لوله های مبلی

تامین کننده کلیه لوله های مبلی

با سلام عرض ادب خدممت خریداران و صنعتگران گرامی ، مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین کلیه لوله های فولادی و کلیه مقاطع فولای در خدمت شماست ، مهزیار فولاد صنعت همراه با  تیم فروش حرفه ای و قوی خود قادر است شما مشتریان عزیز را در زمینه خرید انواع لوله های فولادی راهنمایی نموده و در انتخاب نوع لوله با توجه به نوع استفاده ، یاری کند ، لطفا جهت اطلاع از قیمت لوله های مبلی ، با شماره تماس واحد فروش به شماره  44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، ما شما عزیزان را در این زمینه یاری خواهیم نمود .


لوله های مبلی نازک بار از ضخامت 0.5 میل الی 1.5 میل در سایز های 10 میل الی 63 میل شاخه های 6متری موجود در انبار تهران . 

لوله های مبلی :

لوله های مبلی لوله های جداره نازک هستند که برای ساخت لوازم منزل و کلیه سازه های ساختمانی و صنعتی با استحکام پایین کاربرد دارد . این لوله ها در فرآیند نورد سرد از ورق های روغنی 0.6 میل تا 1.5 میل تولید می گردند . لوله مبلی بیشتر در صنایع ساخت لوازم خانگی و ادوات کم استحکام کاربرد دارد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله مبلی در ایران.


ورق استیل 430 ، قیمت ورق گالوانیزه ، نبشی آهن ، ورق استیل نازک ، میلگرد فولادی ، میلگرد آهن  ، ناودانی آهن


مهزیار فولاد صنعت ، با هدف بالا بردن سطح خدمات در این زمینه ، به مشتریان خود این امکان را فراهم کرده تا در صورت خرید ، از خدمات جانبی نظیر ( برشکاری ، خدمات گالوانیزه ، سوراخ کاری ف آنالیز انواع ورق های آلیاژی ، بازدید از محصول قبل از خرید ) بهره مند شوند ، همانطور که واقفید ، با توجه به نوسانات موجود در بازار آهن آلات ، قیمت ها دچار نوسانات شدیدی بوده و ثبات ندارند ، به هیمن جهت قیمت ها در سایت بصورت تخمینی بوده و صرفا جهت برآ.رد هزینه های صنعتگران است ، لذا جهت اطلاع از قیمت دقیق لوله های مبلی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . ، همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 می توانید ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور مربوطه را ارسال ، و در صورت تایید شما عزیزان مقطع فولادی مورد نظر شما را تامین نموده و در سراسر کشور به دستتان خواهد رساند . ما خریدی مطمئن و آسوده ای را برای شما خریداران محترم رقم خواهیم زد ، یکی از اهداف مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست . 

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه برلوله مبلی، در زمینه انواع لوله های مختلف در سراسر کشور فعال است که در موارد ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *