ورق اسید شویی

ورق اسید شویی رول فولاد مبارکه

با سلام و درود و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران محترم و گرامی. مهزیار فولاد صنعت بعنوان خریدار و فروشنده کلیه ورق های فولادی در خدمت شماست تا کلیه مقاطع فولادی مورد نیاز و سفارشی شما را تامین نماید. ما با در نظر گرفتن کیفیت محصولات ، در صددیم تا خدمات خود را با برترین کیفیت به شما عزیزان عرضه نماییم، چرا که کیفیت اصلی  مهم در صنعت فولاد بوده و کیفیت حق شماست. ورق اسید شویی یکی دیگر از ورق های فولادی است که مورد مصرف صنعتگران واقع قرار می گیرد. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق اسید شویی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید.


خریدار ، فروشنده و قیمت روزانه انواع آهن آلات ، ورق اسید شویی رول تولید فولاد مبارکه ایران از ضخامت 1.5 میلیمتر تا 5 میلیمتر ، ورق فولادی اسید شویی

ورق اسید شویی ضخامت 2 – 3 – 4 – 5  میل رول عرض 1 متر و 1.25 و 1.5 متر

وارداتی قزاق

داخلی

شیت

رول

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


فروش ورق اکسین ،خرید ورق گالوانیزه ، ورق اکسین , ورق گالوانیزه ، قوطی آهنی , فولاد صنعتی


مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه بسیار بالا در زمینه انواع مقاطع فولادی و آلیاژی در خدمت شما خریداران عزیز است تا انواع مختلف ورق آهنی در ضخامت ها و ابعاد مورد نیاز شما را تامین نموده و به سراسر کشور ارسال و به دستتان برساند. ما با توجه به نیاز های صنعتی شما عزیزان پیشرو بوده و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا شما عزیزان از خدمات مهزیار فولاد صنعت راضی و درصددیم تا تجربه ی خوب از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.  جهت خرید ورق اسید شویی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش شرکت را از صورت های درخواستی خود آگاه نمایید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 پاسخگوی شما عزیزان هستند. با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *