نبشی آهن

توضیحات نبشی آهن

نبشی آهن

حالی که بسیاری از جزئیات به ساخت و ساز ساختمان شما بی خطر و مقرون به صرفه می پردازند ، یک جزئیات نسبتاً کوچک که نباید از آن غافل شوید ، محافظت از گوشه های دیوار است. اگرچه در هنگام جابجایی اجسام سنگین و یا پیاده روی در کنار آن ، به راحتی می توانید لبه های دستگاه یا گوشه ای از دیوار را بکشید ، اما محافظ گوشه های فلزی از جنس استنلس استیل در هنگام محافظت از دیواره های رستوران ، تجهیزات و مبلمان شما از آسیب دیدن بسیار موثر است. به این ترتیب ، با استفاده از این نگهبان ها ، می توانید به راحتی از نوسازی رستوران های پرهزینه و وقت گیر جلوگیری کنید. در زیر جزئیات مهمی که باید در مورد محافظ گوشه های از جنس استنلس استیل بدانید ، آورده شده است.

برنامه های کاربردی
محافظ های گوشه ای اهداف مختلفی را ارائه می دهند. در حالی که رستوران ها غالباً از آنها در مناطق پر تردد مانند آشپزخانه ها و تجهیزات پزشکی استفاده می کنند ، آنها آزمایشگاه های مجهز به تجهیزات سنگین ، گاراژ پارکینگ و اسکله بارگیری را برای استفاده از نگهبان های گوشه ای برای جلوگیری از آسیب رسیدن به جعبه ها ، وسایل نقلیه و تجهیزات متحرک دارند. با این وجود ، شما می توانید از محافظ گوشه ای از جنس استنلس استیل در هر برنامه ای استفاده کنید تا مواد را از خراش ، ضایعات و آسیب های ماندگار خارج کنید.

هدف
به احتمال زیاد هنگام چرخیدن ، کشیدن یا حمل چیزی سنگین در یک راهرو به گوشه و کنار می روید ، به خصوص اگر بار مانع بینایی شما شود. اگرچه ممکن است در ابتدا رگه های ناخوشایندی را در گوشه و کنار دیوارهای خود مشاهده کنید ، این رگه ها معمولاً به مرور زمان به خراش ، گودبرداری یا گم شدن قطعات تبدیل می شوند. محافظ های گوشه ای از بروز این سایش و پارگی جلوگیری می کنند. صرف نظر از مواد ، محافظ های گوشه ای ساخته شده نباید شکسته و تغییر رنگ دهند تا از وجود محافظت مداوم علیرغم تغییر در اتاق ، اطمینان حاصل کنند. برای تحقق این هدف ، محافظ گوشه ای ساخته شده از فولاد ضد زنگ ضد خش و ضد ترک هستند. جدای از ارائه ظاهری تمام به هر محیطی ، استفاده از محافظ گوشه ای باعث صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی در تعمیرات آسیب می شود.

لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه

ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه

فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api ,

فروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه

خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی

ورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتی

آهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی

نصب و راه اندازی
اگرچه می توانید محافظ گوشه ای از جنس استنلس استیل را با استفاده از چسب به یک دیوار وصل کنید ، استفاده از پیچ به دلیل وزن فولاد ، ترجیح داده می شود.

انواع
بسته به کاربرد مورد نیاز ، اکثر شرکت ها محافظ گوشه ای از جنس استنلس استیل یا آلومینیوم را ارائه می دهند. محافظ گوشه ای در محیط های صنعتی رایج تر است و با رنگ های متنوعی از جمله سفید ، سیاه و نقره ای همراه است. از طرف دیگر ، نگهبانان از جنس استنلس استیل ظاهری مدرن تر ارائه می دهند و آنها را برای استفاده در آشپزخانه ها ، آزمایشگاه ها و امکانات پزشکی ایده آل می کند.

اندازه ها و سبک ها
در حالی که می توان از گوشه های محافظ گوشه ای از جنس استنلس استیل با مشخصات سفارشی استفاده کرد ، آنها اغلب در طول 4 یا 8 پا و عرض بین ¾ اینچ و 2 اینچ در دسترس هستند. این نوع محافظ گوشه ای به طور معمول دارای روکش جلا یا برس به سبک مستقیم یا فلنج است. تمام محافظ گوشه ای دارای زاویه 90 درجه هستند.

مزایای
به عنوان یک آلیاژ ، فولاد ضد زنگ دارای حداقل 10.5٪ کروم به جرم است. در نتیجه ، لکه های آب ، خوردگی یا زنگ زدگی را به راحتی با فولاد معمولی نشان نمی دهد ، حتی اگر همان سطح سختی و استحکام را حفظ کند. به این ترتیب ، محافظ گوشه های از جنس استنلس استیل نه تنها از محافظ گوشه های آلومینیومی قوی تر هستند بلکه حتی در معرض محیط های خشن توانایی ماندگاری طولانی را نیز دارند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *