ورق های آلیاژی A285 Gr-c

خرید ورق های آلیاژی a285 Gr-c

با سلام و درود خدمت صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند. مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که فعالیت خود را در زمینه کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی به صورت سراسری گسترش داده است و با سالها تجربه و تخصص، شما را در زمینه خرید انواع ورق های آلیاژی راهنمایی خواهد نمود. مهزیار فولاد صنعت به همراه تیم فروش خود، شما عزیزان را در زمینه آلیاژ های مختلف یاری می نماید ، چرا که تخصص مهزیار فولاد صنعت در زمینه آلیاژ های مختلف بوده و شما عزیزان را با مشاوره های خود، در زمینه انتخاب صحیح ورق های آلیاژی ( با توجه به نوع کاربرد و شرایط استفاده ) راهنمایی نموده و از مرحله ی مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود. ورق های آلیاژی A285 Gr-c یکی دیگر از ورق های آلیاژی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و صنعتگران توجه خاصی به این نوع ورق آلیاژی دارند. لطفا جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق A285 با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و تیم فروش را از صورت های خرید خود آگاه سازید.


ورق های آلیاژی A285 Gr-c

ورق های آلیاژی A285 در دسته ی گرید های استاندارد ASTM کشور ایالات متحده امریکا قرار می گیرد و این ورق ها در دسته ی ورق های کربن استیل که به روش نورد گرم فولادی تولید می گردند، قرار دارند.

ورق های آلیاژی فولادی آهنی با استاندارد A285 گرید C مورد استفاده در پالایشگاهی و یا انبار نفت  ها بوده به این صورت که از این ورق ها جهت ساخت مخازن استوانه ای انبار نفت و یا جهت ساخت مخازن دپو میعانات نفتی استفاده می شود.

ورق های آلیاژی A285 Gr-c می بایست دارای مقادیر مشخصی از عناصر کربن، منگنر و سیلیسیوم در بافت خود باشد، ورق های فولادی A285 می بایست عناصری همچون گوگرد و فسفر را نیز به صورت محدود شده در بافت خود داشته باشد و این عناصر در دسته ی عناصر مخرب در بافت ورق های آلیاژی A285 قرار می گیرد که می بایست میزان آن در بافت فولاد کمتر از 0.04% درصد باشد.

ورق های آلیاژی با آلیاژهای A285 که در دسته ی ورق های فولادی مخصوص صنایع نفت و گاز قرار می گیرد، از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 70 میلی متر در ابعاد مختلف همینک در لیست موجودی شرکت انبار مهزیار فولاد صنعت قرار داشته و شما خریدراان گرامی جهت اطلاع از قیمت های روزانه انواع ورق های A285 آلیاژی و فولادی می توانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس گرفته تا اطلاعات و قیمت ورق های آلیاژی A285 را از دایره فروش شرکت دریافت نمایید.

ورق های آلیاژی A285 Gr-c که در ایران مورد معامله قرار می گیرد، معمولا تولید کشور های کره جنوبی، اکراین، چین و روسیه بوده و این ورق ها در ضخامت های مختلف و ابعاد مختلف همینک در دسترس خریداران گرامی قرار داشته و شما خریداران و صنعتگران گرامی جهت ساخت استراکچر ها و سازه های فولادی که نیازمند به استفاده از ورق آلیاژی A285 گرید C در آن محسوس م باشد، می تواندی جهت خرید این ورق ها با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های آلیاژی و فولادی در گرید های مختلف.


خریدار ، فروشنده و قیمت روزانه انواع ورق های آلیاژی a285 Gr-c تولید کشور اکراین ابعاد مختلف و ضخامت های مختلف ورق های آلیاژی a285 خرید ، فروش ، قیمت روز انه A285 Gr-c

ورق های a285  گرید c
فروش کلیه ورق های فولادی جهت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
ورق های  a285 ضخامت های 5 میل تا 40 میل ابعاد مختلف
دارای شناسنامه و مشخصات فنی
با تائیدیه SGS
همینک در مهزیار فولاد

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


لوله استیل , ورق رنگی ، ورق آهن , فروش ورق سیاه , فروش لوله صنعتی , ورق فولادی ، لوله فولادی , لوله api ، ورق آجدار , ورق سیاه


مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در خدمات فروش محصولات فولادی بوده و در این زمینه با سالها تجربه در خدمت خریداران و صنعتگران عزیز و ارجمند می باشد. ما به همراه تیم فروش شرکت، شما عزیزان را در زمینه خرید انواع مختلف ورق آهنی یاری خواهیم نمود. لطفا جهت خرید و یا اطلاع از قیمت ورق های آلیاژی A285 Gr-c با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت امکان می توانید با ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید. تیم فروش پس از دریافت سفارش های شما عزیزان، اقدامات لازم را مبذول نموده، پیش فاکتور مربوطه را ارسال و پس از تایید در کوتاه ترین زمان ممکن مقاطع فولادی مورد نیاز شما را امین و به سراسر کشور ارسال به دستتان خواهد رساند. اولویت ما رضایت شما بوده و در تلاشیم تا رضایت شما را از خدمات به حداکثر ترین حالت ممکن برسانیم.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *