جدول وزن لوله های استیل

جدول وزن لوله های استیل

با سلام و عرض ادب به شما کاربران مهزیار فولاد صنعت. شرکت مهزیار فولاد صنعت بعنوان تامین کننده و فروشنده کلیه لوله های استنلس استیل، این لوله های استیل را در گرید های  304 و 304L، لوله های استیل  310S، لوله های استیل 309S، لوله های استیل 321 و لوله های استیل 316 و 316L را در ضخامت ها و قطر های مورد نیاز شما تامین نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رساند. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت های موجود با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. قطر این لوله های استیل از 1.8 الی 24 اینچ می باشد ، همراه با رده های مختلف (sch) که شامل ( 5-10-40-80-160-(XXS) می باشد که دارای طول های 6000mm و 12000mm بوده و در دو حالت درزدار و بدون درز به بازار عرضه می شوند. جدول ذیل جدول وزن لوله های استیل قید شده را نشان می دهد ، شما می توانید جهت برآورد وزن لوله استیل به جدول ذیل مراجعه نموده و یا فایل موجود را دانلود نمایید.

جهت محاسبه ی ون لوله ، از فرمول ذیل استفاده شود :

فرمول محاسبه وزن لوله: OD – WT * WT * 0.147 

OD : قطر خارجی لوله می باشد که می توانید از جدول استخراج نمایید .

WT : ضخامت لوله است که از طریق محاسبه وزن حدودی لوله بدست می آید .

جدول وزن لوله های استیل

"<yoastmark

دانلود جدول وزنی لوله های استیل به صورت فرمت اکسل

جدول فوق، به همراه فایل اکسل برای شما کاربران عزیز در این صفحه بار گذاری شده است. لذا لازم به ذکر است اگر به دنبال جدول وزنی ورق استیل بوده و به آن نیازمندید، بر روی لینک جدول وزن ورق استیل کلیک نموده و جدول مورد نیاز خود را در این صفحه نیز دانلود نمایید. 

همچنین جهت کسب اطلاع از قیمت لوله استیل 304 ، بر روی لینک کلمه لوله استیل 304 کلیک نمایید.


مهزیار فولاد صنعت، با تجربه و تخصص خویش در زمینه انواع استنلس استیل ها، شما عزیزان را در زمینه خرید، فروش، و تامین انواع مقاطع استیل یاری خواهد نمود، لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت و خرید انواع مقاطع استیل، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت امکان می توانید از طریق ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 صورت های خرید خود را به تیم فروش ما ارسال نمایید ، همچنین می توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net وmahzyar.net97@gmail.com، صورت خرید خود را به تیم فروش مهزیار فولاد برسانید. ما در کوتاهترین زمان ممکن صورت درخواستی شما را تامین خواهیم نمود . لازم به ذکر است که شرکت مهزیار فولاد صنعت علاوه بر استنلس استیل ها، در زمینه انواع لوله های درزدار و بدون درز و تامین و فروش این لوله ها بسیار با تجربه می باشد. لطفا جهت خرید این نوع لوله ها، با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از لوله های درزدار، پیشنهاد می کنیم بر روی لینک لوله درزدار کلیک نموده و اطلاعات مربوط به این لوله را مطالعه نمایید.

 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *