n00050809 b

تمام خطوط تولید در مدار هستند

به گزارش ماین نیوز، نادر یوسفی با اشاره به تولید ۴۸ هزار و ۱۲۰ تن انواع محصولات فولادی این شرکت در اردیبهشت ماه امسال، اظهارداشت: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و حمایت‌هایی که از سوی بانک ملی ایران و مسئولان استانی صورت گرفته، می‌توان گفت که بستر مناسب برای تحقق جهش تولید در این شرکت فراهم شده است.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته با مشکلات جدی در زمینه خطوط تولیدی، تامین مواد اولیه و قطعات یدکی روبه‌رو بودیم که با تلاش‌های انجام شده، در نهایت موفق به ثبت رکورد جدید تولید( به میزان ۴۸ هزار و ۱۲۰ تن) در اردیبهشت ماه جاری شدیم.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران از جمله محصولات تولیدی این شرکت را تیرآهن، مفتول و میلگرد عنوان کرد.

این مقام مسئول در گروه ملی صنعتی فولاد ایران تصریح‌کرد: از آذرماه سال ۱۳۹۵ تاکنون این میزان تولید در شرکت بی‌سابقه بوده است.

یوسفی با بیان اینکه گروه ملی صنعتی فولاد ایران هم‌اکنون در افزایش تولید صنعت فولاد کشور سهم قابل توجهی پیدا کرده، افزود: دستیابی به این حجم از تولید با توجه به شرایط ویژه کشور و استان خوزستان، بدلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی رقم زده شد.

دی ماه سال ۹۷ پس از ۳۱۸ روز توقف، کارخانه نورد تیرآهن گروه ملی فولاد وارد مدار تولید شد که تا پیش از این اعتراضات کارگری متعددی را به وجود آورده بود.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۲ به عنوان نخستین کارخانه نورد فولاد کشور در اهواز تأسیس شد و در سال ۱۳۸۸ با هدف خصوصی سازی به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه امیر منصور آریا واگذار شد ولی با کشف اختلاس ۳۰ هزار میلیارد ریالی و ارتباط آن با ۲ بانک بزرگ کشور در سال ۱۳۹۰ مدیریت آن به طور موقت در اختیار دادگستری قرار گرفت و درنهایت در اسفند ۱۳۹۵ به بانک ملی واگذار شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *