آهن آلات صنعتی فولاد های آلیاژی استنلس استیل استیل بگیر استیل نگیر هاش سبک هاش سنگین تیر آهن میلگرد نبشی ناودانی لوله مانیسمان لوله اسپیرال ورق آلیاژی ورق سیاه ورق مبارکه ورق گالوانیزه ورق آلوزینک ورق آلوزینک رنگی ورق گالوانیزه رنگی ورق شادولاین ورق سینوسی ورق کرکره

بازاریابی مناسب سبب افزایش ظرفیت تولید فولاد می شود

اسحاق جهانگیری ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست فولاد کاوه جنوب کیش اظهار داشت: اقتصاد ایران مسیر رشد خود را می گذراند و آینده بسیار روشن و امیدوارکننده ای دارد.

مقاله ی ورق فولادی  و مقاله ی لوله فولادی را نیز بخوانید
مقاله ی لوله api  و مقاله ی فروش ورق اکسین  را نیز بخوانید
مقاله ی ورق اکسین  و مقاله ی ورق گالوانیزه را نیز بخوانید

وی با بیان اینکه سرمایه نیروی انسانی از جمله ظرفیت های موجود در ایران اسلامی است، بیان کرد: سالانه حدود یک میلیون نفر فارغ التحصیل به جمعیت متخصصان ایران اضافه می شود که کشور را از این حیث در رتبه سوم جهان قرار داده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه با استفاده از سرمایه نیروی انسانی متخصص می توان حرکت عظیمی را در جهت توسعه کشور ایجاد کرد، افزود: این یک فرصت استثنایی است که برای ایران اسلامی به وجود آمده است.

جهانگیری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد استفاده از تمام ظرفیت های کشور تصریح کرد: بایستی به دور از حب و بغض های شخصی و سیاسی از تمام ظرفیت های موجود در کشور بهره برد و به حرکت رو به جلو کشور سرعت بخشید.

وی گفت:مردم دغدغه معیشت دارند و قدرتمند شدن کشور را یکی از دغدغه های خود می دانند و زمانی این امر محقق می شود که از تمام ظرفیتها به نحواحسن استفاده شود.

معاون اول رئیس جمهور بندرعباس را قلب تپنده توسعه کشور معرفی کرد و افزود: طرح های عظیم صنعتی در حال اجرای این منطقه نشان از حرکت عظیم توسعه کشور را دارد.

منبع:دنیای معدن

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *