لوله شمع کوبی

لوله های فولادی شمع کوبی

لوله های فولادی جهت مصارف گوناگونی همواره در صنایع فولادی تولید می گردد که یکی از اصلی ترین مصارف لوله های فولادی سایز بالا استفاده به عنوان شمع های فولادی در بستر دریا جهت ساخت سازه ها و استراکچر های ساحلی می باشد.

لوله های شمع کوبی در دسته ی لوله های درز دار سایز بالا قرار می گیرد که معمولا از سایز 10 اینچ به بالا این لوله ها قابلیت شمع کوبی داشته و برای ساخت سازه هایی همچون اسکله های تجاری، اسکله های تفریحی، ستون های حمال خطوط انتقال نفت و گاز از سکوهای نفتی مستقر در دریاها، ستون های حمال ساخت هتل ها و سازه های مستقر در دریا و دیگر سازه های ساحلی بکار گرفته می شود.

لوله های شمع کوبی میبایست آلیاژ مناسبی داشته که در فرآیند شمع کوبی بتواند مقاومت بالای سازه ای را از خود نشان دهد که در هنگام فرآیند شمع کوبی این لوله ها تسلیم و یا خم نگردد.

از لوله های شمع کوبی در سایز های گوناگون جهت ساخت اسکله های تجاری و تفریحی استفاده می شود، این لوله ها که به روش نورد سرد فولادی از ورق های سیاه فولادی تولید می گردند مناسب جهت استفاده در بستر آب دریا بوده و میبایست در هنگام عملیات شمع کوبی پوشش مناسب جهت مقاومت در برابر خوردگی آب شور دریا بر روی لوله ها اعمال گردد.

لوله های شمع کوبی در سایز های 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 24، 30، 32، 36، 40، 42 و 44 اینچ مورد مصرف قرار می گیرد و با توجه به میزان وزن سازه ای که روی این لوله ها ساخته می شود ضخامت های بکار رفته برای شمع کوبی لوله های آهنی و فولادی متغیر می باشد.

شما می توانید جهت خرید انواع لوله های شمع کوبی در ضخامت های گوناگون با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های شمع کوبی سایز بالا و کلیه لوله های شمع کوبی ضخامت بالا در ایران بوده و کلیه لوله های تامین شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت، تاییدیه صنایع دریایی و تاییدیه استفاده به عنوان لوله های شمع در ساخت استراکچر های دریایی را نیز از تایید کنندگان برتر صنایع دریایی کشور دریافت نموده است.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و قیمت روزانه انواع لوله های شمع کوبی با واحد فروش و بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله ها و ورق ها و آهن آلات دریایی در ایران)

با سلام و درود بر شما صنعتگران و خریداران عزیز ، مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه تامین و فروش لوله های فولادی شمع کوبی و انواع لوله های دریایی فعال بوده و خدمات خود را در سراسر کشور به صورت گسترده عرضه می دارد ، ما با هدف جذب رضایت شما عزیزان ، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد . جهت اطلاع از قیمت لوله های فولادی شمع کوبی و خرید آن ، با شماره های واحد فروش به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، مشاوران ما ، شما خریداران عزیز رادر زمینه خرید انواع لوله های مختلف راهنمایی نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود .

در این صفحه ، قصد داریم نمونه هایی از لوله های شمع کوبی موجود در انبار را به شما عزیزان نشان دهیم ، لطفا با ما همراه باشید .


خریدار و فروشنده لوله های فولادی شمع کوبی جهت مصارف دریایی  اسکله سازی نصب سازه های دریایی لوله های دریایی انواع شناور و کشتی

خرید و فروش لوله های دریایی T فروشنده انواع لوله شمع کوبی سایز های : 24 اینچ تا 100 اینچ
لوله های دریایی مخصوص کانال کشی کشتی و لوله کشی داخل شناور های تجاری و تفریحی
فروش لوله های دریایی جهت سکو های نفتی فروش لوله های دریایی جهت سازه های دریایی
لوله دریایی 14 اینچ
لوله دریایی 16 اینچ
لوله دریایی 18 اینچ
لوله دریایی 20 اینچ
لوله دریایی 22 اینچ
لوله دریایی 24 اینچ
لوله دریایی 26 اینچ
لوله دریایی 30 اینچ
لوله دریایی 34 اینچ
لوله دریایی 36 اینچ
لوله دریایی 38 اینچ
لوله دریایی 42 اینچ
موجود در انبار تهران . همینک در مهزیار فولاد


لوله استیل 316 , لوله استیل 304 ، ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api ، میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل

مهزیار فولاد صنعت ، با توجه به نیاز صنعتی شما عزیزان اقدام نموده و کلیه نیازهای شما عزیزان را در زمینه مقاطع فولادی ، به خصوص کلیه آهن آلات دریایی رفع خواهد نمود ، لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های فولادی شمع کوبی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید ، کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود . همچنین در صورت امکان جهت مشاوره و یا ارسال صورت های خرید خود ، می توانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com اقدام نموده و ما را از صورت خرید خود آگاه سازید . پرسنل فروش شرکت پس از دریافت صورت خرید شما ، اقدام نموده ، پیش فاکتور مربوطه را ارسال ، و در صورت تایید شما عزیزان ، در کوتاه ترین زمان ممکن مقطع فولادی درخواستی شما را در سراسر کشور به دستتان خواهند رساند . 

یکی از اولویت های مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *