسانده و با هدف جلب رضایت شما عزیزان ، انواع لوله سایز بالا را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد . لطفا جهت تماس با واحد فروش شرکت ، ببا شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، در پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود .


خرید ، فروش آهن آلات انواع لوله های 20 اینچ ، 22 اینچ ، 26 اینچ ، لوله های 30 اینچ ، 32 اینچ ، 34 اینچ ، 36 اینچ ، 38 اینچ ، 42 اینچ ، 46 اینچ ، 52 اینچ لوله های شمع کوبی ، لوله های خطی ، لوله های صنعتی ، لوله سایز بالا ، لوله های خطوط گاز و نفت ، لوله های انتقال آب ، قیمت روزانه ، خریدار و فروشنده

لوله های درز مستقیم و اسپیرال  لوله درزدار , آهن صنعتی

لوله های آلیاژی  x52  ، x60 ، x70  جهت شمع کوبی و صنایع دریایی ورق اکسین , ورق گالوانیزه

لوله سایز بالا جهت جداره چاه و خطوط انتقال آب فروش ورق اکسین  , ورق مبارکه

لوله سایز بالا جهت خطوط انتقال نفت ، گاز فولاد صنعتی

لوله های سایز بالا جهت ساخت سازه های فلزی قوطی آهنی

همینک در مهزیار فولاد خرید ورق گالوانیزه


مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه تامین انواع لوله فولادی ، از جمله لوله API  و لوله مانیسمان ، , لوله جدار چاه ،  تخصص بسیاری دارد و سعی دارد در این زمینه ، شما عزیزان با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید . با توجه به نوساناتی که در در قیمت محصولات فولادی در بازار آهن آلات وجود دارد ، قیمت های محصولات به صورت حدودی بوده و جهت تخمین و برآورد هزینه های خریداران بارگذاری شده است ، اما پیشنهاد میشود جهت اطلاع از قیمت دقیق کلیه محصولات فولادی ، با شماره تماس واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان فروش همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به استثنا روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما خواهند بود . شما میتوانید از طریق ارسال ایمیل به اآدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و همچنین ارسال پیام به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از درخواست خرید خود آگاه سازید . بی شک پرسنل فروش شرکت ، پس از دریافت پیام شما ، پیش فاکتور مربوطه را صادر ، و پس از تایید ، آن را برای شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد . اولویت ما کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .

 

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های مانیسمان ، در زمینه مفاطع دیگر فعالیت دارد که درر ذیل به آن اشاره خواهم کرد :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *