تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/16

تحلیل هفتگی بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/16

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم به تحلیل هفتگی قیمت بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/16 بپردازیم. خواهشمندیم با ما همراه باشید.


تحلیل هفتگی قیمت بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/16

در هفته ای که گذشت، شاخص های قیمت انواع آهن آلات تا حدودی ثابت ماند و دلیل اصلی این وضعیت،قیمت تقریبا ثابت دلار در بازار آزاد می باشد. در هفته ی گذشته قیمت میلگرد به نسبت هفته ی قبل از آن ثابت ماند و برخی از تولید کنندگان برای برخی از سایز ها قیمت پایین ترین نسبت به هفته ی قبل اعلام کردند.

با توجه به شرایط قیمتی قیمت نفت جهانی که حدود قیمتی بیش از 80 دلار را  در حال حاضر تجربه می کند، قیمت جهانی فولاد متاثر از بازار جهانی نفت، فیمت های بالاتری را در بازار های جهانی به نسبت هفته ی قبل از آن تجربه نمودند.

تا مادامی که قیمت نفت جهانی بالای 80 دلار باشد، قیمت فولاد جهانی نیز در شرایط فعلی بالا خواهد بود، اما با توجه به افزایش قیمت در ماه های گذشته در بازار آهن و فولاد ایران، این افزایش قیمت ذرر بازار آهن و فولاد ایران ملموس نبوده و در کل در صنف فروش ورق های فولادی نبود مشتری و کمبود تقاضا یکی از اصلی ترین دلایل ثابت ماندن قیمتی قیمت انواع اهن آلات در بازار ایران بوده و هست.


امیدواریم تحلیل هفتگی قیمت بازار آهن و فولاد تاریخ 1400/08/16 برای کاربران عزیز مهزیار فولاد صنعت مفید واقع شده باشد. تحلیل بعدی، در هفته ی آینده در وب سایت مهزیار فولاد صنعت قرار خواهد گرفت.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت مقاطع فولادی و آهنی که در حوزه ی کاری ما قرار دارد، با شماره  44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق وب سایت مهزیار فولاد در بخش قیمت مقاطع فولادی از قیمت کلیه مقاطع آگاه شوید. همچنین جهت ارسال صورت های درخواستی خود می توانید از طریق ارسال پیام به واتساپ شرکت به شماره  09383940223 اقدام نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن، پیش فاکتور مربوطه را به شما عزیزان ارسال خواهند نمود.

با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *